Statistiekjesquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
ja maar was idd jouwe!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef Godlike02 het volgende:
Dank u!!
En nu ga ik echt slapen!!
kwart voor 6 dr uit
![]()
Ja Lachen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 02:04 schreef Beach het volgende:
Oh dit is DIG, nou mn pc klapt er soms uit als ik flink overklok![]()
Half daggie; vanmiddag even me stageverslag inleveren op schoolquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
Ook weer lekker dagje werken?
Ik ben er al weer meer dan een uur
Ben wel heel erg brak
Wel digitaal hoop ikquote:
sporten, huiswerkmaken, misschien wedstrijd fluiten...quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel digitaal hoop ik![]()
Ok, wie heeft er al weekend plannen?
het schijnt 30 graden plus te worden. Dus wie gaat wat doen?
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mjaquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Graag!![]()
Lekker geslapen? Toch geen hoofdpijn van twee wijntjes??![]()
zuipschuitquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mja
en jij lekker geslapen?
i need more![]()
Ik heb me braaf in gehouden met twee rooie wijntjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:45 schreef mother-mother het volgende:
[..]
t zijn er iets meer geworden (fles is leeg)maar nee hoor geen hoofdpijn , beetje duf dat wel mja
en jij lekker geslapen?
i need more![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb me braaf in gehouden met twee rooie wijntjes.
Maar beetje kort geslapen dus ik ben zo duf als een konijn
Vanmiddag nog boodschappen doen![]()
En ik denk vroeg mn bed in
Sensequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:01 schreef mother-mother het volgende:
hey die titel he, das zeker van the 6th senth (hoe is eigelijk sense/senth gespeld?)
nah ja i see dead people dus![]()
Fitnessen hoeft ook niet heel laatquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
klinkt goed, vroeg bed in
ik moet hoop doen vanmorgen en vanmiddag en vanavond moet ik van mezelf fitnessen dus das iig niet vroeg op bed
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12enquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fitnessen hoeft ook niet heel laat![]()
Ik wil er om 10 uur in liggen![]()
Heerlijk weg dromen
ja ach tis nog vroeg, dan is zowiezo mn spelling neit helmaal optimaal (nooit eigelijkquote:
Ik denk dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12en
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12en
Mijn spelling is ook niet optimaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ach tis nog vroeg, dan is zowiezo mn spelling neit helmaal optimaal (nooit eigelijk)
enne kan pas gaan sporten als kids op bed liggen dus meestal half 9 tot 10 uur ff
maar kan nooit gelijk gaan slapen als ik terug ben dus word denk uurtje of half 12 op zn vroegst![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn spelling is ook niet optimaal![]()
En kan de man niet op de kids passen dan?
Met jou altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Veer> was het allang toch al?
Ik ga es aan het werk, even kijken of ik een laptop van een student nog kan fixxen (reboot in een lus)
reboot in een lus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Veer> was het allang toch al?
Ik ga es aan het werk, even kijken of ik een laptop van een student nog kan fixxen (reboot in een lus)
Je zit nogsteeds wel in DIG hequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
reboot in een lus?
wat is dat dan?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Met jou altijd
Ik moet de laptop van de baas gaan reinstallen
koffie dus
Blijf op je resetknop rammen, dan heb je een reboot in een lusquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik vond t ook n goeie vraag voor hier toch?![]()
Dat de pc steeds blijft herstarten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik vond t ook n goeie vraag voor hier toch?![]()
laptop start op, en voordat windows geladen is, start de laptop weer op, en zo gaat het doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
reboot in een lus?
wat is dat dan?![]()
moet je toch gewoon f8 drukken en dan in veilige modus opstarten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laptop start op, en voordat windows geladen is, start de laptop weer op, en zo gaat het door
quote:
Kan iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je toch gewoon f8 drukken en dan in veilige modus opstarten?
of ben ik nou gek?
just kiddingquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We zijn er voor iedereen in Dig
Niemand is stom en/of dom
De ene is hooguit wat meer getalenteerd dan de ander
We helpen iedereen naar een hoger nivo
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plekquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan idd
En dan kijken welke driver er dwars ligt![]()
hijack is vooral voor spy en adware die op je pc komtquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plek![]()
of ff hijack this eroverheen knallen , weet je t ook toch?
of is dat weer ergens anders voor?
ja ik had t toen nodig voor mn nokia softwarequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:22 schreef JortK het volgende:
Hijack this is vooral om malware weg te halen geloof ik
Dat is meestal voor spywarequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plek![]()
of ff hijack this eroverheen knallen , weet je t ook toch?
of is dat weer ergens anders voor?
ow ja doeiiiiquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is meestal voor spyware![]()
Kijken welke processen er draaien
Maar je moest weg![]()
gesprekken over computers boeien vrouwen altijd hequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is meestal voor spyware![]()
Kijken welke processen er draaien
Maar je moest weg![]()
Het is dan enorm opwindend iemand achter een PC te zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
gesprekken over computers boeien vrouwen altijd he
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is dan enorm opwindend iemand achter een PC te zien![]()
waarom ben jij geen spw gaan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
dan maar ff vraagstelling!
Waarom zitten er zo weinig vrouwen in de ict?
Waarom zitten er dus ook zo weinig vrouwen in Dig?
En wat doe je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef JortK het volgende:
Ik heb hier 4 vrouwen als collega's en maar 3 mannen dus bij ons is het behoorlijk eerlijk
Als het maar geen Archie isquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Marketing & Sales Software... CRM en ERP oplossing
Hahahaha 3x raden wat we ook verkopenquote:
Bagger pakket.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hahahaha 3x raden wat we ook verkopen
Nieuwe versie is erg stabiel moet ik zeggen (XRM), waarom heb je er zo slechte ervaringen mee?
Ja idd... maja wij hebben er hier mensen die er meer als 10 jaar mee werken en die dus beduidend meer verstand hebben als valle supporters daar bij elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bagger pakket.
Kut met configgen, 4 keer per week support nodig van die debielen bij archie die niks nakomen.
Traag, log, arbeidsintensief.![]()
Maar ja, zijn zo weinig CRM apps die het offline en online doen![]()
wat een gaar programma is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Mlutivers, Multivers Lite en Multivers Extended
Ja dat is het nadeel van bijna alle applicaties... worden ontwikkeld door programmeurs die op een super snelle machine administrator zijn, dan werkt alles goed, maar zodra ze bijv. in een beveiligde terminal server moeten gaan draaien is het naatjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat een gaar programma is dat. Het heeft gewoon lokale administrator-rechten nodig om goed te kunnen werken
Ik ben er gelukkig vanafquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja idd... maja wij hebben er hier mensen die er meer als 10 jaar mee werken en die dus beduidend meer verstand hebben als valle supporters daar bij elkaar
Du mocht je ons nog nodig hebbenZeg het maar
Voro de rest doen we ook nog WinRIS, Unit4, Exact, Orbis zegt je dat ook wat?
Trouwens: Archie heeft nu wel webbased applicatie ontwikkeld op basis van SQL
Haha ik werk er hier dagelijks mee... tis een goed produkt zolang je maar geen support uit Purmerend van hun zelf nodig hebtquote:
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Haha ik werk er hier dagelijks mee... tis een goed produkt zolang je maar geen support uit Purmerend van hun zelf nodig hebt
Heb je trouwens namen van wie je daar wel eens gesproken hebt
Ik heb het dan over de client, de server draait inmiddels goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van bijna alle applicaties... worden ontwikkeld door programmeurs die op een super snelle machine administrator zijn, dan werkt alles goed, maar zodra ze bijv. in een beveiligde terminal server moeten gaan draaien is het naatje
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?quote:
Nee helaas, niet meer mee bezig geweest...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?
Of ben je er niet mee bezig geweest....
Hey!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?
Of ben je er niet mee bezig geweest....
Ja ik heb het ook over de client... die word ook ontwikkeld op administrator privileges op een supersnelle machine... en dan vinden ze het gek als het programma in de flipmode schiet als er bepaalde rechten ontbreken op een werkstationquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de client, de server draait inmiddels goed
Wat CRM inhoudt weet ik ook nietquote:
Hmmm, willen wij weten wat dat inhoud?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:25 schreef JortK het volgende:
CRM = Customer Relationship Managment
Relatiebeheer dus
dat wist ik al van te voren; als er vrouwen komen in een SC, gaat het gelijk 2keer zo hardquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef SHERMAN het volgende:
Wil anders aardig lukken.
Tot al die vrouwen hier kwamen.
Tsja, dit is was het beste SC op FOK!, eentje die goed te volgen is, en soms 2 weken duurde voordat het vol wasquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ja, en nu moet ik nog mijn best doen ook om alles te volgen.
Vroegah.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, dit is was het beste SC op FOK!, eentje die goed te volgen is, en soms 2 weken duurde voordat het vol was
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef SHERMAN het volgende:
Wil anders aardig lukken.
Tot al die vrouwen hier kwamen.
Ja lekker heb net gegeten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
uhh wil je misschien n![]()
![]()
om t goed te maken zeg maar
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja lekker heb net gegeten!
kan dus wel bakkie in![]()
Nu welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
asje
hebbie trouwens kloontje al gezien?
heb n foto van dr geupt![]()
staat ook n leuke text bij , best wel van toepassing op t verhaaltje van ts![]()
owww, mooie tijd om te stoppen ook welquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu wel![]()
En dank je wel![]()
Lief har weer zin in koffie
geen zin meer om te werken
Nou ja nog tot 3 uur
Drink nooit koffie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:09 schreef mother-mother het volgende:
[..]
![]()
uhh wil je misschien n![]()
![]()
om t goed te maken zeg maar
quote:
Thanks.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Zow... 13uur; ik ga richting huis
Tot straks
Inderdaad wel, ben je even een paar dagen echt aan het werk, gaan er maar zo 2 deeltjes doorquote:
Wel neequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad wel, ben je even een paar dagen echt aan het werk, gaan er maar zo 2 deeltjes door
Flauw ! Je moet wachten![]()
Is het dan zoveel gezelliger zonder mijquote:
nee, meer omdat Godl aandacht kreeg van de vrouwtjesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is het dan zoveel gezelliger zonder mij?!¿¡
Had ik alquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
nee, meer omdat Godl aandacht kreeg van de vrouwtjes
180 euroquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef JortK het volgende:
Damn ook nog steeds aan het werk
Maar net weer een order van 180.00 pleuro's binnengehaald door onze sales peeps
Nu al einde? wat voor werktijden zijn datquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef JortK het volgende:
[..]
180.000 you understand
Typo kan gebeuren... einde van de dag he
Nou half 6 is pas het einde...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nu al einde? wat voor werktijden zijn dat
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nu al einde? wat voor werktijden zijn dat
Dan heb ik toch echt het gevoel dat het einde pas om 5 uur naderdquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou half 6 is pas het einde...
Maar het voelt al als einde van de dag laat ik het zo zeggen
JA ach ons hele bedrijf straalt positieve energie uit dus krijg je zelf ook een positieve instellingquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dan heb ik toch echt het gevoel dat het einde pas om 5 uur naderd
Je hebt iig wel een positieve instelling
Wel vroeg, elke dag beginnen om half 7 hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben al thuis
krijg je als je om half 7 begint
niet elke dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel vroeg, elke dag beginnen om half 7 hoor![]()
Dat is gezeik daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef VeerMans het volgende:
Ik zou het ook wel fijn vinden om zo vroeg te beginnen
ik ben meer een vroege vogel
maar hier is t gewoon standaard tussen half 9/ 9 uur binnenkomen
Ik een hekel aan "duitse" treinenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gezeik daar begin ik niet aan
Moet vroeg kunnen beginnen
Hekel aan file rijden
11uur ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
niet elke dag
Begin ook wel is laat!
Ik wil altijd lekker uitslapen. Ik woon 5 minuten van mijn werk, dus file rijden is er zowieso niet bij, maar gewoon, om 7 uur op vind ik te vroeg. Vreemd genoeg had ik er nooit moeite mee toen ik om 6 uur op moest, om een uur naar Hoogeveen te rijden. Zal wel tussen de oren zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gezeik daar begin ik niet aan
Moet vroeg kunnen beginnen
Hekel aan file rijden
Ik doe het nu al 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil altijd lekker uitslapen. Ik woon 5 minuten van mijn werk, dus file rijden is er zowieso niet bij, maar gewoon, om 7 uur op vind ik te vroeg. Vreemd genoeg had ik er nooit moeite mee toen ik om 6 uur op moest, om een uur naar Hoogeveen te rijden. Zal wel tussen de oren zitten.
BTW je mag trouwens best wel een keer bij mij op visite komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:48 schreef mother-mother het volgende:
wat gaat t hier langzaam, slooooooooowchat![]()
ja bloemkool!![]()
hey hebben jullie dat trouwens ook wel s dat als je reactie tikt dat je dan allerlei smileybekken trekt?
zoja, maak dr ff foto van![]()
FOK! Usersmiley's
gezellie en then?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef JortK het volgende:
[..]
BTW je mag trouwens best wel een keer bij mij op visite komen![]()
YES eindelijk naar huis![]()
Naar huis gaan is zo overratedquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gezellie en then?
lekker joh naar huis , ik ben hele dag al thuis![]()
Als je om 3 uur weg gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker in de file staan of niet..
Hehe sportfreakquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zow.. eerst zo maar even afwassen, koffie en dan beslissen of ik nog ga trainen ja/nee
Biertje is ook goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
zo nou ik ben wel wezen trainen , begin n beetje n schwarzenegger te worden![]()
nieuwe trainingsmethode![]()
voor ik weg ging lekker kids op bed, kom ik terug loopt oudste lekker beetje te freewheelen beneden![]()
ok koffie anyone?![]()
nou idd , man is wel thuis maar die zit druk in zn voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Biertje is ook goed
Enne wat betreft je kinderen: als de kat van huis is
mannen.. ze zouden opgehangen soms moeten wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou idd , man is wel thuis maar die zit druk in zn voetbal![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mannen.. ze zouden opgehangen soms moeten worden
werk dagje??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi
Ook lekker werk dagje gehad?![]()
Ik ben morgen ook weer om 3 uur klaar.
30 graden zeiden ze?
en voor wat lichamelijke ontspanning heb je ze ook, alhoewel, soms een hulpmiddel, maar dat gaat -denk ik- op de langere termijn vervelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou niet zo drastisch
![]()
vind t eigelijk wel best , kan ik lekker fok!ken![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en voor wat lichamelijke ontspanning heb je ze ook, alhoewel, soms een hulpmiddel, maar dat gaat -denk ik- op de langere termijn vervelen
sterkte !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef cygnusx het volgende:
nou, morgen weer examens [droevige-smilie.gif] nou ja gelukkig maar wiskunde, dat zal wel goed gaan, (hoop ik) dus ja, dat dus
* cygnusx hoopt op een goed cijfer
doe je wel lang over..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja wat voor n reactie zal ik daar nou op gaan geven
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je wel lang over..
moet je zeker een nachtje over slapen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
Zow goeiemorge
Ik was ook te laat uit bed, alsnog om half 8 de fiets gepakt en nu net 5 minuten binnen
Beloofd een mooie dag te worden
vanmiddag overleg op school en toetsen makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik was te laat maar hoef nergens heen
![]()
behalve t strand![]()
moet je tot laat werken, of kan je ook nog ff mooie weer genieten?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanmiddag overleg op school en toetsen maken
dus geen lekker weer-genieten voor mij nog
Zaterdag is mijn revengequote:
hey nou super , ik ga zo offline en to the beachquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn revenge
's ochtendsvroeg moet ik korfballen, 's middags dus lekker op me balkon, moet nog wel even parasol kopeh zodat ik dan ook buiten kan laptoppen
Pennen, potloden, schrijfblokken, agenda's?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:15 schreef JortK het volgende:
* JortK wenst iedereen een goede morgen
Ik ook weer werken
Morgen dealerdag bij Exact Software... goodies verzamelen![]()
Paraplu's... tassenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pennen, potloden, schrijfblokken, agenda's?
Ik heb nog een paraplu nodig trouwensquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Paraplu's... tassen
Vorige keer kregen we ook releasenotes van de nieuwe batch... 460 pagina's
Dat geloof ik altijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef JortK het volgende:
Godlike je zal het niet geloven... vandaag al 3 vastlopers Archie gehad
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
Oh is het net zo een SC aan het worden als GCSC??
Koffie?
Ja lekker
dank je
Nee doe mij maar thee
Ik heb al
![]()
ik zie hier alleen maar mensjes buiten lopen met lange mouwen lange broeken en/of zomerjassenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou je op!![]()
Je ging naar het strand
Wat doe je dan nog hier? Haal je mij even op in sloten?
Ja slotenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zie hier alleen maar mensjes buiten lopen met lange mouwen lange broeken en/of zomerjassen![]()
tis ook little windy dus ik wacht nog ff af , enne sloten?
hoe laat moet je opgehaald?![]()
nee ok is niet heel ver maar kan je meteen weg dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sloten
@work HeadQuarters
Zo ver is het niet![]()
En ik zat net buiten dat was heerlijk.
Nu beetje wolken geloof ik
Oh gaan die ook mee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ok is niet heel ver maar kan je meteen weg dan?
kan wel n paar extra handen gebruiken op strand![]()
ivm kids dan![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh gaan die ook mee?![]()
Dat hadden we niet afgesproken.
1 van die gasten hier kan wel oppassen, dan hebben we geen extra handen nodig
Misschien omdat ik niet op je msn staquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
we waren nu toch aan t afspreken, tenminste ik zie je niet op msn
![]()
enne ik hoop dat je collega n beetje snel is want dat zijn mn kids namelijk wel![]()
Duhquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet op je msn sta![]()
maar georgina dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef JortK het volgende:
En wanneer spreken wij nou af mother-mother
Ken wel iemand die kan oppassen op de kids dus
oh yeah, leer je me dan ook die champagne truc?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Georgina is te druk met acteren
Neem ik je mee gaan we dagje rijden in de Bentley
Omdat ik gewoon gelijk heb.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik vind dat er niet gescholden hoeft te worden?
Mja ik corrigeerde jullie beider reactiesquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gelijk heb.
Tis gewoon een bout naam, en als je 15 tellen had gewacht dan had ik een linkje gepost naar dat programma.![]()
Je bedoelt hoe ik je moet leren hoe die fles spuit als je hem openmaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oh yeah, leer je me dan ook die champagne truc?![]()
Sterktequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is naar school.
Examen wiskunde.
Succes Shermie !quote:* SHERMAN is naar school.
Examen wiskunde.
Whooop !quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Sherman
Ik ga zo naar school vanuit stage/werk; bespreking om 14uur en dan cisco tentamen doen.
Weer een post minderquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op ppl, nog maar een paar posts tot het nieuwe deeltje
Wel nee!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op ppl, nog maar een paar posts tot het nieuwe deeltje
en nog 1quote:
laat de stagaires maar eens langskomen hier.. dan zijn het maar een paar posts...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel nee!
Je bent gek geworden met je paar posts
cisco tentamen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Sherman
Ik ga zo naar school vanuit stage/werk; bespreking om 14uur en dan cisco tentamen doen.
Die gasten moet je afschieten!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
laat de stagaires maar eens langskomen hier.. dan zijn het maar een paar posts...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en nog 1
* mschol is niet blij..
zit op school in een snikheet lokaal ondanks dat alles open staat
kleren pc's
Ach op de snelheid waarmee het hier gaat, is hij zo volquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel nee!
Je bent gek geworden met je paar posts
Ik denk dat ik zometeen met mijn lappie naar de serverruimte verhuis. Daar is ook Airco.quote:
zo was ik ook hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die gasten moet je afschieten!
hoop dat ze allemaal gepakt worden door de baas![]()
kan ik niet maken moet doen alsof ik wat aan het doen ben en probleem is dat ik geen laptop hebquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zometeen met mijn lappie naar de serverruimte verhuis. Daar is ook Airco.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:59 schreef mschol het volgende:
[..]
kan ik niet maken moet doen alsof ik wat aan het doen ben en probleem is dat ik geen laptop heb
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ik heb 2 werkstations, plus een laptop met dockingstation en toebehoren.
Is echt perfect.
Bovendien kan ik altijd de PPC nog meenemen
Nieuwe nickname is wel toepasselijk Mschol. Wat dachtje van TriplePost
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:23 schreef mschol het volgende:
de stilte
iedereen is buiten aan het spelen ..
nee johquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe ik je moet leren hoe die fles spuit als je hem openmaakt?
* JortK belt Georgina om te zeggen dat JortK moet overwerken
Ik kijk vol verbazing!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:23 schreef mschol het volgende:
de stilte
iedereen is buiten aan het spelen ..
hmmm tja...quote:
Dat is niet zo lastig!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee joh![]()
met dat zwaard en dan in 1 strijk die hele kurk eraf jassen!![]()
weetjewel?![]()
ga je nou nog mee naar t strand?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig!
Gewoon het juiste zwaard hebben![]()
Een balkonquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:36 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ga je nou nog mee naar t strand?
zit hier op mn balkonnetje omdat ik mn 2 kids niet kan handhaven in mn uppie![]()
jij blij ik moet eerst een uur in OV zitten om thuis te komen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een balkon![]()
Ik ben morgen vrij![]()
En om 3 uur klaar ga ik zo mn tuin in!
Lease autoquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:40 schreef mschol het volgende:
[..]
jij blij ik moet eerst een uur in OV zitten om thuis te komen...
Weetje ik kan het ook op de Russische manier... in één keer op me hoofd kapot slaan zonder scherven in je glasquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:31 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee joh![]()
met dat zwaard en dan in 1 strijk die hele kurk eraf jassen!![]()
weetjewel?![]()
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat rij je?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Weetje ik kan het ook op de Russische manier... in één keer op me hoofd kapot slaan zonder scherven in je glas
@Godlike: Jij ook al lease auto
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee![]()
ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen rijbewijs dus oom agent zal het niuet leuk vinden als ik in zo'n auto ga rijden...
Hoe vaak word je nou aangehouden?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ook leuk
ik heb geen rijbewijs dus oom agent zal het niuet leuk vinden als ik in zo'n auto ga rijden...
Hopen dat niet te warm is in de bus/tram.quote:
Ik heb voor de zekerheid toch maar m'n rijbewijs gehaald.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe vaak word je nou aangehouden?
gewoon zorgen dat je niet word aangehouden en niemand aanrijd
Dan haal je het geld er wel uit![]()
Jepquote:
Astra 1.6 Sport Editionquote:
[insert]ksnknuffelsmiley[/insert]quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:53 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil echt naar huis. Bah
Tanja Jessquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:31 schreef Slarioux het volgende:
Volgens mij zijn er in Nederland 3 professionele radiostemmen en die doen echt élke reclame op de radio.
55 min? op wat zeg?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:38 schreef Sjowhan het volgende:
Van wie ook al weer
Me pc zweet behoorlijk. Net ff wat zooi van Usenet afgetrokken, en loop nu te par2en; 55 minuten te gaan, en 71 graadjes de proc
1 dvd 55 min?quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dvdke van een 007-collectie die ik nog niet had
Eitje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:00 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
4 + 4 = ?
8 / 3 = ?
lukt dat je ook nog?
Vandaag geen zin in, veels te warm naar mijn oordeelquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:17 schreef SHERMAN het volgende:
Examens wiskunde: http://www2.citogroep.nl/vo/ex2005/500010-1-583o.pdf
Ga maar spelen.
heb ik met m'n athlon XP 2600+ barton core ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, amd athlon 1800+, oude model nog, dus idle al 54 graden.
ow in dat geval kan je me vast heklpenquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:04 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Eitje.
Ik ga voor zulke dingen:
[afbeelding]
simpel:quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:31 schreef SHERMAN het volgende:
wat moet er gebeuren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |