Zaterdag is mijn revengequote:
hey nou super , ik ga zo offline en to the beachquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn revenge
's ochtendsvroeg moet ik korfballen, 's middags dus lekker op me balkon, moet nog wel even parasol kopeh zodat ik dan ook buiten kan laptoppen
Pennen, potloden, schrijfblokken, agenda's?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:15 schreef JortK het volgende:
* JortK wenst iedereen een goede morgen
Ik ook weer werken
Morgen dealerdag bij Exact Software... goodies verzamelen![]()
Paraplu's... tassenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pennen, potloden, schrijfblokken, agenda's?
Ik heb nog een paraplu nodig trouwensquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Paraplu's... tassen
Vorige keer kregen we ook releasenotes van de nieuwe batch... 460 pagina's
neuh dankje ik heb straks pauzequote:
Dat geloof ik altijdquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:05 schreef JortK het volgende:
Godlike je zal het niet geloven... vandaag al 3 vastlopers Archie gehad
quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:03 schreef Godlike02 het volgende:
Oh is het net zo een SC aan het worden als GCSC??
Koffie?
Ja lekker
dank je
Nee doe mij maar thee
Ik heb al
![]()
ik zie hier alleen maar mensjes buiten lopen met lange mouwen lange broeken en/of zomerjassenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hou je op!![]()
Je ging naar het strand
Wat doe je dan nog hier? Haal je mij even op in sloten?
Ja slotenquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:26 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik zie hier alleen maar mensjes buiten lopen met lange mouwen lange broeken en/of zomerjassen![]()
tis ook little windy dus ik wacht nog ff af , enne sloten?
hoe laat moet je opgehaald?![]()
nee ok is niet heel ver maar kan je meteen weg dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja sloten
@work HeadQuarters
Zo ver is het niet![]()
En ik zat net buiten dat was heerlijk.
Nu beetje wolken geloof ik
Oh gaan die ook mee?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:30 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nee ok is niet heel ver maar kan je meteen weg dan?
kan wel n paar extra handen gebruiken op strand![]()
ivm kids dan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |