Dat van die bijbel was een minder geslaagd voorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn de CU en SGP voor?
Wilders stemt als nationalist tegen, niet omdat hij iets heeft tegen versterking van het neoliberalisme in Europa.quote:Sinds wanneer is Wilders voor?
Geschiedvervalser!quote:Sinds wanneer is de SP voor?
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef DaveM het volgende:
Geschiedvervalser!
De SP was samen met Janmaat de eerste met kritiek op de multiculturele heilstaat van PvdA, D66 en GroenLinks.
Nederland Gidsland? Da's toch een soort heilstaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.
Evenmin wens ik te lappen voor de Goebbelsiaanse foldertjes van de eurofielen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Niet alleen dat, ik wens ook geen belasting te betalen om de avontuurtjes van Erkel mee te bekostigen. Dat is een zaak van zijn verzekeringsmaatschappij.
Nee hoor... Amerika stelt zich al tientallen jaren op als gidsland.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef PJORourke het volgende:
Nederland Gidsland? Da's toch een soort heilstaat.
Pvda en GL in ieder geval wel. D66 steunde ze van harte.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:24 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geschiedvervalsing is het liegen dat die 3 partijen een heilstaat wilden.
Ja en daarom moet je een half miljoen niet-Europeanen hierheen halen, naturaliseren, een uitkering geven, knuffelen als ze crimineel zijn en iedereen die vraagt of het wat minder kan als nazi behandelen.quote:Maar terzijde,was het streven naar een monoculturele heilstaat al niet mislukt in mei 1945?
Nederland Gidsland was toch echt de linkse utopie van de multikul heilstaat, plus afvalscheiding en fosfaatvrije wasmiddelen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:33 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor... Amerika stelt zich al tientallen jaren op als gidsland.
En het gidslandidee komt in allerlei landen voor zowel bij links als rechts.
Ik ben jaloers man , mijn zwerfkattentopic wilde maar niet op gang komen, terwijl dat toch echt wel potentie zou moeten hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Extreme (DD+) Hooters. : Aantal views = 21831 (lolz).
Best lopende topic ooit wat ik gestart ben...
Precies, van de andere kant verraadt dat de onduidelijkheid van de grondwet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Evenmin wens ik te lappen voor de Goebbelsiaanse foldertjes van de eurofielen.
Topics in B&H doen het over het algemeen erg goed wat views betreft. Mijn best bekeken topic ooit was ook in B&H.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Shownieuws...SBS-6
Reaktie G.Wilders over de Antillen ... wellicht moeten we die eilandengroep verkopen aan de hoogste bieder.
![]()
![]()
(toppie plan).
Ik denk dat de eerste deeltjes over Theo van Gogh het nog beter deden....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:47 schreef sizzler het volgende:
Topics in B&H doen het over het algemeen erg goed wat views betreft. Mijn best bekeken topic ooit was ook in B&H.
PBerends zal er ook nog wel een paar meer weten.... maar je krijgt dan de hele linkse kliek (+ een kloon van SCH achter je aan)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:53 schreef Harry_Sack het volgende:
![]()
Waarom heeft nog niemand een fantopic met dit soort quotes geopend?
Gaat dat over diverse methoden om zwerfkatten af te makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik ben jaloers man , mijn zwerfkattentopic wilde maar niet op gang komen, terwijl dat toch echt wel potentie zou moeten hebben
Nee, natuurlijk niet. Het gaat om foto's van alternatieve meisjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat dat over diverse methoden om zwerfkatten af te maken?
Och waarom? Het is toch een komediant die wilbersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
PBerends zal er ook nog wel een paar meer weten.... maar je krijgt dan de hele linkse kliek (+ een kloon van SCH achter je aan)
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003703.html : Had er zo ie-zo een aantal
Dat dacht Ad Melkert ook....quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:00 schreef du_ke het volgende:
Och waarom? Het is toch een komediant die wilbers.
En toen ging de SM-slave dramatisch doen en vertrok naar een topbaan bij het IMF, alsof hij vermoord was...quote:
Veel te weinig plaatjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:40 schreef Drugshond het volgende:
Was een kluns, en is nog steeds een kluns.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En toen ging de SM-slave dramatisch doen en vertrok naar een topbaan bij het IMF, alsof hij vermoord was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |