Geitje nog tot januariquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
wat lees ik, ben ik de enige die nog 7 weken moet?
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
morning bossquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goodmorning
en ralph ook nog heel lang. maar verder?quote:
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Kunnen jullie de harde kern vormen en de nieuwe wegwijs makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en ralph ook nog heel lang. maar verder?
ik wil ook al over een paar dagen vrij zijn
ik moet nog 27 dagen
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De meeste van de harde kern moeten nog maximaal 4 weken, dus je gaat het 3 weken wat stiller krijgen denk ik![]()
Tuurlijk, ik hoor net dat we dan een topic gaan openen De stagiairs-af dus dan mag je daar ook wel komen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jullie komen me dan toch nog wel af en toe entertainen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |