quote:
Kan iddquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
moet je toch gewoon f8 drukken en dan in veilige modus opstarten?
of ben ik nou gek?
just kiddingquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
We zijn er voor iedereen in Dig
Niemand is stom en/of dom
De ene is hooguit wat meer getalenteerd dan de ander
We helpen iedereen naar een hoger nivo
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plekquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan idd
En dan kijken welke driver er dwars ligt![]()
hijack is vooral voor spy en adware die op je pc komtquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plek![]()
of ff hijack this eroverheen knallen , weet je t ook toch?
of is dat weer ergens anders voor?
ja ik had t toen nodig voor mn nokia softwarequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:22 schreef JortK het volgende:
Hijack this is vooral om malware weg te halen geloof ik
Dat is meestal voor spywarequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
zie je nou wel, ik zit hier onwijs op mn plek![]()
of ff hijack this eroverheen knallen , weet je t ook toch?
of is dat weer ergens anders voor?
ow ja doeiiiiquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is meestal voor spyware![]()
Kijken welke processen er draaien
Maar je moest weg![]()
gesprekken over computers boeien vrouwen altijd hequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is meestal voor spyware![]()
Kijken welke processen er draaien
Maar je moest weg![]()
Het is dan enorm opwindend iemand achter een PC te zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
gesprekken over computers boeien vrouwen altijd he
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is dan enorm opwindend iemand achter een PC te zien![]()
waarom ben jij geen spw gaan doen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
dan maar ff vraagstelling!
Waarom zitten er zo weinig vrouwen in de ict?
Waarom zitten er dus ook zo weinig vrouwen in Dig?
En wat doe je dan?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:30 schreef JortK het volgende:
Ik heb hier 4 vrouwen als collega's en maar 3 mannen dus bij ons is het behoorlijk eerlijk
Als het maar geen Archie isquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Marketing & Sales Software... CRM en ERP oplossing
Hahahaha 3x raden wat we ook verkopenquote:
Bagger pakket.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Hahahaha 3x raden wat we ook verkopen
Nieuwe versie is erg stabiel moet ik zeggen (XRM), waarom heb je er zo slechte ervaringen mee?
Ja idd... maja wij hebben er hier mensen die er meer als 10 jaar mee werken en die dus beduidend meer verstand hebben als valle supporters daar bij elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bagger pakket.
Kut met configgen, 4 keer per week support nodig van die debielen bij archie die niks nakomen.
Traag, log, arbeidsintensief.![]()
Maar ja, zijn zo weinig CRM apps die het offline en online doen![]()
wat een gaar programma is datquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef JortK het volgende:
[..]
Mlutivers, Multivers Lite en Multivers Extended
Ja dat is het nadeel van bijna alle applicaties... worden ontwikkeld door programmeurs die op een super snelle machine administrator zijn, dan werkt alles goed, maar zodra ze bijv. in een beveiligde terminal server moeten gaan draaien is het naatjequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat een gaar programma is dat. Het heeft gewoon lokale administrator-rechten nodig om goed te kunnen werken
Ik ben er gelukkig vanafquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja idd... maja wij hebben er hier mensen die er meer als 10 jaar mee werken en die dus beduidend meer verstand hebben als valle supporters daar bij elkaar
Du mocht je ons nog nodig hebbenZeg het maar
Voro de rest doen we ook nog WinRIS, Unit4, Exact, Orbis zegt je dat ook wat?
Trouwens: Archie heeft nu wel webbased applicatie ontwikkeld op basis van SQL
Haha ik werk er hier dagelijks mee... tis een goed produkt zolang je maar geen support uit Purmerend van hun zelf nodig hebtquote:
Neequote:Op woensdag 25 mei 2005 11:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Haha ik werk er hier dagelijks mee... tis een goed produkt zolang je maar geen support uit Purmerend van hun zelf nodig hebt
Heb je trouwens namen van wie je daar wel eens gesproken hebt
Ik heb het dan over de client, de server draait inmiddels goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat is het nadeel van bijna alle applicaties... worden ontwikkeld door programmeurs die op een super snelle machine administrator zijn, dan werkt alles goed, maar zodra ze bijv. in een beveiligde terminal server moeten gaan draaien is het naatje
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?quote:
Nee helaas, niet meer mee bezig geweest...quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?
Of ben je er niet mee bezig geweest....
Hey!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:14 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ello ! Is het nog gelukt met je frames ?
Of ben je er niet mee bezig geweest....
Ja ik heb het ook over de client... die word ook ontwikkeld op administrator privileges op een supersnelle machine... en dan vinden ze het gek als het programma in de flipmode schiet als er bepaalde rechten ontbreken op een werkstationquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb het dan over de client, de server draait inmiddels goed
Wat CRM inhoudt weet ik ook nietquote:
Hmmm, willen wij weten wat dat inhoud?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:25 schreef JortK het volgende:
CRM = Customer Relationship Managment
Relatiebeheer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |