quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh gaan die ook mee?![]()
Dat hadden we niet afgesproken.
1 van die gasten hier kan wel oppassen, dan hebben we geen extra handen nodig
Misschien omdat ik niet op je msn staquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:33 schreef mother-mother het volgende:
[..]
we waren nu toch aan t afspreken, tenminste ik zie je niet op msn
![]()
enne ik hoop dat je collega n beetje snel is want dat zijn mn kids namelijk wel![]()
Duhquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet op je msn sta![]()
maar georgina dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:52 schreef JortK het volgende:
En wanneer spreken wij nou af mother-mother
Ken wel iemand die kan oppassen op de kids dus
oh yeah, leer je me dan ook die champagne truc?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:58 schreef JortK het volgende:
[..]
Georgina is te druk met acteren
Neem ik je mee gaan we dagje rijden in de Bentley
Omdat ik gewoon gelijk heb.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
hoezo? omdat ik vind dat er niet gescholden hoeft te worden?
Mja ik corrigeerde jullie beider reactiesquote:Op donderdag 26 mei 2005 11:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon gelijk heb.
Tis gewoon een bout naam, en als je 15 tellen had gewacht dan had ik een linkje gepost naar dat programma.![]()
Je bedoelt hoe ik je moet leren hoe die fles spuit als je hem openmaakt?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
oh yeah, leer je me dan ook die champagne truc?![]()
Sterktequote:Op donderdag 26 mei 2005 11:26 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN is naar school.
Examen wiskunde.
Succes Shermie !quote:* SHERMAN is naar school.
Examen wiskunde.
Whooop !quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Sherman
Ik ga zo naar school vanuit stage/werk; bespreking om 14uur en dan cisco tentamen doen.
Weer een post minderquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op ppl, nog maar een paar posts tot het nieuwe deeltje
Wel nee!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
Kom op ppl, nog maar een paar posts tot het nieuwe deeltje
en nog 1quote:
laat de stagaires maar eens langskomen hier.. dan zijn het maar een paar posts...quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel nee!
Je bent gek geworden met je paar posts
cisco tentamen?quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:10 schreef Sjowhan het volgende:
Succes Sherman
Ik ga zo naar school vanuit stage/werk; bespreking om 14uur en dan cisco tentamen doen.
Die gasten moet je afschieten!quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:52 schreef mschol het volgende:
[..]
laat de stagaires maar eens langskomen hier.. dan zijn het maar een paar posts...
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en nog 1
* mschol is niet blij..
zit op school in een snikheet lokaal ondanks dat alles open staat
kleren pc's
Ach op de snelheid waarmee het hier gaat, is hij zo volquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel nee!
Je bent gek geworden met je paar posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |