quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:43 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja, of iig hij gedroeg zich als een wijf... volgens mij heette ie Megter.
Ik vind jou stom.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef Oviedeee het volgende:
Wat ben je stil Megter... tong verloren?
Kheb meteen gereageerd hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef Oviedeee het volgende:
Wat ben je stil Megter... tong verloren?
Me miniscus naar de klote.... als ik na twee weken nog last heb dan operatiequote:
slagroomvla ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef R-Alph het volgende:
Even vla eten... zo terug
Dat is dus over 2 topics
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Me miniscus naar de klote.... als ik na twee weken nog last heb dan operatie![]()
spammenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
's Kijken wie wie hier gaat dissen.
Jullie zijn amateurs, ik dis iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
Je staat al een straatlengte achter kerel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Megter het volgende:
Maar oviedeeee, 1 op 1?
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:47 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Och ik hoorde dat piepstemmetje van je niet tussen alle stemmen van de echte mannen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Je staat al een straatlengte achter kerel...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Je staat al een straatlengte achter kerel...
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?![]()
ik begin bijna te denken dat we ijsmeis helemaal niet meer nodig hebben voor rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef Ballicious het volgende:
Zoals ik altijd zeg... RELLENNNNNNNN
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hoort duidelijk stemmen, misschien last van schizofrenie?![]()
Thnx..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt mail.
Nu ben ik echt aan de wandel met mn lijstjes![]()
Gedist door een dom blondjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.
Dat is correctquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik begin bijna te denken dat we ijsmeis helemaal niet meer nodig hebben voor rellen
Iig niet door jou danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Dat zo'n dom blondje daar op kan komen... dat moet haast wel ingefluisterd zijn door iemand MET hersenen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ben even een uurtje in vergadering. Ben tegen half 1 weer terug.
Tot vanmiddag.
buh byequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:50 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestagiairs,
Ik ben even een uurtje in vergadering. Ben tegen half 1 weer terug.
Tot vanmiddag.
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Dat is echt niet relaxt als je met de auto bent..glazen limonade..
Kerel, kan je ook minder politiek correcte antwoorden geven! Je wordt er nidet door ontslagen hoorquote:
Jongen, vertel jij mij maar 's wat schizofrenie is dan in je eigen woorden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Hiermee bevestig je nog maar eens dat je deze zin niet begreep meid.
williequote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:51 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
als ik met de auto ben drink ik meestal cassis, zit in een flesje dus ze kunnen er niet mee knoeien. Maken het open waar jij bij staat, weet je zeker dat je niet iets met verdovende middelen of alcohol drinkt....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |