Wat een onzinquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:07 schreef Vigile het volgende:
Ik zal me ook maar ´s in de conversatie werpen, want ik heb vandaag dus nix te doen...de rest van FOK! is uitgestorven, en ik meen dat dat te wijten is aan de examens enzo
Ja iedereen doet examens op Fokquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:07 schreef Vigile het volgende:
Ik zal me ook maar ´s in de conversatie werpen, want ik heb vandaag dus nix te doen...de rest van FOK! is uitgestorven, en ik meen dat dat te wijten is aan de examens enzo
Schijnt zo te zijn jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef Vigile het volgende:
Dussuh, de buurman van Houniet is dood?
Hij was volquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef mie_at_work het volgende:
godverdomme een hele verhaal zitten typen krijg ik het bericht je bent neit bevoegd om hier wat te plaatsen![]()
Ben je alleen als je in de OP staatquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:08 schreef mie_at_work het volgende:
godverdomme een hele verhaal zitten typen krijg ik het bericht je bent neit bevoegd om hier wat te plaatsen![]()
Krijg je meer rechtenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeg eens waar je stageloopt en wat je daar doet?
Kan je in de OP
Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeg eens waar je stageloopt en wat je daar doet?
Kan je in de OP
Ask megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....
als hij dat doet word 't lijstje zo kleinquote:
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....
we vertrouwen je nietquote:
Hmm, ik vind zo´n lange lijst eigenlijk niet zo....maarja, jij bent de baasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!
Eind juni kan je het beste lijst opschonen, dan zijn er heel veel mensen klaar.
Maken we een die-hard lijstje die een eeuwige vermelding krijgt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
hmm, dan zal ik er niet opstaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!
Aha, is dat hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
we vertrouwen je niet
en je zit er pas net
En toen was je al weer terug?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
1 A4tje volgeluld voor verslag..... keep up the good work![]()
![]()
Over een maand wordt ie veel korterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmm, ik vind zo´n lange lijst eigenlijk niet zo....maarja, jij bent de baas![]()
Mannelijke stagiairquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef mie_at_work het volgende:
ik loop stage bij Jemo een metaalbedrijf en zit daar op de afdeling administratie doe daar de boekhouding
Yep, moet wat doen op stagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er echt over na zitten denken
ff pauze hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toen was je al weer terug?
Toch goed geprobeerd tear![]()
idd, 't gaat nergens meer over tegenwoordigquote:
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?quote:
Goeiemorgen, en gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?quote:
Nog 4 weekjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Felicitatie in deel #113quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Ik moet nog 19 werkdagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Ja, zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
nou jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?![]()
ik nog 11quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog 19 werkdageninclusief vandaag
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat zal het stil worden hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
Wha-evahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
Geitje nog tot januariquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
wat lees ik, ben ik de enige die nog 7 weken moet?
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
morning bossquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
en ralph ook nog heel lang. maar verder?quote:
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Kunnen jullie de harde kern vormen en de nieuwe wegwijs makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ralph ook nog heel lang. maar verder?
ik wil ook al over een paar dagen vrij zijn
ik moet nog 27 dagen
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Tuurlijk, ik hoor net dat we dan een topic gaan openen De stagiairs-af dus dan mag je daar ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?
als we echt niets beters te doen hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?
richt een nieuwe reeks op helemaal voor jezelf.. dan ben je de harde kernquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben de harde kern
Je HÉBT een harde kernquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben de harde kern
Kogelvrij glas?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben de harde kern
je enige vriendjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou niet meer kunnen zonder mijn stage vriendjes
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zou niet meer kunnen zonder mijn stage vriendjes
af en toe danquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:21 schreef IJlien het volgende:
OMG!!! Topic # 114!!!
Kzal nog eens een weekend weggaan zeg..![]()
Mijn laatste weekje! Vandaag, woensdag en donderdag stage en dan klaar!!
zal jullie missen..
Morning iedereen
Jitz![]()
Goeiemorgen IJlienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:21 schreef IJlien het volgende:
OMG!!! Topic # 114!!!
zal jullie missen..
Morning iedereen
Jitz![]()
tjah wat dan? moeten wij gaan werken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:21 schreef IJlien het volgende:
OMG!!! Topic # 114!!!
zal jullie missen..
Morning iedereen
Jitz![]()
Ja lekker.. dat hebben ze vorig jaar bij mij gedaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:21 schreef Houniet het volgende:
vanmiddag tandartsal me verstandskiezen zijn toen getrokken, gehecht en gehakt met veel spuite en bloed enzo.. dus eff controle
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Je kan het ook laten, hij is toch al open![]()
quote:
morge megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
[..]
Je kan het ook laten, hij is toch al open![]()
Ja zeker heb echt aan een stuk doorgeslapen oh nee had wel een nachtmerriequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goeiemorgen IJlien![]()
Heb je lekker geslapen?
Aaahhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:25 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ja zeker heb echt aan een stuk doorgeslapen oh nee had wel een nachtmerrie
Was echt verschrikkelijk zeg!
Ja ik denk dat jullie of moeten gaan werken of nieuwe stagiaires werven?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Houniet het volgende:
* Houniet koffie uitdeeld aan de hardwerkende stagaierireerises
Thee graag..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Houniet het volgende:
rellen!!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Ballicious het volgende:
Vandaag megter
Dank jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Houniet het volgende:
RELLEEEEN!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daar hebben we die schrale zaadbek van een Woldo weer.
thanks iigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Houniet het volgende:
* Houniet koffie uitdeeldt aan de hardwerkende stagaierireerises
Lol, je hebt wat geleerd sinds gisteren.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik zie dat Balli nog steeds alle stormen doorstaat?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:26 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Was dat niet de buurman van houniet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
tweaker is kwijt dus die kan ik niet op pad sturen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Anders neemt ie je in de houtgreep![]()
Ik zou maar oppassen
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Woldo het volgende:
[..]
Lol, je hebt wat geleerd sinds gisteren.Je gebruikt hoofdletters en punten.
![]()
Naar z'n belgische huisartsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ik zie dat Balli nog steeds alle stormen doorstaat?
Waar is de spanjaard?
Balli is bijgetrokken sinds ie mij ontmoet heeftquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Waar is de spanjaard?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was dat niet de buurman van houniet?
Uiteraardquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef IJlien het volgende:
[..]
Waar is de spanjaard?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Naar z'n belgische huisarts![]()
Die zien we niet meer terug![]()
OK.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Was er echt klaar mee gisteren
Nou ja, dit was het hele verhaalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
ik heb beduidend van alles gemist..
Samenvattinkje, iemand?
Hij moet naar de huisarts en dat is een Belgquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Samenvattinkje, iemand?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef Megter het volgende:
[..]
OK.
Motto van vandaag: ignorance is a bless
Hij moet naar de dokter vanwege z'n knie (volgens mij).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Samenvattinkje, iemand?
Precies, vandaag geen rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef Megter het volgende:
[..]
OK.
Motto van vandaag: ignorance is a bless
nah hij leeft nog jammerlijk, maar we hebben 'm maar in z'n hok gestopt, zonde voor een collega van me welke bij hem zitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was dat niet de buurman van houniet?
En dat is een belgquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef Megter het volgende:
[..]
Hij moet naar de dokter vanwege z'n knie (volgens mij).
Rellen met Woldo.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
[..]
Samenvattinkje, iemand?
me stagebegeleider is me buurman nuquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:30 schreef Fisher het volgende:
[..]
nah hij leeft nog jammerlijk, maar we hebben 'm maar in z'n hok gestopt, zonde voor een collega van me welke bij hem zit
antwoord positief zo te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zo, ff gevraagd of mn collega's me willen helpen met mn stageverslag
hojjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik zie het alweer, jullie gaan veels te hard, ik ga maar weer eens even aan het werk
tot zo!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik zie het alweer, jullie gaan veels te hard, ik ga maar weer eens even aan het werk
Een échte stagiairquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Die van mij ligt al weken op bureau stagebegeleider maar is nog niet nagekekenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
dubbel Jquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef Ballicious het volgende:
Hoje
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die van mij ligt al weken op bureau stagebegeleider maar is nog niet nagekeken
die van mij wordt in etappes nagekeken (ik stuur maar kleine beetjes door) en heb nu een swot gemaakt die behoorlijk subjectief is, dus die moet wat objectieverquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:33 schreef Fisher het volgende:
[..]
Die van mij ligt al weken op bureau stagebegeleider maar is nog niet nagekeken
Woldo?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef Megter het volgende:
[..]
Letterlijke verwoording wat je bedoelde![]()
SWOT...zucht...*heeft flashback*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die van mij wordt in etappes nagekeken (ik stuur maar kleine beetjes door) en heb nu een swot gemaakt die behoorlijk subjectief is, dus die moet wat objectiever
Die Woldo dus nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Woldo?![]()
Naja laat maar ik zie het allemaal wel..
als jullie jitzzzze maar met rust hebben gelaten![]()
die van mij is wel goed geloof ik, zal zo z'n agenda eens raadplegen wanneer ik hem aan z'n vestje trekquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die van mij wordt in etappes nagekeken (ik stuur maar kleine beetjes door) en heb nu een swot gemaakt die behoorlijk subjectief is, dus die moet wat objectiever
Schrale banaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Woldo?![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Woldo?![]()
de directeur bekeek pas geleden mijn sufkutten voorstel en zei letterlijk: 'oh *zucht* een swot! worden die ook nog gemaakt?'quote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef IJlien het volgende:
[..]
Woldo?![]()
Mijn stage begeleider is er niet, en dat is vreemd, want er staat niets in zijn agenda....gisteren zelfde verhaal.....normaal gesproken wordt zelfs elk wcbezoek in de agenda gezet ofzo...heel vreemd...hij moet mijn opdracht nakijken!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
die van mij is wel goed geloof ik, zal zo z'n agenda eens raadplegen wanneer ik hem aan z'n vestje trek
Pleonasme!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef R-Alph het volgende:
Hebben we vandaag een onderwerp of gaan we slap uit onze nek lullen![]()
Dat laatste geniet mijn voorkeurquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef R-Alph het volgende:
a.s. zaterdag naar dreamteam, the history of hardcorequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef R-Alph het volgende:
Whahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de directeur bekeek pas geleden mijn sufkutten voorstel en zei letterlijk: 'oh *zucht* een swot! worden die ook nog gemaakt?'
Hardcore-chicksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
a.s. zaterdag naar dreamteam, the history of hardcore
overspannenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mijn stage begeleider is er niet, en dat is vreemd, want er staat niets in zijn agenda....gisteren zelfde verhaal.....normaal gesproken wordt zelfs elk wcbezoek in de agenda gezet ofzo...heel vreemd...hij moet mijn opdracht nakijken!
dat komt omdat je niet gewenst bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Woldo het volgende:
Lol grappig dat ik meteen de oorzaak ben.. Ik doe alleenen die maffie bril begint meteen
![]()
Ik ga zaterdag de sleutel halen van me huisjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Woldo het volgende:
Lol grappig dat ik meteen de oorzaak ben.. Ik doe alleenen die maffie bril begint meteen
![]()
Hij heeft het vertrouwen in je eindelijk opgegevenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mijn stage begeleider is er niet, en dat is vreemd, want er staat niets in zijn agenda....gisteren zelfde verhaal.....normaal gesproken wordt zelfs elk wcbezoek in de agenda gezet ofzo...heel vreemd...hij moet mijn opdracht nakijken!
Geilquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oompje is er wel, maar eigenlijk heb ik geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
kicke!!! watvoor huisje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag de sleutel halen van me huisje![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat die hier populair isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
* flashbacks van spanjaard die zei ook dit soort dingen..
![]()
spanjol is bijgetrokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
* flashbacks van spanjaard die zei ook dit soort dingen..
![]()
netjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wanneer zijn we welkom?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar leuk om in te beginnen!quote:
In M'burg?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar leuk om in te beginnen!
k vind het echt super spannend en best wel eng!
sinds wanneer weet je van je huisje? en weet je al hoe je het gaat inrichten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga over 3 weken ook het huis uitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Een vriendin ophalenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet verkeerd! wat ga je daar doen?
ik ga zondag bakken op zandvoort
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:41 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Een vriendin ophalen![]()
En een HEEELE week vrij
Sinds gisteravond!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
sinds wanneer weet je van je huisje? en weet je al hoe je het gaat inrichten?
ik vind het nu al eng dat ik in september uit huis ga![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Als ze dat wilde vertellen zou ze dat net wel hebben gedaan denk ik
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Als ze dat wilde vertellen zou ze dat net wel hebben gedaan denk ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
laten we een uit-huis-gaan-topic beginnen
Vrolijke kleurtjes gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Sinds gisteravond!
Weet grotendeels wel hoe ik het ga inrichten alleen de huiskamer weet ik nog niet zo
Heb jij al ideeen?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
laten we een uit-huis-gaan-topic beginnen
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat? Ik woon nu in Nieuw- en Sint Joosland, dan klinkt Gapinge toch wel wat beter vind ik...
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat? Ik woon nu in Nieuw- en Sint Joosland, dan klinkt Gapinge toch wel wat beter vind ik...
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketleggerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Sinds gisteravond!
Weet grotendeels wel hoe ik het ga inrichten alleen de huiskamer weet ik nog niet zo
Heb jij al ideeen?
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
mysteryland!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
![]()
Moest er even uit. Ben hard toe aan n week vakantie
18 Juni Defqon.1
Welk feestjes ben je na de zomervakantie van plan te doen?
Thanksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketlegger) en gekleurde details. Waarschijnlijk blauw of groen. slaapkamer wordt helemaal wit, die van mijn zus ook. keuken is net betaald, die wordt helemaal aluminiumkleur en een zwart werkblad.
Maar gefeliciteerd danspannend joh!
Leon van Bovenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga op kamersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketlegger) en gekleurde details. Waarschijnlijk blauw of groen. slaapkamer wordt helemaal wit, die van mijn zus ook. keuken is net betaald, die wordt helemaal aluminiumkleur en een zwart werkblad.
Maar gefeliciteerd danspannend joh!
Wie mag je wel?quote:
ik blijf in utrecht. midden in een turkenbuurt. Maaaaar daar zien we niets van, want achter is een parkje en we hebben alleen ramen achterquote:
Ik krijg 30 vierkante meterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog steeds blij met mn kamer van 14 vierkante meter![]()
Er waren gisteren een aantal heerschappen die mij erg op mn zenuwen werkten. En deze zijn nu niet aanwezig (of zijn aan het lurken).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie mag je wel?
Ik bedoel we hebben allemaal iets over je banaan gezegd.
Heb eigenlijk wel zin in bananensplit![]()
ik viel toch best wel mee???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er waren gisteren een aantal heerschappen die mij erg op mn zenuwen werkten. En deze zijn nu niet aanwezig (of zijn aan het lurken).
Heerschappen nog wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er waren gisteren een aantal heerschappen die mij erg op mn zenuwen werkten. En deze zijn nu niet aanwezig (of zijn aan het lurken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |