Voor de cellulite in de bestandnaam moet ik een vergrootglas hebben hoor.quote:
De meest onaantrekkelijke man die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline
[afbeelding]
Hij kan er echt nooit normaal bijlopen hè.
Natuurlijk. Hij nueckt Brit.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
De meest onaantrekkelijke man die ik ooit gezien hebHij lijkt me ook totaal niet aardig, was pas een interview met hem in een of ander programma, hij komt best wel arrogant over.
quote:
Echt onaardig vind ik het toch niet moet ik zeggenquote:Op donderdag 30 juni 2005 01:01 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline
[afbeelding]
Hij kan er echt nooit normaal bijlopen hè.
Nu weten we wel waarom zij er nu ook zo 'trailer park' bij loopt.....hij vindt dat natuurlijk sexy..!quote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 20:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt onaardig vind ik het toch niet moet ik zeggen.
schoenen? welke schoenen?quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Kiki het volgende:
De jurk van Carmen Electra valt nog wel mee, maar dan die vreselijk lelijke plastic schoenenreus achtige sandaaltjes erbij...
Als echte schoenenfanaat, doet dit pijn aan mijn ogen...
[afbeelding]
die knieënquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:39 schreef Kiki het volgende:
Leuk vestje, Virginia Madsen....
[afbeelding]
Jee, zo zou Camilla Parker Paard Bowles er uitgezien kunnen hebben, toen ze nog (relatief...) jong was...quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:48 schreef Kiki het volgende:
Die tàs, met die schoenen!! Een horror van een jurk!! Ben sowieso niet echt fan van Laura dern...shabby hoor...
[afbeelding]
Maar niet met die jurk!!! Dat bedoelde ik eigenlijk..quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die schoenen best leuk eigenlijk. En die jurken ook. Die tas past inderdaad niet bij de schoenen, maar op zich is zelfs die tas nog oke.
Teenage Mutant Ninja Turtles!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
Kevin Federline had koude voeten.
[afbeelding]
teenslippersquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
[afbeelding]
Überfoutquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef -Kate- het volgende:
[afbeelding]
Kort haar staat bij haar eigenlijk wel leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |