Fitnessen hoeft ook niet heel laatquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
klinkt goed, vroeg bed in
ik moet hoop doen vanmorgen en vanmiddag en vanavond moet ik van mezelf fitnessen dus das iig niet vroeg op bed
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12enquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Fitnessen hoeft ook niet heel laat![]()
Ik wil er om 10 uur in liggen![]()
Heerlijk weg dromen
ja ach tis nog vroeg, dan is zowiezo mn spelling neit helmaal optimaal (nooit eigelijkquote:
Ik denk dat het gaat lukkenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12en
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:07 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Tsja wie neemt zich dat niet elke avond voor, en altijd wordt het na 12en
Mijn spelling is ook niet optimaalquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:08 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ach tis nog vroeg, dan is zowiezo mn spelling neit helmaal optimaal (nooit eigelijk)
enne kan pas gaan sporten als kids op bed liggen dus meestal half 9 tot 10 uur ff
maar kan nooit gelijk gaan slapen als ik terug ben dus word denk uurtje of half 12 op zn vroegst![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn spelling is ook niet optimaal![]()
En kan de man niet op de kids passen dan?
Met jou altijdquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Veer> was het allang toch al?
Ik ga es aan het werk, even kijken of ik een laptop van een student nog kan fixxen (reboot in een lus)
reboot in een lus?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:14 schreef Sjowhan het volgende:
Veer> was het allang toch al?
Ik ga es aan het werk, even kijken of ik een laptop van een student nog kan fixxen (reboot in een lus)
Je zit nogsteeds wel in DIG hequote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
reboot in een lus?
wat is dat dan?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Met jou altijd
Ik moet de laptop van de baas gaan reinstallen
koffie dus
Blijf op je resetknop rammen, dan heb je een reboot in een lusquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik vond t ook n goeie vraag voor hier toch?![]()
Dat de pc steeds blijft herstarten!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ja ik vond t ook n goeie vraag voor hier toch?![]()
laptop start op, en voordat windows geladen is, start de laptop weer op, en zo gaat het doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:15 schreef mother-mother het volgende:
[..]
reboot in een lus?
wat is dat dan?![]()
moet je toch gewoon f8 drukken en dan in veilige modus opstarten?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
laptop start op, en voordat windows geladen is, start de laptop weer op, en zo gaat het door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |