wat is een nidet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoor
Toch nog iemand die geen sarcasme snaptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Toch nog een iemand die het allemaal door heeft![]()
Bye bye Jitzquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....
Kerel, onderdeurtje, ga wat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoor
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.
Ehum das die kerel naast me toch? Of toch... nee... die andere naast me... ehum? die mensen die altijd bij me in de auto zitten? En waarom is die bus altijd zo vol?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.
Je kan het dus niet uitleggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.
ik doe toch wat... voornamelijk letten op wat jij zegt namelijk!quote:
een skitzo is iemand die meerdere stemmen hoor in zichzelf of meerdere persoonlijkheden heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dan ben ik vanavond nog bezig met uitleggen... want domme blondjes zijn niet zo snel van begrip.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:53 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ehum das die kerel naast me toch? Of toch... nee... die andere naast me... ehum? die mensen die altijd bij me in de auto zitten? En waarom is die bus altijd zo vol?
super wist niet dat zo zo uit haar ......... kon gaan hahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
willie![]()
was't leuk met je oma en de skittles gister?:;)
get a lifequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
ik doe toch wat... voornamelijk letten op wat jij zegt namelijk!
Get a life!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Oviedeeee wist het niet te vertellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
een skitzo is iemand die meerdere stemmen hoor in zichzelf of meerdere persoonlijkheden heeft
zo moeilijk is dat niet hoor![]()
Wie relt er nou met wie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:54 schreef achterdeur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |