quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat? Ik woon nu in Nieuw- en Sint Joosland, dan klinkt Gapinge toch wel wat beter vind ik...
Dat is waarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wat? Ik woon nu in Nieuw- en Sint Joosland, dan klinkt Gapinge toch wel wat beter vind ik...
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketleggerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Sinds gisteravond!
Weet grotendeels wel hoe ik het ga inrichten alleen de huiskamer weet ik nog niet zo
Heb jij al ideeen?
Ja dat zekerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
mysteryland!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
![]()
Moest er even uit. Ben hard toe aan n week vakantie
18 Juni Defqon.1
Welk feestjes ben je na de zomervakantie van plan te doen?
Thanksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketlegger) en gekleurde details. Waarschijnlijk blauw of groen. slaapkamer wordt helemaal wit, die van mijn zus ook. keuken is net betaald, die wordt helemaal aluminiumkleur en een zwart werkblad.
Maar gefeliciteerd danspannend joh!
Leon van Bovenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:44 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga op kamersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik weet het al helemaal, alleen nu nog alles kopen. De basis wordt wit (dus muren, gordijnen, deel van de meubels) eiken vloer (vriend is parketlegger) en gekleurde details. Waarschijnlijk blauw of groen. slaapkamer wordt helemaal wit, die van mijn zus ook. keuken is net betaald, die wordt helemaal aluminiumkleur en een zwart werkblad.
Maar gefeliciteerd danspannend joh!
Wie mag je wel?quote:
ik blijf in utrecht. midden in een turkenbuurt. Maaaaar daar zien we niets van, want achter is een parkje en we hebben alleen ramen achterquote:
Ik krijg 30 vierkante meterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik ben nog steeds blij met mn kamer van 14 vierkante meter![]()
Er waren gisteren een aantal heerschappen die mij erg op mn zenuwen werkten. En deze zijn nu niet aanwezig (of zijn aan het lurken).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:46 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Wie mag je wel?
Ik bedoel we hebben allemaal iets over je banaan gezegd.
Heb eigenlijk wel zin in bananensplit![]()
ik viel toch best wel mee???quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er waren gisteren een aantal heerschappen die mij erg op mn zenuwen werkten. En deze zijn nu niet aanwezig (of zijn aan het lurken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |