Anders ga je met stoelen gooien?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:37 schreef IJlien het volgende:
[..]
![]()
Niet zulke grapjes maken als ik net een slok neem !!
Dat is iets voor nerds.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef achterdeur het volgende:
wat FIPO?
Voor 10 euroquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef achterdeur het volgende:
Hej mag ik ook in de lijst hier boven?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan ben ik nu even aan de wandel met mn lijstjes. Tot zo![]()
First Post, oftewel de eerste reactie in een topic....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:39 schreef achterdeur het volgende:
wat FIPO?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef achterdeur het volgende:
Hej mag ik ook in de lijst hier boven?
Eigenlijk is het FIREquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
First Post, oftewel de eerste reactie in een topic....
Ik eis ook een deel op hoorquote:
Ik heb ze wel eens bier van de hele kroeg uit zien kotsenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ooit wel 's een wijf bier voor de hele kroeg zien geven?
Ff attenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Ballicious het volgende:
@ megter, cola tic
Ja, of iig hij gedroeg zich als een wijf... volgens mij heette ie Megter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Ooit wel 's een wijf bier voor de hele kroeg zien geven?
Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja, of iig hij gedroeg zich als een wijf... volgens mij heette ie Megter.
HAHAHquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik vind jou stom.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef Oviedeee het volgende:
Wat ben je stil Megter... tong verloren?
Kheb meteen gereageerd hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef Oviedeee het volgende:
Wat ben je stil Megter... tong verloren?
Me miniscus naar de klote.... als ik na twee weken nog last heb dan operatiequote:
slagroomvla ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef R-Alph het volgende:
Even vla eten... zo terug
Dat is dus over 2 topics
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Me miniscus naar de klote.... als ik na twee weken nog last heb dan operatie![]()
spammenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
's Kijken wie wie hier gaat dissen.
Jullie zijn amateurs, ik dis iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
Je staat al een straatlengte achter kerel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och ik hoorde dat piepstemmetje van je niet tussen alle stemmen van de echte mannen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Je staat al een straatlengte achter kerel...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Je staat al een straatlengte achter kerel...
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?![]()
ik begin bijna te denken dat we ijsmeis helemaal niet meer nodig hebben voor rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
Zoals ik altijd zeg... RELLENNNNNNNN
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?![]()
Thnx..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt mail.
Nu ben ik echt aan de wandel met mn lijstjes![]()
Gedist door een dom blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.
Dat is correctquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik begin bijna te denken dat we ijsmeis helemaal niet meer nodig hebben voor rellen
Iig niet door jou danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ben even een uurtje in vergadering. Ben tegen half 1 weer terug.
Tot vanmiddag.
buh byequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ben even een uurtje in vergadering. Ben tegen half 1 weer terug.
Tot vanmiddag.
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is echt niet relaxt als je met de auto bent..glazen limonade..
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoorquote:
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je nog maar eens dat je deze zin niet begreep meid.
williequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....
wat is een nidet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoor
Toch nog iemand die geen sarcasme snaptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Toch nog een iemand die het allemaal door heeft![]()
Bye bye Jitzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....
Kerel, onderdeurtje, ga wat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoor
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.
Ehum das die kerel naast me toch? Of toch... nee... die andere naast me... ehum? die mensen die altijd bij me in de auto zitten? En waarom is die bus altijd zo vol?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.
Je kan het dus niet uitleggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.
ik doe toch wat... voornamelijk letten op wat jij zegt namelijk!quote:
een skitzo is iemand die meerdere stemmen hoor in zichzelf of meerdere persoonlijkheden heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ehum das die kerel naast me toch? Of toch... nee... die andere naast me... ehum? die mensen die altijd bij me in de auto zitten? En waarom is die bus altijd zo vol?
super wist niet dat zo zo uit haar ......... kon gaan hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
willie![]()
was't leuk met je oma en de skittles gister?:;)
get a lifequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
ik doe toch wat... voornamelijk letten op wat jij zegt namelijk!
Get a life!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Oviedeeee wist het niet te vertellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
een skitzo is iemand die meerdere stemmen hoor in zichzelf of meerdere persoonlijkheden heeft
zo moeilijk is dat niet hoor![]()
Wie relt er nou met wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovidequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Kerel volgens mij ben jij heel erg in de war![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
super wist niet dat zo zo uit haar ......... kon gaan hahaha![]()
met andere woorden jij bent een dom blondje, niet snel van begrip dus zoiets op papier zetten duurt uuuuuurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef knox_ het volgende:
Waarom openen jullie geen Megter - Oviedeeee bash-topic?
En wat betekend megter dan wel nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovide
true!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovide
ik zou niet durven om te rellen! Maar vind het wel leuk om te reageren op bepaalde antwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wie relt er nou met wie?![]()
F serieus, beter gaan jullie ophouden en niet meer zieken.. dat doe je maar ergens anders..
ik ben ook een dom blondtjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
met andere woorden jij bent een dom blondje, niet snel van begrip dus zoiets op papier zetten duurt uuuuuuren
Its alife ALIFE!!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
Hehe lekker Oviedeee..Ik kijk wel ff een tijdje toe.
WOEHAHAHA het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
betekent, stakker![]()
1e letter voornaam en gedeelte achternaam
wat dus wil zeggen dat je niets meer weet te zeggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
Hehe lekker Oviedeee..Ik kijk wel ff een tijdje toe.
Had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef achterdeur het volgende:
[..]
ik zou niet durven om te rellen! Maar vind het wel leuk om te reageren op bepaalde antwoorden![]()
maar wel een lieve en jij denkt tenminste nog na voordat je iets stoms zegtquote:
Je weet toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wie relt er nou met wie?![]()
F serieus, beter gaan jullie ophouden en niet meer zieken.. dat doe je maar ergens anders..
Jij kan niet correct Nederlands typen, de naam van een tvfiguur typen en het woord schizofrenie uitleggenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
WOEHAHAHA het is dat je het zelf zegt![]()
lieve?? je kan ook snel overdrijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
maar wel een lieve en jij denkt tenminste nog na voordat je iets stoms zegt
Wat jij wil jongemanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
wat dus wil zeggen dat je niets meer weet te zeggen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij kan niet correct Nederlands typen, de naam van een tvfiguur typen en het woord schizofrenie uitleggen![]()
Ik hoef jouwn fantasien met andere jongens niet weten.quote:
Tsss ik typ in oude engelse spellingquote:
En jij heet Megter.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij kan niet correct Nederlands typen, de naam van een tvfiguur typen en het woord schizofrenie uitleggen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Tsss ik typ in oude engelse spellinggeen respect voor oude spelling... tsss
denk je nou grappig te zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:01 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik hoef jouwn fantasien met andere jongens niet weten.![]()
Tear, stel eens orde op zaken? Iedereen relt met iedereen!quote:
Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
graahaaaagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tear, stel eens orde op zaken? Iedereen relt met iedereen!
Kunnen we die nep-newbie-stagiairs er niet uitgooien?
We zouden natuurlijk stiekem in andere woorden kunnen gaan rellenquote:
Kijk nou uit maloot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje ben![]()
Verder heb je niets toegevoegd aan onze discussie en ben je niet met één duideiljk argument gekomen waaruit blijkt dat ik een dom blondje ben.
Dus dag Oviedeee
Vooral als ik al heb uitgelegd hoe die nickname tot stand is gekomenquote:
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje ben![]()
Verder heb je niets toegevoegd aan onze discussie en ben je niet met één duideiljk argument gekomen waaruit blijkt dat ik een dom blondje ben.
Dus dag Oviedeee
Heeeeeeeeeeel graag ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tear, stel eens orde op zaken? Iedereen relt met iedereen!
Kunnen we die nep-newbie-stagiairs er niet uitgooien?
Ja we zeggen iets positiefs en bedoelen dan dat in de negatieve vormquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:03 schreef achterdeur het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk stiekem in andere woorden kunnen gaan rellen![]()
Ligt eraan wat jij grappig vind, ik persoonlijk vind em niet grappig. En zo was ie ook niet bedoel.quote:
Je zinsopbouwquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
Vind ik niet gek met zo'n grammaticaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond [b]omdat[/bt niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
Jezus wat heb jij een mooie tanden en wat ruik je fris uit je mond!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja we zeggen iets positiefs en bedoelen dan dat in de negatieve vorm
aha, dus het nut van je opmerking was?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij grappig vind, ik persoonlijk vind em niet grappig. En zo was ie ook niet bedoel.![]()
Nog zo'n sterke returnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
bij wie ben jij zo dichtbij dat je dat kan ruiken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Jezus wat heb jij een mooie tanden en wat ruik je fris uit je mond!!!!![]()
tis hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk, ik kom ff terug, dat is gezellig, is er weer herrie om nietsga eens discussieren over zembla ofzo...
zie jij iets wat ik niet zie dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nog zo'n sterke return![]()
Oviedeee wordt steeds beter![]()
Als ze een prijs uit zouden delen voor koning schraal, dan kreeg jij de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Nou jij dan.... je bent zo aantrekkelijk dat ik zelfs me hond de liefde zou laten bedrijven met jouquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:05 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Jaquote:
Ik zal maar ff reageren zoals iedereen hier doet:quote:
Ssssst niet verder vertellen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij wie ben jij zo dichtbij dat je dat kan ruiken?
geweldig TV-momentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
[..]
![]()
prachtig moment
Pas maar op dat jij niet wordt om gelegd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef Megter het volgende:
Oviedeee, heb je nu eindelijk door dit nutteloos is omdat je het toch aflegt?
zemblaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik denk, ik kom ff terug, dat is gezellig, is er weer herrie om nietsga eens discussieren over zembla ofzo...
Maar maar maar, wij deelden toch alles met elkaar ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ja
naja ligt een beetje moeilijk en is lang verhaal persoonlijk enzo
met andere woorden dat komt niet op dit forum
zijn we nou nog niet duidelijk genoeg geweest dat je dat helemaal niet hoeft?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik zal maar ff reageren zoals iedereen hier doet:![]()
Oke, maar als ze jou ook lief vindt dan komt alles goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef Fisher het volgende:
[..]
Ja
naja ligt een beetje moeilijk en is lang verhaal persoonlijk enzo
met andere woorden dat komt niet op dit forum
nou eehmz, misschien...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke, maar als ze jou ook lief vindt dan komt alles goed![]()
In de hoop dat je net zulke knappe puppies krijgtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:07 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nou jij dan.... je bent zo aantrekkelijk dat ik zelfs me hond de liefde zou laten bedrijven met jou![]()
bijna he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geweldig TV-momentdie Gomes ernaast, super
bijna net zo leuck als Kiki
Humor heb je zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij niet wordt om gelegd.
Newbies he . . . . die snappen het allemaal nog niet zo goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
zijn we nou nog niet duidelijk genoeg geweest dat je dat helemaal niet hoeft?
... ik wilde wat zeggen maar dan ga ik in herhaling vallen..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
ik dus nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar maar maar, wij deelden toch alles met elkaar ?![]()
Het enige dat omver wordt gelegd is jouw argumentatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Neuj een waarschuwing.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
... ik wilde wat zeggen maar dan ga ik in herhaling vallen..
(zie ik hier een tweede doodsverwensing?)
Belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Newbies he . . . . die snappen het allemaal nog niet zo goed![]()
Als ze op jou lijken... GRAAGquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef achterdeur het volgende:
[..]
In de hoop dat je net zulke knappe puppies krijgt![]()
![]()
![]()
Copypasten is altijd goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
voor als jullie het weten: mn planning gaat lukkenveel copy/paste, dan kom je er wel
Toppiejoppiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
voor als jullie het weten: mn planning gaat lukkenveel copy/paste, dan kom je er wel
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
zijn we nou nog niet duidelijk genoeg geweest dat je dat helemaal niet hoeft?
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hmm ik wil niet weten wat voor dingen er dan ter wereld gebracht gaan wordenquote:
Ja ze kunnen het beter veilig op de grond zetten dan dat de toren zo hoog wordt dat hij omvalt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige dat omver wordt gelegd is jouw argumentatie.
naar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees dat Davids volgend jaar misschien komt
Dan ben je de enige hier...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.![]()
Kom op dit is toch geen rellen... valt me nogal tegen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
*kiest niet voor de newbiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
Als je weer inhoudelijk kan reageren hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het beter veilig op de grond zetten dan dat de toren zo hoog wordt dat hij omvalt.
Megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
Ik pas me aan op jouw niveau.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je weer inhoudelijk kan reageren hoor ik het graag.
Dit gaat nergens meer over.
als je nou eens een keer oplet dan wist je dat wij hier op vrijdagavond/zaterdag en zondag ook niet of nauwelijks zijn... dus zeik niet over geen leven hebben en al zouden we geen leven hebben so what? is dan toch ons probleem... en momenteel ben jij ons probleem want 't enige wat hier gebeurt is zeiken/zeuren/zaniken en daar heb ik nu genoeg van... dus of je doet normaal of je rot gewoon lekker opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.![]()
Toch wel? Kzal zaterdag middag wel eens terug kijken wie der hier midden in de nacht waren. Ik denk dat ik der wel een paar vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan ben je de enige hier...
wij zijn dan stappe met vrienden...![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja we stoppe wel... vind het beetje eng wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten wat voor dingen er dan ter wereld gebracht gaan worden![]()
Megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
megter mag blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
(wie mag blijven, wie moet zijn mond houden)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk nou dan eens terug naar wie begon dan.. Ik begon gewoon normaal maar nee hoor, die lompe bril begint meteen te zeuren, dus ja dan ga ik terug zeuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je nou eens een keer oplet dan wist je dat wij hier op vrijdagavond/zaterdag en zondag ook niet of nauwelijks zijn... dus zeik niet over geen leven hebben en al zouden we geen leven hebben so what? is dan toch ons probleem... en momenteel ben jij ons probleem want 't enige wat hier gebeurt is zeiken/zeuren/zaniken en daar heb ik nu genoeg van... dus of je doet normaal of je rot gewoon lekker op
mn mond hou ik zowiezo wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
Denk dat het een verstandige stap is voor dat wij gekickt worden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja we stoppe wel... vind het beetje eng worden
heb je niets beters te doen op zatermiddag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Toch wel? Kzal zaterdag middag wel eens terug kijken wie der hier midden in de nacht waren. Ik denk dat ik der wel een paar vind.![]()
quote:
Megter MOET blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
Dat is een foutief antwoord. Ik doe nu niet mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef achterdeur het volgende:
Gister waren ze toch ook aan het rellen??? En volgens mij is het nu weer dezelfde groepen tegen elkaar?
ja dat vind ik nou ook al is het alleen maar voor de nieuwe OPquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb je niets beters te doen op zatermiddag?
ik lig dan in ieder geval op het strand met een lekker wijntje
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
het is al 4-0 voor megter
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?
Oh sorry meng je er ff in dan, dan klopt mijn zin ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is een foutief antwoord. Ik doe nu niet mee.
Ben je thuis ook zo leuk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?Oviedeee Oviedeee Oviedeee Woldo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Lager dan laagst gaat niet helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik dus nog veel lager moet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?Oviedeee Oviedeee Oviedeee Woldo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
idd ... we komen megter toch nie voorbij...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Denk dat het een verstandige stap is voor dat wij gekickt worden!
We hebben immers ons voorbeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |