ik dus nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar maar maar, wij deelden toch alles met elkaar ?![]()
Het enige dat omver wordt gelegd is jouw argumentatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Pas maar op dat jij niet wordt om gelegd.
Neuj een waarschuwing.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef IJlien het volgende:
[..]
... ik wilde wat zeggen maar dan ga ik in herhaling vallen..
(zie ik hier een tweede doodsverwensing?)
Belachelijk gewoonquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Newbies he . . . . die snappen het allemaal nog niet zo goed![]()
Als ze op jou lijken... GRAAGquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef achterdeur het volgende:
[..]
In de hoop dat je net zulke knappe puppies krijgt![]()
![]()
![]()
Copypasten is altijd goedquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
voor als jullie het weten: mn planning gaat lukkenveel copy/paste, dan kom je er wel
Toppiejoppiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
voor als jullie het weten: mn planning gaat lukkenveel copy/paste, dan kom je er wel
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
zijn we nou nog niet duidelijk genoeg geweest dat je dat helemaal niet hoeft?
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Hmm ik wil niet weten wat voor dingen er dan ter wereld gebracht gaan wordenquote:
Ja ze kunnen het beter veilig op de grond zetten dan dat de toren zo hoog wordt dat hij omvalt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige dat omver wordt gelegd is jouw argumentatie.
naar?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik lees dat Davids volgend jaar misschien komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |