Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovidequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Kerel volgens mij ben jij heel erg in de war![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
super wist niet dat zo zo uit haar ......... kon gaan hahaha![]()
met andere woorden jij bent een dom blondje, niet snel van begrip dus zoiets op papier zetten duurt uuuuuurenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.
Goed ideequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef knox_ het volgende:
Waarom openen jullie geen Megter - Oviedeeee bash-topic?
En wat betekend megter dan wel nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovide
true!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in de war, het is namelijk echt Ovide
ik zou niet durven om te rellen! Maar vind het wel leuk om te reageren op bepaalde antwoordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wie relt er nou met wie?![]()
F serieus, beter gaan jullie ophouden en niet meer zieken.. dat doe je maar ergens anders..
ik ben ook een dom blondtjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
met andere woorden jij bent een dom blondje, niet snel van begrip dus zoiets op papier zetten duurt uuuuuuren
Its alife ALIFE!!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
Hehe lekker Oviedeee..Ik kijk wel ff een tijdje toe.
WOEHAHAHA het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Megter het volgende:
[..]
betekent, stakker![]()
1e letter voornaam en gedeelte achternaam
wat dus wil zeggen dat je niets meer weet te zeggen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:57 schreef Woldo het volgende:
Hehe lekker Oviedeee..Ik kijk wel ff een tijdje toe.
Had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:56 schreef achterdeur het volgende:
[..]
ik zou niet durven om te rellen! Maar vind het wel leuk om te reageren op bepaalde antwoorden![]()
maar wel een lieve en jij denkt tenminste nog na voordat je iets stoms zegtquote:
Je weet toch.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:55 schreef IJlien het volgende:
[..]
Wie relt er nou met wie?![]()
F serieus, beter gaan jullie ophouden en niet meer zieken.. dat doe je maar ergens anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |