180 euroquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:38 schreef JortK het volgende:
Damn ook nog steeds aan het werk
Maar net weer een order van 180.00 pleuro's binnengehaald door onze sales peeps
Nu al einde? wat voor werktijden zijn datquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:12 schreef JortK het volgende:
[..]
180.000 you understand
Typo kan gebeuren... einde van de dag he
Nou half 6 is pas het einde...quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nu al einde? wat voor werktijden zijn dat
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:23 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Nu al einde? wat voor werktijden zijn dat
Dan heb ik toch echt het gevoel dat het einde pas om 5 uur naderdquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou half 6 is pas het einde...
Maar het voelt al als einde van de dag laat ik het zo zeggen
JA ach ons hele bedrijf straalt positieve energie uit dus krijg je zelf ook een positieve instellingquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:41 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Dan heb ik toch echt het gevoel dat het einde pas om 5 uur naderd
Je hebt iig wel een positieve instelling
Wel vroeg, elke dag beginnen om half 7 hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben al thuis
krijg je als je om half 7 begint
niet elke dagquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wel vroeg, elke dag beginnen om half 7 hoor![]()
Dat is gezeik daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:06 schreef VeerMans het volgende:
Ik zou het ook wel fijn vinden om zo vroeg te beginnen
ik ben meer een vroege vogel
maar hier is t gewoon standaard tussen half 9/ 9 uur binnenkomen
Ik een hekel aan "duitse" treinenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gezeik daar begin ik niet aan
Moet vroeg kunnen beginnen
Hekel aan file rijden
11uur ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
niet elke dag
Begin ook wel is laat!
Ik wil altijd lekker uitslapen. Ik woon 5 minuten van mijn werk, dus file rijden is er zowieso niet bij, maar gewoon, om 7 uur op vind ik te vroeg. Vreemd genoeg had ik er nooit moeite mee toen ik om 6 uur op moest, om een uur naar Hoogeveen te rijden. Zal wel tussen de oren zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is gezeik daar begin ik niet aan
Moet vroeg kunnen beginnen
Hekel aan file rijden
Ik doe het nu al 3 jaar ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wil altijd lekker uitslapen. Ik woon 5 minuten van mijn werk, dus file rijden is er zowieso niet bij, maar gewoon, om 7 uur op vind ik te vroeg. Vreemd genoeg had ik er nooit moeite mee toen ik om 6 uur op moest, om een uur naar Hoogeveen te rijden. Zal wel tussen de oren zitten.
BTW je mag trouwens best wel een keer bij mij op visite komenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:48 schreef mother-mother het volgende:
wat gaat t hier langzaam, slooooooooowchat![]()
ja bloemkool!![]()
hey hebben jullie dat trouwens ook wel s dat als je reactie tikt dat je dan allerlei smileybekken trekt?
zoja, maak dr ff foto van![]()
FOK! Usersmiley's
gezellie en then?quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef JortK het volgende:
[..]
BTW je mag trouwens best wel een keer bij mij op visite komen![]()
YES eindelijk naar huis![]()
Naar huis gaan is zo overratedquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:32 schreef mother-mother het volgende:
[..]
gezellie en then?
lekker joh naar huis , ik ben hele dag al thuis![]()
Als je om 3 uur weg gaat?quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker in de file staan of niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |