Dan ben je de enige hier...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.![]()
Kom op dit is toch geen rellen... valt me nogal tegen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
*kiest niet voor de newbiequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
Als je weer inhoudelijk kan reageren hoor ik het graag.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ja ze kunnen het beter veilig op de grond zetten dan dat de toren zo hoog wordt dat hij omvalt.
Megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
Ik pas me aan op jouw niveau.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je weer inhoudelijk kan reageren hoor ik het graag.
Dit gaat nergens meer over.
als je nou eens een keer oplet dan wist je dat wij hier op vrijdagavond/zaterdag en zondag ook niet of nauwelijks zijn... dus zeik niet over geen leven hebben en al zouden we geen leven hebben so what? is dan toch ons probleem... en momenteel ben jij ons probleem want 't enige wat hier gebeurt is zeiken/zeuren/zaniken en daar heb ik nu genoeg van... dus of je doet normaal of je rot gewoon lekker opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:10 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik wil me graag inleven in hoe het is om nou geen vrienden te hebben en hele dagen op een forum te lullen. Lijkt me verschrikkelijk boeiend. Ik denk dat ik vrijdag en zaterdag maar eens niet uitga en maar eens lekker tot diep in de nacht met jullie ga discusseren ipv te zuipen.![]()
Toch wel? Kzal zaterdag middag wel eens terug kijken wie der hier midden in de nacht waren. Ik denk dat ik der wel een paar vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dan ben je de enige hier...
wij zijn dan stappe met vrienden...![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja we stoppe wel... vind het beetje eng wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Hmm ik wil niet weten wat voor dingen er dan ter wereld gebracht gaan worden![]()
Megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:11 schreef tijgerwillie het volgende:
oke we gaan stemmen
megter of oviedeee
megter mag blijvenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef tijgerwillie het volgende:
wie er beter is
megter of oviedeee
(wie mag blijven, wie moet zijn mond houden)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Kijk nou dan eens terug naar wie begon dan.. Ik begon gewoon normaal maar nee hoor, die lompe bril begint meteen te zeuren, dus ja dan ga ik terug zeuren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
als je nou eens een keer oplet dan wist je dat wij hier op vrijdagavond/zaterdag en zondag ook niet of nauwelijks zijn... dus zeik niet over geen leven hebben en al zouden we geen leven hebben so what? is dan toch ons probleem... en momenteel ben jij ons probleem want 't enige wat hier gebeurt is zeiken/zeuren/zaniken en daar heb ik nu genoeg van... dus of je doet normaal of je rot gewoon lekker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |