Whahahaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
de directeur bekeek pas geleden mijn sufkutten voorstel en zei letterlijk: 'oh *zucht* een swot! worden die ook nog gemaakt?'
Hardcore-chicksquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
a.s. zaterdag naar dreamteam, the history of hardcore
overspannenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mijn stage begeleider is er niet, en dat is vreemd, want er staat niets in zijn agenda....gisteren zelfde verhaal.....normaal gesproken wordt zelfs elk wcbezoek in de agenda gezet ofzo...heel vreemd...hij moet mijn opdracht nakijken!
dat komt omdat je niet gewenst bentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Woldo het volgende:
Lol grappig dat ik meteen de oorzaak ben.. Ik doe alleenen die maffie bril begint meteen
![]()
Ik ga zaterdag de sleutel halen van me huisjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Woldo het volgende:
Lol grappig dat ik meteen de oorzaak ben.. Ik doe alleenen die maffie bril begint meteen
![]()
Hij heeft het vertrouwen in je eindelijk opgegevenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
Mijn stage begeleider is er niet, en dat is vreemd, want er staat niets in zijn agenda....gisteren zelfde verhaal.....normaal gesproken wordt zelfs elk wcbezoek in de agenda gezet ofzo...heel vreemd...hij moet mijn opdracht nakijken!
Geilquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
oompje is er wel, maar eigenlijk heb ik geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:36 schreef Vigile het volgende:
[..]
kicke!!! watvoor huisje?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag de sleutel halen van me huisje![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
En om nou te zeggen dat die hier populair isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
* flashbacks van spanjaard die zei ook dit soort dingen..
![]()
spanjol is bijgetrokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef IJlien het volgende:
[..]
* flashbacks van spanjaard die zei ook dit soort dingen..
![]()
netjesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Wanneer zijn we welkom?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:38 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar leuk om in te beginnen!quote:
In M'burg?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:39 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar leuk om in te beginnen!
k vind het echt super spannend en best wel eng!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |