Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeg eens waar je stageloopt en wat je daar doet?
Kan je in de OP
Ask megterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....
als hij dat doet word 't lijstje zo kleinquote:
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:10 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik vroeg me af, moet die OP niet ´s opgeruimd worden...er zijn VEEL mensen die zich 1 keer gemeldt hebben, maar daarna nooit meer posten....
we vertrouwen je nietquote:
Hmm, ik vind zo´n lange lijst eigenlijk niet zo....maarja, jij bent de baasquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!
Eind juni kan je het beste lijst opschonen, dan zijn er heel veel mensen klaar.
Maken we een die-hard lijstje die een eeuwige vermelding krijgt![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
hmm, dan zal ik er niet opstaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Heb ik ook over na zitten denken, maar dat maakt het lijstje zo kort....Een lange lijst is veel imposanter!
Aha, is dat hetquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
we vertrouwen je niet
en je zit er pas net
En toen was je al weer terug?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
1 A4tje volgeluld voor verslag..... keep up the good work![]()
![]()
Over een maand wordt ie veel korterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmm, ik vind zo´n lange lijst eigenlijk niet zo....maarja, jij bent de baas![]()
Mannelijke stagiairquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef mie_at_work het volgende:
ik loop stage bij Jemo een metaalbedrijf en zit daar op de afdeling administratie doe daar de boekhouding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |