Je overdrijft grandioos.. dat is leuk voor je eigen gelijk, maar zo lag het niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:37 schreef PJORourke het volgende:
Nederland Gidsland was toch echt de linkse utopie van de multikul heilstaat,
Daar heb ik nu ff geen zin in.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:10 schreef Drugshond het volgende:
Je weet hoe je plaatjes moet posten, hup doe iets moois met deze wetenschap.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMA24052005_010quote:Indische overheid neemt apen in dienst
De Indische minister van Human Resources heeft een Langur-aap in dienst genomen om andere apen weg te jagen. Daarnaast rekent hij ook op de steun van een professionele apenvanger. Dagelijks vallen apen het kantoor van de minister binnen en scheuren er belangrijke documenten aan flarden.
De apenvanger komt elke morgen en avond met de Langur-aap. Ze jagen de apen weg en vangen de ondeugende.
Ook in de overheidsgebouwen en het parlement in New Dehli werken Langur-apen en apenvangers. Alle kantoren hebben verstevigde deuren gekregen en de apenpatrouille neemt er 's nachts de bewaking over.
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.quote:
Voor de welzijn van de wereld is het idd beter dat hij achter de geranium's zit.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.
Wat dat wilbers een komediant was?quote:
Best wel flauw eigenlijk. Net zoiets als (s)links. Wil je hem weer gewoon Wilders noemen?quote:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV6F3966quote:Vergrijzing niet zo'n ramp als verwacht
De kosten voor de ouderenzorg zullen tegen 2050 verdubbelen. Maar omdat de inkomens zullen stijgen en de afhankelijkheid van de ouderen tegenover de werkenden minder groot is dan gedacht, hoeft dat geen drama te zijn. Dat zegt professor Jozef Pacolet van het Hoger Instituut van de Arbeid van de KULeuven in een studie besteld door minister van Sociale Zaken Rudy Demotte.
Het is de eerste keer dat de wetenschappelijke gegevens over de vergrijzing en de kosten van de ouderenzorg worden geëxtrapoleerd tot 2050. De ouderenzorg slorpt vandaag 10 procent op van de bestedingen in onze economie. Dat aandeel zal de komende halve eeuw stijgen tot bijna 20 procent. Maar Pacolet relativeert: ,,Van een gemiddeld jaarinkomen van 25.000 euro gaat nu 2.800 euro naar ouderenzorg en gezondheidszorg. Dat zal stijgen tot zowat 12.000 euro. Maar dan zal een gemiddeld jaarinkomen oplopen tot 62.000 euro.''
Vooruitquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef sizzler het volgende:
[..]
Best wel flauw eigenlijk. Net zoiets als (s)links. Wil je hem weer gewoon Wilders noemen?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef du_ke het volgende:
Wat dat wilbers een komediant was?
Of nam jij forutuyn wel serieus als politicus?
Die hoef je ook niet apart te vermelden want is al jaren algenmeen bekend...quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop niks. In zijn overdrachtdocument "vergat" hij de ernstige luchtvervuiling in NL te vermelden.
Nou stemmen op een dode kan ik moeilijk serieus nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij heeft wel mijn stem gekregen.... hoeveel serieuzer moet ik nog worden
![]()
Dom artikel.... kosten in de zorg nemen natuurlijk ook toe.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=GV6F3966
hmm, 2050 is wel erg ver weg
Nou vraag ik je..quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:34 schreef du_ke het volgende:
Nou stemmen op een dode kan ik moeilijk serieus nemen.
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen, eerst eens zien of die economie nog wel voldoende kan groeien gezien de oliebronnen wat minder wordenquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dom artikel.... kosten in de zorg nemen natuurlijk ook toe.
Straks moet je ook medicamenten kopen tegen de dan geldende prijs.
Had de partij zonder fortuyn dan nog een ideologie?quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou vraag ik je..... je stemt toch op een partij programma een stukje ideologie. Het is de koers van de partij niet de persoon.
Of stem je straks met de wijsvinger in de kont van Wouters Bos.
Dat zal nooit gebeuren.... onderzoek kost veel geld en moet zo snel mogelijk terugverdient worden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef zakjapannertje het volgende:
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen.
Waarom toch eigenlijk altijd die nadruk op groeiquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
mja, misschien weet men er ook iets op te vinden, dat er betere en goedkopere medicamenten er komen, eerst eens zien of die economie nog wel voldoende kan groeien gezien de oliebronnen wat minder worden
ondernemers streven in het algemeen naar kostenreductie door bv. automatisering, het kapitaal per arbeider vergroten, in het algemeen lukt dat ook door innovatie, dat zorgt voor werkeloosheid waar banengroei dat weer moet opvangen en dat kan alleen door economische groeiquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom toch eigenlijk altijd die nadruk op groei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |