Kelly wat doe je nou?!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:06 schreef SEMTEX het volgende:
Kelly Clarkson's euhhh... 'badpak' ?
[afbeelding]
Britney spears, ik dacht dat die wel bekend wasquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
kunnen er geen namen bij de foto's? wie is dit?
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:07 schreef Copycat het volgende:
En dit is Jennifer Love Hewitt:
[afbeelding]
Terug naar de tekentafel met die jurk.
Dat slaat inderdaad echt helemaal nergens op, dat quasi gedrapeerde schort...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
Brooke Burns:
[afbeelding]
What's with dat schortje rondom een verder prima pak?
Volgens mij heeft GoFugYourself ook een deel van de webspace aan haar gespendeerd. En dat heeft ze verdiend... Waar is zij eigenlijk (semi) famous van?quote:Bai Ling
[afbeelding]
Zij is echt notorious voor al die lelijke outfitjes, zal eens zoeken naar de site waar ze allemaal stonden
Die bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad echt helemaal nergens op, dat quasi gedrapeerde schort....
[..]
Volgens mij heeft GoFugYourself ook een deel van de webspace aan haar gespendeerd. En dat heeft ze verdiend... Waar is zij eigenlijk (semi) famous van?
Mijn god! Ze kijkt hier volgens mij ook een partij scheel !!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
En, de nieuwe aanwinst van Fregie vna the black eyed peas, straight from Sluts 's Us:
[afbeelding]
Die laarzen zijn van Diesel!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Ripley het volgende:
Bai Ling
[afbeelding]
Zij is echt notorious voor al die lelijke outfitjes, zal eens zoeken naar de site waar ze allemaal stonden
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:04 schreef Moonah het volgende:
Maar als ik ze zo weer zie vind ik dat toch niet zo heel erg.![]()
Tnx but no tnx.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan vragen of Toine of iemand anders ze volgende week -met korting- voor je koopt...![]()
Ze lijkt wel zanger van een courgettequote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:12 schreef Ripley het volgende:
En, de nieuwe aanwinst van Fregie vna the black eyed peas, straight from Sluts 's Us:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |