mn mond hou ik zowiezo wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
(wie mag blijven, wie moet zijn mond houden)
Denk dat het een verstandige stap is voor dat wij gekickt worden!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja we stoppe wel... vind het beetje eng worden
heb je niets beters te doen op zatermiddag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef Woldo het volgende:
[..]
Toch wel? Kzal zaterdag middag wel eens terug kijken wie der hier midden in de nacht waren. Ik denk dat ik der wel een paar vind.![]()
Megter MOET blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
(wie mag blijven, wie moet zijn mond houden)
Dat is een foutief antwoord. Ik doe nu niet mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef achterdeur het volgende:
Gister waren ze toch ook aan het rellen??? En volgens mij is het nu weer dezelfde groepen tegen elkaar?
ja dat vind ik nou ook al is het alleen maar voor de nieuwe OPquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
heb je niets beters te doen op zatermiddag?
ik lig dan in ieder geval op het strand met een lekker wijntje
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
het is al 4-0 voor megter
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?
Oh sorry meng je er ff in dan, dan klopt mijn zin ookquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Dat is een foutief antwoord. Ik doe nu niet mee.
Ben je thuis ook zo leuk?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?Oviedeee Oviedeee Oviedeee Woldo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Lager dan laagst gaat niet helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik dus nog veel lager moet.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
Poll: Wie is de grootste loser van dit topic tot nu toe?Oviedeee Oviedeee Oviedeee Woldo
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |