Ik vind het nogal ouwelijk voor zo'n jonge meid (ze is toch pas 19 ofzo?) En heel erg geel jaquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:45 schreef thaWarhead het volgende:
Michelle Trachtenberg ziet er goed uit, het is wel erg geel, maar verder niet echt vreselijk.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:30 schreef Spindizzy het volgende:
Ik weet niet wat Nicola haar styliste ooit heeft aangedaan maar het beste mens heeft overduidelijk de schurft aan Juffie Botoxhoofd...
Ik geloof dat ie niet past...quote:Op maandag 12 april 2004 16:56 schreef ALICENOR het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Garner:
Ziet er pijnlijk uit![]()
![]()
Damn...is toch net een omgebouwde vent...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:25 schreef MrCrowley het volgende:
[afbeelding]
Was dit een beschonken Ozzie met een pruik op ?
quote:What was Patricia Arquette thinking when she got dressed for the NBC Fall Previews in New York? The True Romance actress donned a green check jacket over a matching mini and (gasp) white tights and pumps. Have her checks bounced?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:56 schreef Copycat het volgende:
Dan kan ze toch beter her en der wat mooiers bij elkaar jatten.
DE TERING!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
...
Kelly Osbourne. Tja...
...
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:32 schreef Spindizzy het volgende:
...
Courtney is altijd goed voor iets spuuglelijks
...
Wat een vies klein meisje... ronduit smerig gewoon. Vooral hoe ze er ook nog 's bij kijkt jah!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:03 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
DE TERING!![]()
![]()
Kirsten Dunst kleedt zich echt vaak slecht, damn dit slaat werkelijk alles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |