Ik vind 't wel 'n grappig gezicht.. Zo'n trashy meisje wat zich 's avonds eventjes in 'n flateuzer pakje hijst en haar haar 'n beetje kamt en het sexy prinsesje uit kan hangen, en overdag als ze vrij heeft er lekker slonzig bij gaat lopen.. Ik bedoel hier zou je niet eens naar om kijken als ze langs je looptquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:34 schreef tbl1966 het volgende:
[..]
Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.
Dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dan ook nog Karen van Will & Grace (Megan Mullally) lachend op de achtergrond
Prachtig!
Vind ik ookquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vond Britney altijd maar niks, maar sinds dit topic begin ik haar steeds geweldiger te vinden!
Hahaha, ja dat is ironischquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
En dan ook nog Karen van Will & Grace (Megan Mullally) lachend op de achtergrond
Prachtig!
Laatst was ze op de tv met een of ander intervieuw. Wat een mega tutje is het toch, met haar "less-is-more" kledingstijl.quote:
Ik vind haar inderdaad ook echt niks aantrekkelijks hebben nu. Het is dat ze in allerlei mooie dure creaties staat en 'n bekend gezicht heeft (alhoewel, ook vrij vaak onherkenbaar) maar anders had ik niet eens naar d'r om gekeken als ze langs me liepquote:Op donderdag 2 juni 2005 17:14 schreef Nory het volgende:
Renee Zellweger mag ook wel een keer in de zon![]()
En dan moet ze gelijk naar het terras om wat borden patat te eten
, zo dun is gewoon lelijk.
Hetzelfde hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:51 schreef _Femme_ het volgende:
Ze heeft van die rare knijpoogjes. Ik vind haar echt helemaal niet knap en ze heeft ook geen uitstraling. Begrijp nog steeds niet hoe zij zo'n bekende actrice heeft kunnen worden...
Wat erg.quote:
Daarbij zie je de streepjes van haar halter bikini lopen.....quote:Op maandag 6 juni 2005 20:33 schreef Echtwelkloon het volgende:
[afbeelding]
Wat een vreselijke misser was dit toch. Lelijk bij de borsten, en je ziet haar witte slip eronder zitten. Ze is ook veels te vlezig voor een jurk als dit.
Die komen nu ook niet bepaald op hun voordeligst uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:54 schreef xman het volgende:
Ik denk dat niemand op haar jurk let met zulke tieten!
In die jurk kan je geen BH aan, dat doet het hemquote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die komen nu ook niet bepaald op hun voordeligst uit.
Yep en dan gaan ze hangen he.....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:00 schreef rena het volgende:
[..]
In die jurk kan je geen BH aan, dat doet het hem![]()
Wehehe wat zit er voor lijk achter haar? De zanger van The Cure ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Gelukkig heeft ze meer van die prachtige truien...
Geweldige site!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:50 schreef marie-jo het volgende:
Voor de fans van fout geklede sterren bestaat er een leuke site mčt bijhorende comentaren
www.gofugyourself.com
Wel lef dat ze zo over straat durftquote:
Fergie? Volgens mij is dit die doos van The Black eyed peasquote:
En liplezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |