Yep, moet wat doen op stagequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er echt over na zitten denken
ff pauze hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toen was je al weer terug?
Toch goed geprobeerd tear![]()
idd, 't gaat nergens meer over tegenwoordigquote:
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?quote:
Goeiemorgen, en gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?quote:
Nog 4 weekjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Felicitatie in deel #113quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef R-Alph het volgende:
Goeiesmorgus
Ik moet nog 19 werkdagenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ook niet...ben 8 juni pleite...ik denk dat die lijst beter nu opgefrist kan worden, want een belangrijk deel van ons groep posters stopt vrij binnenkort toch?
Ja, zo'n beetje iedereenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
nou jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hoe is het me de geluidsoverlast van je buurman?![]()
ik nog 11quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik moet nog 19 werkdageninclusief vandaag
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:15 schreef Vigile het volgende:
[..]
Wat zal het stil worden hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
Wha-evahquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:16 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik denk dat eind juni een mooie tijd is aangezien de meesten in juni stoppen![]()
Geitje nog tot januariquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
wat lees ik, ben ik de enige die nog 7 weken moet?
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
morning bossquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
en ralph ook nog heel lang. maar verder?quote:
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Kunnen jullie de harde kern vormen en de nieuwe wegwijs makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ralph ook nog heel lang. maar verder?
ik wil ook al over een paar dagen vrij zijn
ik moet nog 27 dagen
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Tuurlijk, ik hoor net dat we dan een topic gaan openen De stagiairs-af dus dan mag je daar ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |