Yep, moet wat doen op stagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er echt over na zitten denken
ff pauze hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toen was je al weer terug?
Toch goed geprobeerd tear![]()
idd, 't gaat nergens meer over tegenwoordigquote:
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?quote:
Goeiemorgen, en gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?quote:
Nog 4 weekjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Felicitatie in deel #113quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Ik moet nog 19 werkdagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Ja, zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
nou jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?![]()
ik nog 11quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog 19 werkdageninclusief vandaag
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat zal het stil worden hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
Wha-evahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |