Das een voorbode van een technocratische arrogante bureaucraat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Eurlings schijnt nog Ir. te zijn ook.
Jij was toch ook Ir. ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Das een voorbode van een technocratische arrogante bureaucraat.
IR Baboon?quote:
Wat is dat? Ik ken wel ir.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:14 schreef Harry_Sack het volgende:
Eurlings schijnt nog Ir. te zijn ook.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef George-Butters het volgende:
Wat een kuttitels steeds. Flikker toch op met die Star Wars nerd troep.
Goedzo, AAAH. Hier heb je wat meer EUrlingsinfo:quote:
Wat is nu een Ir.?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Goedzo, AAAH. Hier heb je wat meer EUrlingsinfo:
http://www.grondweteuropa(...)zrhmix9/vg09lljvz3ze
Mij valt eerder op dat de partijen die altijd overal tegen zijn dat nu ook weer zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hmm, wat ik eigenlijk het meest opmerkelijke vind is dat de partijen die tegen de macht aanschurken voor zijn en partijen die dat minder doen tegen zijn.
Juist!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef George-Butters het volgende:
Wat een kuttitels steeds. Flikker toch op met die Star Wars nerd troep.
Kinderverhaal is het.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd viel deel 3 mij ook wat tegen.
Er zit zelfs een traktaat bijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:46 schreef zakjapannertje het volgende:
het neemt toch niet je computer over he?
De partijen die verantwoordelijkheid durven te dragen zijn voor. De eeuwige schreeuwende oppositiepartijen op de wal zijn tegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mij valt eerder op dat de partijen die altijd overal tegen zijn dat nu ook weer zijn. De mer realistische partijen zijn voor...
Trek jij dan ook je conclusies?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Sidekick het volgende:
Nog 328 kutposts wachten.
Ach, verantwoordelijkheid durven dragen? Sorgdrager zit niet in het gevang hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De partijen die verantwoordelijkheid durven te dragen zijn voor. De eeuwige schreeuwende oppositiepartijen op de wal zijn tegen.
Cradle of Filth lijkt mij wel passend............................quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist!
Wat zou het volgende zijn lord of the ring rotzooi?
Nee, de voorstanders zijn een lekker gezelschap.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De partijen die verantwoordelijkheid durven te dragen zijn voor. De eeuwige schreeuwende oppositiepartijen op de wal zijn tegen.
Over de tegenstanders gesproken dan: naieve communisten, xenofobe conservatieven en fundamentalistische christenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef DaveM het volgende:
[..]
Nee, de voorstanders zijn een lekker gezelschap.
Die geloven/geloofden in de bijbel, kapitalisme/privatisering als oplossing voor alles, de multiculturele heilstaat, soevereiniteitsoverdracht, de Betuwelijn en/of de JSF.![]()
en dat Nederland als gelijkwaardig partner gezien wordt![]()
Sinds wanneer zijn de CU en SGP voor?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:30 schreef DaveM het volgende:
[..]
Nee, de voorstanders zijn een lekker gezelschap.
Die geloven/geloofden in de bijbel
Sinds wanneer is Wilders voor?quote:, kapitalisme/privatisering als oplossing voor alles
Sinds wanneer is de SP voor?quote:, de multiculturele heilstaat
Bedoel je Wouter -witjes, wat meer volgens de werkelijkheid is ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:24 schreef pberends het volgende:
Ja-knikkers zijn Wouter Bos-nikkers.
Leuk dat iedere terrorist nu weet hoeveel hij voor een Arts zonder grenzen kan krijgen.quote:Getuigen gehoord in zaak losgeld Arjan Erkel
In Zwitserland is de rechtszaak begonnen tussen het ministerie van Buitenlandse Zaken en de Zwitserse afdeling van Artsen zonder Grenzen (AzG) over het losgeld dat is betaald voor de vrijlating van Arjan Erkel. De rechtbank heeft de eerste getuigen gehoord, om te bepalen of AzG het losgeld moet terugbetalen dat Buitenlandse Zaken heeft voorgeschoten om Erkel vrij te krijgen.
Arjan Erkel werkte voor de Zwitserse afdeling van AzG in Dagestan, een Russische provincie, toen hij in augustus 2002 werd ontvoerd. Zijn gijzelnemers lieten hem pas na twintig maanden gaan, in ruil voor een miljoen euro. Een kwart daarvan werd betaald door AzG, de rest – 770.000 euro – was afkomstig van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
Volgens het ministerie was dit geld een lening en daarom verlangt het terugbetaling. Het ministerie wil bovendien niet de indruk wekken dat het bereid is losgeld voor ontvoerde Nederlanders te betalen.
Betrokken
Maar AzG claimt niets te weten van een afspraak over terugbetaling. De organisatie zegt zelfs op geen enkele manier betrokken te zijn geweest bij de onderhandelingen voorafgaand aan de vrijlating van Arjan Erkel.
Kort na de vrijlating van Arjan Erkel, in april vorig jaar, zei AzG eventueel bereid te zijn tot terugbetaling van het geld, als de organisatie 'inzicht in de deal' zou krijgen. 'Aan wie is het geld betaald, hoe, onder welke voorwaarden?' De hulporganisatie wees daarbij op het 'falen' van de Nederlandse regering. 'Het was hún deal.'
Belangstelling
De rechtszaak krijgt veel internationale belangstelling, omdat de uitkomst invloed kan hebben op toekomstige ontvoeringszaken. Het is de eerste keer dat onenigheid tussen een hulporganisatie en een regering over de afhandeling van een ontvoering voor de rechter wordt uitgevochten.
Niet alleen dat, ik wens ook geen belasting te betalen om de avontuurtjes van Erkel mee te bekostigen. Dat is een zaak van zijn verzekeringsmaatschappij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Leuk dat iedere terrorist nu weet hoeveel hij voor een Arts zonder grenzen kan krijgen.
Hij was boos op de JA-ministerquote:
Die jankerd van Kane zit er ook om zijn "ja" te verkopenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
Jeroen Pauw met z'n roze pimptrui bij BvD.
Is Kane er alweeer?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die jankerd van Kane zit er ook om zijn "ja" te verkopen
Dat is het gevoel voor drama dat de succesformule voor talpa moet garanderen hequote:
Zijn die linkse rakkers daar aan tafel eigenlijk voor of tegen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:05 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat is het gevoel voor drama dat de succesformule voor talpa moet garanderen he![]()
Dat heet consequent zijn, Du_ke. Vertel dat maar aan Femkequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:15 schreef du_ke het volgende:
Jan M is tegen maar die is overal tegen , die andere 2 weet ik niet. Ontwijk het programma meestal.
Dat van die bijbel was een minder geslaagd voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de CU en SGP voor?
Wilders stemt als nationalist tegen, niet omdat hij iets heeft tegen versterking van het neoliberalisme in Europa.quote:Sinds wanneer is Wilders voor?
Geschiedvervalser!quote:Sinds wanneer is de SP voor?
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef DaveM het volgende:
Geschiedvervalser!
De SP was samen met Janmaat de eerste met kritiek op de multiculturele heilstaat van PvdA, D66 en GroenLinks.
Nederland Gidsland? Da's toch een soort heilstaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.
Evenmin wens ik te lappen voor de Goebbelsiaanse foldertjes van de eurofielen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet alleen dat, ik wens ook geen belasting te betalen om de avontuurtjes van Erkel mee te bekostigen. Dat is een zaak van zijn verzekeringsmaatschappij.
Nee hoor... Amerika stelt zich al tientallen jaren op als gidsland.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef PJORourke het volgende:
Nederland Gidsland? Da's toch een soort heilstaat.
Pvda en GL in ieder geval wel. D66 steunde ze van harte.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.
Ja en daarom moet je een half miljoen niet-Europeanen hierheen halen, naturaliseren, een uitkering geven, knuffelen als ze crimineel zijn en iedereen die vraagt of het wat minder kan als nazi behandelen.quote:Maar terzijde,was het streven naar een monoculturele heilstaat al niet mislukt in mei 1945?
Nederland Gidsland was toch echt de linkse utopie van de multikul heilstaat, plus afvalscheiding en fosfaatvrije wasmiddelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor... Amerika stelt zich al tientallen jaren op als gidsland.
En het gidslandidee komt in allerlei landen voor zowel bij links als rechts.
Ik ben jaloers man , mijn zwerfkattentopic wilde maar niet op gang komen, terwijl dat toch echt wel potentie zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Extreme (DD+) Hooters. : Aantal views = 21831 (lolz).
Best lopende topic ooit wat ik gestart ben...
Precies, van de andere kant verraadt dat de onduidelijkheid van de grondwet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Evenmin wens ik te lappen voor de Goebbelsiaanse foldertjes van de eurofielen.
Topics in B&H doen het over het algemeen erg goed wat views betreft. Mijn best bekeken topic ooit was ook in B&H.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Shownieuws...SBS-6
Reaktie G.Wilders over de Antillen ... wellicht moeten we die eilandengroep verkopen aan de hoogste bieder.
![]()
![]()
(toppie plan).
Ik denk dat de eerste deeltjes over Theo van Gogh het nog beter deden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:47 schreef sizzler het volgende:
Topics in B&H doen het over het algemeen erg goed wat views betreft. Mijn best bekeken topic ooit was ook in B&H.
PBerends zal er ook nog wel een paar meer weten.... maar je krijgt dan de hele linkse kliek (+ een kloon van SCH achter je aan)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
![]()
Waarom heeft nog niemand een fantopic met dit soort quotes geopend?
Gaat dat over diverse methoden om zwerfkatten af te makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ben jaloers man , mijn zwerfkattentopic wilde maar niet op gang komen, terwijl dat toch echt wel potentie zou moeten hebben
Nee, natuurlijk niet. Het gaat om foto's van alternatieve meisjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat over diverse methoden om zwerfkatten af te maken?
Och waarom? Het is toch een komediant die wilbersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
PBerends zal er ook nog wel een paar meer weten.... maar je krijgt dan de hele linkse kliek (+ een kloon van SCH achter je aan)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003703.html : Had er zo ie-zo een aantal
Dat dacht Ad Melkert ook....quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef du_ke het volgende:
Och waarom? Het is toch een komediant die wilbers.
En toen ging de SM-slave dramatisch doen en vertrok naar een topbaan bij het IMF, alsof hij vermoord was...quote:
Veel te weinig plaatjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Was een kluns, en is nog steeds een kluns.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En toen ging de SM-slave dramatisch doen en vertrok naar een topbaan bij het IMF, alsof hij vermoord was...
Je overdrijft grandioos.. dat is leuk voor je eigen gelijk, maar zo lag het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:37 schreef PJORourke het volgende:
Nederland Gidsland was toch echt de linkse utopie van de multikul heilstaat,
Daar heb ik nu ff geen zin in.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:10 schreef Drugshond het volgende:
Je weet hoe je plaatjes moet posten, hup doe iets moois met deze wetenschap.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMA24052005_010quote:Indische overheid neemt apen in dienst
De Indische minister van Human Resources heeft een Langur-aap in dienst genomen om andere apen weg te jagen. Daarnaast rekent hij ook op de steun van een professionele apenvanger. Dagelijks vallen apen het kantoor van de minister binnen en scheuren er belangrijke documenten aan flarden.
De apenvanger komt elke morgen en avond met de Langur-aap. Ze jagen de apen weg en vangen de ondeugende.
Ook in de overheidsgebouwen en het parlement in New Dehli werken Langur-apen en apenvangers. Alle kantoren hebben verstevigde deuren gekregen en de apenpatrouille neemt er 's nachts de bewaking over.
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.quote:
Voor de welzijn van de wereld is het idd beter dat hij achter de geranium's zit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.
Wat dat wilbers een komediant was?quote:
Best wel flauw eigenlijk. Net zoiets als (s)links. Wil je hem weer gewoon Wilders noemen?quote:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV6F3966quote:Vergrijzing niet zo'n ramp als verwacht
De kosten voor de ouderenzorg zullen tegen 2050 verdubbelen. Maar omdat de inkomens zullen stijgen en de afhankelijkheid van de ouderen tegenover de werkenden minder groot is dan gedacht, hoeft dat geen drama te zijn. Dat zegt professor Jozef Pacolet van het Hoger Instituut van de Arbeid van de KULeuven in een studie besteld door minister van Sociale Zaken Rudy Demotte.
Het is de eerste keer dat de wetenschappelijke gegevens over de vergrijzing en de kosten van de ouderenzorg worden geëxtrapoleerd tot 2050. De ouderenzorg slorpt vandaag 10 procent op van de bestedingen in onze economie. Dat aandeel zal de komende halve eeuw stijgen tot bijna 20 procent. Maar Pacolet relativeert: ,,Van een gemiddeld jaarinkomen van 25.000 euro gaat nu 2.800 euro naar ouderenzorg en gezondheidszorg. Dat zal stijgen tot zowat 12.000 euro. Maar dan zal een gemiddeld jaarinkomen oplopen tot 62.000 euro.''
Vooruitquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Best wel flauw eigenlijk. Net zoiets als (s)links. Wil je hem weer gewoon Wilders noemen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef du_ke het volgende:
Wat dat wilbers een komediant was?
Of nam jij forutuyn wel serieus als politicus?
Die hoef je ook niet apart te vermelden want is al jaren algenmeen bekend...quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.
Nou stemmen op een dode kan ik moeilijk serieus nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn stem gekregen.... hoeveel serieuzer moet ik nog worden
![]()
Dom artikel.... kosten in de zorg nemen natuurlijk ook toe.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV6F3966
hmm, 2050 is wel erg ver weg
Nou vraag ik je..quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
Nou stemmen op een dode kan ik moeilijk serieus nemen.
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen, eerst eens zien of die economie nog wel voldoende kan groeien gezien de oliebronnen wat minder wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dom artikel.... kosten in de zorg nemen natuurlijk ook toe.
Straks moet je ook medicamenten kopen tegen de dan geldende prijs.
Had de partij zonder fortuyn dan nog een ideologie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou vraag ik je..... je stemt toch op een partij programma een stukje ideologie. Het is de koers van de partij niet de persoon.
Of stem je straks met de wijsvinger in de kont van Wouters Bos.
Dat zal nooit gebeuren.... onderzoek kost veel geld en moet zo snel mogelijk terugverdient worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef zakjapannertje het volgende:
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen.
Waarom toch eigenlijk altijd die nadruk op groeiquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen, eerst eens zien of die economie nog wel voldoende kan groeien gezien de oliebronnen wat minder worden
ondernemers streven in het algemeen naar kostenreductie door bv. automatisering, het kapitaal per arbeider vergroten, in het algemeen lukt dat ook door innovatie, dat zorgt voor werkeloosheid waar banengroei dat weer moet opvangen en dat kan alleen door economische groeiquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom toch eigenlijk altijd die nadruk op groei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |