Dat meen je nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:08 schreef _Femme_ het volgende:
Vind dat jurkje wel heel leuk. Alleen die schoenen...![]()
mee eens, jurkje UIT!quote:Op donderdag 28 juli 2005 11:21 schreef Nory het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Dat jurkje heeft totaal geen vorm.. De schoenen vind ik dan nog het minst lelijkst
Trek dan gewoon niets aanquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
Ieeeeuw.. wandelend lijkquote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
Ha Dizerquote:
Ze gaat voor de MILF-award? Nou, sorry Celine, die kun je op je buik schrijven. Ja, daar links onder.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]
Ook maar hier...
Celine Dion dus...
E.T. phone home!quote:
Welke buik?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ze gaat voor de MILF-award? Nou, sorry Celine, die kun je op je buik schrijven. Ja, daar links onder.
Omdat ze dat ook dóetquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:17 schreef ChrisJX het volgende:
Waarom ziet die ene Olsen er altijd uit alsof ze haar kleren drie maten te groot bij het Leger des Heils haalt
http://marissajaretwinokur.net/resume.htmquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:25 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
Waar we mevrouw Marissa Jaret Winokur van moeten kennen weet ik zo snel niet zonder te spieken, maar ze ziet er in ieder geval niet uit.![]()
Daar kijkt toch niemand naar.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:20 schreef Together-Alone het volgende:
En deze jurk is ook niet erg flatteus voor de knieen.![]()
Sowieso is zij één van de meest overschatte topmodellen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:15 schreef --Globe-- het volgende:
tyra banks..
M'n-moeder-bewaart-alles-en-gooit-niets-weg in mijn vocabulaire.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:02 schreef diep-in-de-war het volgende:
vintage heet dat tegenwoordig
Een cantrell, is dat niet een soort paddestoelquote:
Cantarel.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een cantrell, is dat niet een soort paddestoelZo ja, dan doet ze haar naam eer aan met dat mutsje
Wat zijn die Olsens toch een gnoompjes joh.quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:06 schreef Ripley het volgende:
[afbeelding]
10 zakken voor de prijs van 1 kennelijk
Sokken en pantys zijn fout maar de rest ziet er normaa uit.... tochquote:
Jaiks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
Sean Astin (remember, die hobbit in LOTR? ) in een rode speedo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het meer de combinatie van alles is..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sokken en pantys zijn fout maar de rest ziet er normaa uit.... toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |