En die heet..?quote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peas
En die doos heet dus Fergiequote:Op maandag 20 juni 2005 10:06 schreef Turbomuis het volgende:
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peas
quote:
Oh. Ehm, ja...quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:31 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Piper Parebo (Coyote Ugly)
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:35 schreef apestaartje het volgende:
http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=70305
Kijk ook even in dit topic, van een ander forum, voor inspiratie.
quote:
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Afschuwelijke jurk! Schijnt nog door ook.
Wat ziet ze er mollig uit daar?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:16 schreef Echtwelkloon het volgende:
Whoa, wat een gedrocht.
Ik vind die 3 outfitjes van Globe nog niet zo lelijk, eigenlijk. Durf die van Tyra Banks zelfs mooi te noemen.
Dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijk
Maar goed, ik ben een man en heb er de ballen verstand van
I'm a Virginquote:
Ik ook, heerlijk sexy jurk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het er mooi uitzien eigenlijk
Maar goed, ik ben een man en heb er de ballen verstand van
Wanneer Kirsten Dunst rent, slaat ze zichzelf knock-outquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:16 schreef Aventura het volgende:
Kisten Dunst ziet er nooit leuk uit. Die hangtieten!! Al op die leeftijd
Is dat niet dat plastic samenraapselgeval van America's Next Topmodel? Janice Dickenson ofzo?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:15 schreef Skaai het volgende:
Wie dit is, weet ik niet. Maar het ziet er niet uit. De jurk en ketting los zijn mooi, maar de combinatie kan niet.
[afbeelding]
Aha, dus daar herken ik die verlepte kop vanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet dat plastic samenraapselgeval van America's Next Topmodel? Janice Dickenson ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |