Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje benquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij kan niet correct Nederlands typen, de naam van een tvfiguur typen en het woord schizofrenie uitleggen![]()
graahaaaagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tear, stel eens orde op zaken? Iedereen relt met iedereen!
Kunnen we die nep-newbie-stagiairs er niet uitgooien?
We zouden natuurlijk stiekem in andere woorden kunnen gaan rellenquote:
Kijk nou uit maloot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje ben![]()
Verder heb je niets toegevoegd aan onze discussie en ben je niet met één duideiljk argument gekomen waaruit blijkt dat ik een dom blondje ben.
Dus dag Oviedeee
Vooral als ik al heb uitgelegd hoe die nickname tot stand is gekomenquote:
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Het enige wat je zegt is dat ik een dom blondje ben![]()
Verder heb je niets toegevoegd aan onze discussie en ben je niet met één duideiljk argument gekomen waaruit blijkt dat ik een dom blondje ben.
Dus dag Oviedeee
Heeeeeeeeeeel graag ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef IJlien het volgende:
[..]
Tear, stel eens orde op zaken? Iedereen relt met iedereen!
Kunnen we die nep-newbie-stagiairs er niet uitgooien?
Ja we zeggen iets positiefs en bedoelen dan dat in de negatieve vormquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:03 schreef achterdeur het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk stiekem in andere woorden kunnen gaan rellen![]()
Ligt eraan wat jij grappig vind, ik persoonlijk vind em niet grappig. En zo was ie ook niet bedoel.quote:
Je zinsopbouwquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
Vind ik niet gek met zo'n grammaticaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond [b]omdat[/bt niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
Jezus wat heb jij een mooie tanden en wat ruik je fris uit je mond!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja we zeggen iets positiefs en bedoelen dan dat in de negatieve vorm
aha, dus het nut van je opmerking was?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij grappig vind, ik persoonlijk vind em niet grappig. En zo was ie ook niet bedoel.![]()
Nog zo'n sterke returnquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nee je bent te blond omdat niet uit mijn teksten te kunnen ontleden... ga nou maar snel naar mama... ze is er voor je![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |