Lord Vader mag ook wel eens bij de mode politie op bezoek....quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:34 schreef Marty het volgende:
[afbeelding]
Gisele Bundchen
[afbeelding]
Marilou York (Ik weet niet wie het is, maar ze kan wel een spiegel gebruiken)
Nee, die roddels gingen wel meteen de rondte, maar toen ze de volgende dag ergens verscheen in een figure hugging outfit, werden die ook meteen de kop ingedrukt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:07 schreef MissBliss het volgende:
En Gisele was niet zwanger op die foto toch?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
die van lil kim vinnik nog wel geil........
quote:
quote:
nou iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
Wat is het toch ook een trailer trash paar...
Het is zo trashy dat ik het eigenlijk wel wat vind hebben!quote:
Nou, ik vind het eigenlijk wel leuk!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:43 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik vind het eigenlijk wel leuk!
Show die buik maar als je zwanger bent.
Die onderste vind ik ook nog behoorlijk truttig!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:55 schreef rena het volgende:
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zij lijkt ook wel dunner te worden![]()
En waarschijnlijk is het nog (deels) een ontwerpers-out van een paar duizend euro ook.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Die met het donkere haar zoals altijd in sloeberstijl, zelfs op het filmfestival in Cannes. Kijk ook dat bleke koppie van haar![]()
Vind ik nog best meevallen hier. Het ziet er best leuk uit. truitje mag alleen ietsjes hogerquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:39 schreef Nory het volgende:
Ik had deze ook al in een ander topic geplaatst, maar ik vind deze hier ook wel gepast:![]()
![]()
Brrr, MK wordt steeds enger.quote:Op maandag 30 mei 2005 17:47 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Die met het donkere haar zoals altijd in sloeberstijl, zelfs op het filmfestival in Cannes. Kijk ook dat bleke koppie van haar![]()
Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:39 schreef Nory het volgende:
Tja, de kleren zijn leuk voor mensen zoals wij. Alleen Britney heeft het geld om in designer kleren rond te lopen..
Ja, dat is dan ook wel weer waar. Ach, en die eerste foto was dan ook nog niet zo heel erg. Maar die anderen? Kom op zeg, als ze niet bekend was zou ik haar ook uitlachen. Zo kleed je je niet! Dat is gewoon echt asociaal.quote:Maar is ze dat dan ook verplicht? Laat dat mens toch lekker de kleren aantrekken waar ze zin in heeft. 't is een leuke jonge meid, die zich gelukkig niks van de papperazzi aantrekt en gewoon doet waar ze zelf zin in heeft. Jeetje, ze heeft ook nog gewoon een privé-leven waar wij ('t publiek) gewoon helemaal niets mee te maken hebben.
Ik zou het ook afschuwelijk vinden, maar om het nu meteen a-sociaal te noemen. Ik heb een andere definitie van a-sociaal (geen rekening houden met je medemensen). Ik zie ook regelmatig 'trailer-trash' voorbij komen. Dit vind ik ook geen benaming, er zijn genoeg mensen die op trailerparks wonen omdat het ze even tegenzit in het leven, maar die wel normen en waarden hebben en proberen om hun kinderen netjes op te voeden. Er wordt zo lekker gegeneraliseerd, als je er zo en zo uitziet dan ben je tuig, a-sociaal of trailer-trash. Laat iedereen lekker in z'n waarde en oordeel niet voordat je de feiten kent. Ik denk altijd maar zo: 'wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet' beetje oubollig, ben ik met je eens, maar wel met een grote kern van waarheid. Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen over mij zouden oordelen nadat ze me gezien hebben of door een beeld dat van mij geschetst is, zonder dat ze me echt kennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:42 schreef Nory het volgende:
[..]
Kom op zeg, als ze niet bekend was zou ik haar ook uitlachen. Zo kleed je je niet! Dat is gewoon echt asociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |