Hehe sportfreakquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:57 schreef Sjowhan het volgende:
Zow.. eerst zo maar even afwassen, koffie en dan beslissen of ik nog ga trainen ja/nee
Biertje is ook goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:32 schreef mother-mother het volgende:
zo nou ik ben wel wezen trainen , begin n beetje n schwarzenegger te worden![]()
nieuwe trainingsmethode![]()
voor ik weg ging lekker kids op bed, kom ik terug loopt oudste lekker beetje te freewheelen beneden![]()
ok koffie anyone?![]()
nou idd , man is wel thuis maar die zit druk in zn voetbalquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Biertje is ook goed
Enne wat betreft je kinderen: als de kat van huis is
mannen.. ze zouden opgehangen soms moeten wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:12 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou idd , man is wel thuis maar die zit druk in zn voetbal![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mannen.. ze zouden opgehangen soms moeten worden
werk dagje??quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi
Ook lekker werk dagje gehad?![]()
Ik ben morgen ook weer om 3 uur klaar.
30 graden zeiden ze?
en voor wat lichamelijke ontspanning heb je ze ook, alhoewel, soms een hulpmiddel, maar dat gaat -denk ik- op de langere termijn vervelenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
nou niet zo drastisch
![]()
vind t eigelijk wel best , kan ik lekker fok!ken![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
en voor wat lichamelijke ontspanning heb je ze ook, alhoewel, soms een hulpmiddel, maar dat gaat -denk ik- op de langere termijn vervelen
sterkte !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:39 schreef cygnusx het volgende:
nou, morgen weer examens [droevige-smilie.gif] nou ja gelukkig maar wiskunde, dat zal wel goed gaan, (hoop ik) dus ja, dat dus
* cygnusx hoopt op een goed cijfer
doe je wel lang over..quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja wat voor n reactie zal ik daar nou op gaan geven
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:58 schreef mschol het volgende:
[..]
doe je wel lang over..
moet je zeker een nachtje over slapen
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
Zow goeiemorge
Ik was ook te laat uit bed, alsnog om half 8 de fiets gepakt en nu net 5 minuten binnen
Beloofd een mooie dag te worden
vanmiddag overleg op school en toetsen makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 08:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik was te laat maar hoef nergens heen
![]()
behalve t strand![]()
moet je tot laat werken, of kan je ook nog ff mooie weer genieten?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vanmiddag overleg op school en toetsen maken
dus geen lekker weer-genieten voor mij nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |