Dies lekker aan het etenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:02 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
hint maybe?
heb t effe na gechecked en het klopt +1 punt voor Sackquote:Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das van 't Roskilde-festival toch?
Ik had het niet mooier kunnen zeggen *burp*quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
heb t effe na gechecked en het klopt +1 punt voor Sack
ik was onderweg naar huisquote:Op maandag 23 mei 2005 18:49 schreef GLO het volgende:
Vraagje doen maar dan? Bartrid is wel online, maar kan dit topic blijkbaar niet vinden
Logo van wie of wat?
[afbeelding]
Sack is effe weg denk ikquote:Op maandag 23 mei 2005 19:25 schreef BeRightBack het volgende:
Parkeren?
Zack je hebt toch gelijk.. maak een nieuwe vraag!
Aha. En je comp aan laten staan? Anyway, ik denk dat je je vraag alsnog kunt stellen, want nu is Sack de hort op.quote:
Prep, laat bartrid ff.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:28 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Sack is effe weg denk ik![]()
Welk album?
1. OITS
2. IDM
3. TGG
4. LLLL
5. MTM
6. MG
7. TKAA
8. PPP
9. INT
10. TO
11. ALM
11. IAM
12. IP(C)
Natuurlijk, ik had zijn post neit gezien toen ik de vraag aan het invullen wasquote:
die staat altijd aan inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 19:28 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha. En je comp aan laten staan? Anyway, ik denk dat je je vraag alsnog kunt stellen, want nu is Sack de hort op.
Dat wou ik ook zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef GLO het volgende:
De nieuwe Oasis-single?
Ik dacht lylaquote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
Leila is het toch?
die ja. GLO +1quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef GLO het volgende:
De nieuwe Oasis-single?
Nee, Lyla en ik kon er ff niet opkomenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef peaceman het volgende:
Leila is het toch?
Verdomme GLOquote:
Doe maar hoor, ga ik ff een toetje eten. Ik weet 'm zo op het eerste gezicht toch niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:37 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Verdomme GLO
Ik heb nog een vraag liggen, waarom was ik niet 10 seconden eerder![]()
de nieuwe oasis is goed genoeg voor mij. Wat een baggernummer is het trouwens.quote:
Mwah, valt wel mee toch..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:48 schreef bartrid het volgende:
[..]
de nieuwe oasis is goed genoeg voor mij. Wat een baggernummer is het trouwens.
ik heb een aversie tegen alles wat naar oasis en pubrock ruiktquote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee toch..
Ik vind het wel een lekker plaatje hoor..
Vooral omdat Zak Starkey drumt natuurlijk..![]()
Weltrusten en succes morgen!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Jongens, parkeer deze ook maar, ik ben moe en ga slapen, morgen examens dusde mzzl
Dat kan..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb een aversie tegen alles wat naar oasis en pubrock ruikt
Welk nummer heb ik hier vrijelijk (doch minder vrij dan een andere bekende vertaling) vertaald?quote:Goodbye, Emile, I loved you true
Goodbye, Emile, I loved you true, you know
We sang our songs to the same booze
We sang our songs to the same girls
We sang our songs to the same blues
Goodbye, Emile, I'm gonna die
And it is hard to die in spring, you know
But in peace, I want to leave this world
Knowing you've got a heart of gold
So you will take care of my girl
Oh, please laugh, sing and dance
Spread the joy all over town
When they put me six feet down
Timmie succes!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Jongens, parkeer deze ook maar, ik ben moe en ga slapen, morgen examens dusde mzzl
Dan moet je dit zeker weten.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Dat kan..
Ik vind het niet verkeerd, ik ben ook geen fan ofzo..
I LOVE THE 60'S/70'S MUSIC![]()
volgens mij ben jij te laat geborenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:00 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Dat kan..
Ik vind het niet verkeerd, ik ben ook geen fan ofzo..
I LOVE THE 60'S/70'S MUSIC![]()
quote:Goodbye, parson, I loved you true
Goodbye, parson, I loved you true, you know
Though we were not from the same kind
And we both followed our own path
We had the same ideals in mind
Goodbye, parson, I'm gonna die
And it is hard to die in spring, you know
But in peace, I want to leave this world
I know I can put my trust in you
So you will take care of my girl
Spread the joy all over town
When they put me six feet down
Ja dat weet ik wel zeker, die troep van nuquote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens mij ben jij te laat geboren![]()
Ahquote:Op maandag 23 mei 2005 20:32 schreef belsen het volgende:
Dat is inderdaad de vreselijke vertaling...
Belsen -> Brelsen -> Brel.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik ken t ook in t frans.
indochine heeft t zelfs gecoverd ooit.
maar welke fransoos het op plaat heeft gezet weet ik niet. laat staan de titel.
Alleen al voor het feit dat je dat weet krijg je het punt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Belsen -> Brelsen -> Brel.
Heeftie alles van.
't kan zijn dat ik ineens offline ben want ziekenboeg hiero..quote:According to Billboard chart statistics,is second only to the Beach Boys as the most successful American rock band of all time, in terms of both albums and singles.
Tja, die had ik toch iets moeilijker ingeschat maar van een oud-popquizdeelnemer kan je 't ook verwachtenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef ranja het volgende:
Chicago?
goedquote:Op maandag 23 mei 2005 21:08 schreef Grobbel het volgende:
Gling-Glo
Debut
Selma Songs
Medulla
die ja..quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef bartrid het volgende:
PJ Harvey - Stories from the city, stories from the sea
Hoe zit het verder met PJ Harvey? Kun je die wel hebben?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef Gambolputty het volgende:
luister nog liever naar Bjork dan Radiohead..
bartrid +1quote:Op maandag 23 mei 2005 21:33 schreef bartrid het volgende:
PJ Harvey - Stories from the city, stories from the sea
Ik heb van alle drie meerdere CD's, maar echt vaak draai ik ze niet (meer). Beetje op uitgekeken de laatste paar jaar.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
ik vind ze alle 3 wel goed...
Van RH heb ik alles, bjork een paar, PJ ook een paar... maar deze dus nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb van alle drie meerdere CD's, maar echt vaak draai ik ze niet (meer). Beetje op uitgekeken de laatste paar jaar.
Bjorkquote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
Ik vind ze allemaal ook wel wat goede nummers hebben maar bij Radiohead & Bjork is bij enkele nummers het glazuur echt van m'n trommelvliezen gesprongen. Dan hou ik het wel even voor gezien.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef peaceman het volgende:
Therapy?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bjork![]()
PJ Harvey![]()
Radiohead: ook goed te doen
In het vorige topic kwam Motorpsycho voorbij waar ik meer dan 20 cd's van heb. Van welke andere band heb ik ook meer dan 20 cd's (side projects meegerekend)?
dat heb ik eerder bij Bjork dan RH...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal ook wel wat goede nummers hebben maar bij Radiohead & Bjork is bij enkele nummers het glazuur echt van m'n trommelvliezen gesprongen. Dan hou ik het wel even voor gezien.
een beetje het piepend-krijtje-op-schoolbord-gevoel, zeg maar...
Nee, maar denk wel in de industrial richting.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Berkery het volgende:
Ministry?
Nou ja, Pavement heeft ook maar 5 officiële albums, maar met alle singles, EPs, zijprojectjes en speciale re-issues met bonus-cds kom je makkelijk boven de 20.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef bartrid het volgende:
Als die in dit tempo doorgaan hebben ze over een jaar of 30 wel meer dan 20 releases
Die gasten hebben idd bizar veel uitgebracht; leek me wel een relevante gokquote:Op maandag 23 mei 2005 22:06 schreef bartrid het volgende:
GLO +1
19 FLA releases plus alle side projects waaronder Delerium maakt een stuk of 30 en dan heb ik nog lang niet alles
Dit jaar weer 2 nieuwe albums als het allemaal mee zit.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Die gasten hebben idd bizar veel uitgebracht; leek me wel een relevante gok
Volgens mij staat het antwoord op de fotoquote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef GLO het volgende:
And now for something completely different:
Wie? of Welk album? - komt op hetzelfde neer
[afbeelding]
Euh, Kate & Anna McGarrigle?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef GLO het volgende:
And now for something completely different:
Wie? of Welk album? - komt op hetzelfde neer
[afbeelding]
is goed, maar wel de bekende mosterdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef belsen het volgende:
Gling-glo
Debut
Selma songs
Medulla
Volgens mij...
Oei, belsen zit nog vast in een parallel universum!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef belsen het volgende:
Gling-glo
Debut
Selma songs
Medulla
Volgens mij...
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij staat het antwoord op de foto
i don't believe itquote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien... [afbeelding]
Ik verzin ff wat anders...
Misschien zijn de brightness of contrast instellingen wat ongelukkig?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien... [afbeelding]
Ik verzin ff wat anders...
Hebben ze daar ook scherminstellingen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef belsen het volgende:
In mijn paralelle universum zie ik ook verdomd weinig anders...
Ik begin me idd af te vragen wat ik allemaal niet heb laten liggen omdat ik het niet kon zienquote:Op maandag 23 mei 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat GLO eens een goede monitor zou hebben. Dan raadt hij nog meer
Ik heb geen idee. 't Is gewoon een oud beestje (in 1996 tweedehands gekocht...).quote:Op maandag 23 mei 2005 22:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien zijn de brightness of contrast instellingen wat ongelukkig?
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef Grobbel het volgende:
Older, Louder & Snottier?
Ai. Zelfs bij de Universiteit hier in Nijmegen lagen er een tijdje terug nog nieuwere schermen in de vuilstortcontainer.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. 't Is gewoon een oud beestje (in 1996 tweedehands gekocht...).
Yaaayyy!!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Younger, Louder & Snottier?
Ik heb knopjes ja... ga ze gelijk uitproberen!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ai. Zelfs bij de Universiteit hier in Nijmegen lagen er een tijdje terug nog nieuwere schermen in de vuilstortcontainer.
Maarre, als er van die knopjes zitten onder aan je beeldscherm, moet je eens kijken wat voor effect het heeft als je er aan draait/erop drukt (en dan bedoel ik niet de aan/uitknop). Als die er niet op zitten of als het weinig oplevert, dan is het wellicht tijd voor een nieuwere. Al denk ik wel dat een tweedehandsscherm uit pakweg 2000 al makkelijk te verkrijgen is voor bijna geen geld.
Belsen, betekent het feit dat je niet meegeraden hebt dat jij de Dead Boys ook niet kent? Of zit je F5-knop weer vast?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef belsen het volgende:
In mijn paralelle universum zie ik ook verdomd weinig anders...
Mijn god, het werkt! Ook al heb ik nu wel pijn in m'n ogenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb knopjes ja... ga ze gelijk uitproberen!
nu nog minder punten voor onsquote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn god, het werkt! Ook al heb ik nu wel pijn in m'n ogen![]()
Het lag aan de helderheid. Contrast was al 90%, maar brightness stond op 39...
Er verschijnen ineens contouren van letters in de McGarrigles-hoes. En Young, Loud & Snotty kan ik nu ook lezen!
Grobbel, hoe kan ik je danken
Stel maar een keer een mooie vraag over Pavement of zo. Als ik online ben, uiteraard.quote:
Zet ze maar wat hoger op je lijstje dan. Ik ben ze meteen maar weer aan het draaien. Wat een band.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef belsen het volgende:
Nee, ik ben met Jubileumvragen bezing, maar goed ken ik ze ook niet. Ze staan nog steeds op het wensenlijstje (JT & The Heartbreakers heb ik dan wel weer veel van)...
OK Grobbel, deal. For now: trustenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stel maar een keer een mooie vraag over Pavement of zo. Als ik online ben, uiteraard.
Maarre, ik ga naar bed. Morgen vroeg weer op. Succes nog met peacemans vraag.![]()
ik vind t prima zo... wil naar bed namelijk...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:02 schreef belsen het volgende:Conny van den Bosch - Ik geef je een roosje, mijn roosje Ernie - Ik zing een zacht liedje Acda & de Munnik - Mooi liedje Bram Vermeulen - Klein liedje Jop - Een bosje rooie rozen Lou Bandy - Breng een een zonnetje onder de mensen Wim Sonneveld - Het hondje van Dirkie De Heideroosjes - Liefje lief De Zangeres Zonder Naam - Het broekje van Jantje Dorus - Poesje mauw
En zelfs twee dubbele!
quote:
Ben er mee bezig... valt niet meequote:p.s. heeft iemand mijn jubileumvraag al opgelost?
ja klopt, had ik ook moeten zien, maar zit hier een beetje zo:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een bossie rooie rozen is overigens niet van Jop maar van Alex, maar ook ik vind 't prima zo![]()
op zich was dat wel de bedoeling, maar ik vreesde nog wel dat ie te makkelijk zou zijnquote:
Bekend Canadees folk- annex singer/songwriterduo. Hun grootste hit 'Complainte Pour Ste. Catherine' ken je ook niet? Anna schreef ook voor o.a. Linda Ronstadt en Kate is getrouwd met Loudon Wainwright III en de moeder van Rufus Wainwright...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Euh, Kate & Anna McGarrigle?
Nooit van ze gehoord, overigens.
Ja, maar dit is een echte Data-O-Tone model 173!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Zo'n keyboardje had ik ook toen ik 6 was! Van Casio
Ja, een echte Data-O-Tone model 173!quote:
Ik ook, moet hier nog ergens rondslingeren....quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Zo'n keyboardje had ik ook toen ik 6 was! Van Casio
Dat kan best zo wezen, maar moet je dan niet in het Keldertje zijn of het Sexualiteit forum?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hannie - Ik krijg een heel apart gevoel van binnen?
Nu begrijp je ook eindelijk wat er met die tekst gebeurd is die je ooit bij je signature hebt ingevoerdquote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Wow, ik kan ineens de tracks in mijn Winamp normaal lezen
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Is t Kleine Jongen van Hazes?
hierna echt naar bed
mooi zo... geweldig gespeeld trouwens, leuke vraag, maar ik ben nu echt weg.... tot morgen!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef belsen het volgende:
Peaceman +1
Ehquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu begrijp je ook eindelijk wat er met die tekst gebeurd is die je ooit bij je signature hebt ingevoerd![]()
Belsen z'n Turkse dokter baalt nu als een stekker......quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Wow, ik kan ineens ook de tracks in mijn Winamp normaal lezen
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belsen z'n Turkse dokter baalt nu als een stekker......
Geen idee. maar ik krijg weer allemaal Atari flashbacksquote:
Is dus ook nog de voorloper van de Tamagotchiquote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef belsen het volgende:
Mijn Data-O-Tone model 173 heeft wel de onhebbelijke gewoonte om als je er een minuut niet op gespeeld hebt, maar hem wel aan laat staan te gaan zeuren om aandacht met een heel irritant piepje.
Hoe zo voorloper, de Data-O-Tone model 173 is een heel hi-tech instrument, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dus ook nog de voorloper van de Tamagotchi![]()
Het komt me bekend voor, en nu wil ik het het verd.. weten ook, terwijl ik eigenlijk zo naar bed wil...quote:
Nee, maar er staat me iets van bij dat Sepultura wel eens een nummer deze band heeft gecoverd. Het is namelijk van een legendarische punkband.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sepultura - Rattamahatta?
He, had je ook deze?:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sepultura - Rattamahatta?
Die van mij was kleiner, met blauw en gele knopjes geloof ik. En met zo'n voor geprogrammeerd liedje.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
He, had je ook deze?:
[afbeelding]
Ik heb 'm weer gevonden.....veel beter dan dat ding van Belsen
* Sack_Blabbath gaat op zoek naar 4 penlite-batterijen
Foto?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gadver, d'r komen beestjes uit de mijne![]()
Nog kleiner? Dat plaatje is ongeveer op ware grootte alquote:Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die van mij was kleiner, met blauw en gele knopjes geloof ik. En met zo'n voor geprogrammeerd liedje.
Ik herinner me een adapter, klopt dat?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog kleiner? Dat plaatje is ongeveer op ware grootte al
En in deze zit ook een heel irritant voorgeprogrameerd deuntje![]()
Inderdaad, het intro van Holiday in Cambodia.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Holiday in Cambodia?
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herinner me een adapter, klopt dat?
Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Family Reunion?
Leek me wel een goede bandnaamquote:Op maandag 23 mei 2005 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.![]()
Ach gut, waren zij dat. Da's wel even geleden dat ik die gehoord heb.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Bekend Canadees folk- annex singer/songwriterduo. Hun grootste hit 'Complainte Pour Ste. Catherine' ken je ook niet? Anna schreef ook voor o.a. Linda Ronstadt en Kate is getrouwd met Loudon Wainwright III en de moeder van Rufus Wainwright...
Scandinaviëquote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik geweest ben?
Nee, Amsterdamquote:
Geven ze tegenwoordig ook al concerten in AZC's?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam
Waren volgens de optredende band 30 nationaliteiten in het publiek aanwezig, waaronder Grieken, Argentijnen, Brazilianen, Zweden, Chilenen, Duitsers, Fransen en Belgen.
Ook geweest? RANJA + 1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:08 schreef ranja het volgende:
The Gathering!
Op het kaartje stond semi-acoustic, maar ze waren wel allemaal ingeplugged. Ik denk dat die term vooral op het ombuigen van oude nummers slaat...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
Niet geweest, maar ik weet dat die een dvd gaan opnemen en heb ooit gehoord of gelezen dat dat in 2 sessies ging. Is het weer unplugged?
nee nog niet
Op je brakke monitorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
Ik zat gewoon nog naar die foto te turen...
Ha, maar nu met verblindend wit lichtquote:
Het scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:30 schreef ranja het volgende:
Snapte ik wel
Maar af en toe even kijken of er hints zijn werkt ook wel goed
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
Hm 4 kan ik niet goed rekenenSpanje, Vinnland, Vivre en Beautiful
At The Drive In - Napoleon Soloquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Punt-inpik-post?
Kraftwerk - Tour de France
Zé Monkees - French Song
K3 - Frans Liedje
Andre van Duin - Napoleon
Tja, was ergens anders mee bezig. Trustenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar jouw lijstje bleef...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef GLO het volgende:
Doe Maar – Nachtzuster
Siouxsie & The Banshees – Night Shift
Guus Meeuwis – Het Is Een Nacht
J.J. Cale – After Midnight
True Mathematics – After Dark
Bobby Vee – The Night Has A Thousand Eyes
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
Jo Lemaire – La Nuit De Silence
Japan – Night Porter
The Marcels – Blue Moon
Niet al te moeilijk...quote:ah knows thet i've been mad as a weasel in a blender in love befo'e
An' how it c'd be wif yo'
Really hurt me baby, pow'ful lop me baby
How kin yo' haf a day wifout a night
Yer th' book thet ah have opened
An' now i've gotta knows much mo'e
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
massive attack - unfinished sympathy
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:25 schreef Neleos het volgende:
Ze lijken wel wat op Paul Elstak en dat zangeresje van hem.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ik ga jou het punt geven want ik denk dat niemand dit weet. De band is Antique en het nummer waarmee zij op het festival kwamen was Die For Youquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:48 schreef cafca het volgende:
Songfestivalvraag dus
De dame zal wel Helena Papadapadinges zijn, maar hoe die band heet..
Daar was ik inderdaad nooit opgekomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
ik ga jou het punt geven want ik denk dat niemand dit weet. De band is Antique en het nummer waarmee zij op het festival kwamen was Die For You
cafca +1
quote:Oh, hear this![]()
I wrote a song for you
About a strange young man called![]()
With a voice like sand and glue
Some words of truthful vengeance
They could pin us to the floor
Brought a few more people on
And put the fear in a whole lot more
Ook geen krant gelezen maandag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:02 schreef peaceman het volgende:
Dat het songfestival bedoeld werd, had ik ook bedacht, maar ja die naam he... zeker als je het niet gezien hebt... (vrijgezellenavond) is t lastig... prima hoor Cafca!
ja, wel op internet, wel gelezen dat Griekenland gewonnen had, maar verder niet in verdiept....quote:
Och ik had het wel gezien, en dan hoor je die naam wel een aantal keer langskomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, wel op internet, wel gelezen dat Griekenland gewonnen had, maar verder niet in verdiept....
Of Nana M. natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Bovendien heten alle griekse vrouwen Helena, en met hun achternaam Papanogwat.
Overigens, geen antwoord op mijn vraag? Hintje doen?
quote:Oh, hear this
I wrote a song for you
About a strange young man called
With a voice like sand and glue
Some words of truthful vengeance
They could pin us to the floor
Brought a few more people on
And put the fear in a whole lot more
Ah, here she comes
Here she comes
Here she comes again
The same old painted lady
From the brow of a superbrain
She?ll scratch this world to pieces
As she comes on like a friend
But a couple of songs
From your old scrapbook
Could send her home again
You gave your heart to every bedsit room
At least a picture on the wall
And you sat behind a million pair of eyes
And told them how they saw
Then we lost your train of thought
The paintings are all your own
While troubles are rising
We?d rather be scared
Together than alone
Ah, here she comes
Here she comes
Here she comes again
But a couple of songs
From your old scrapbook
Aoo
Now hear this
Though I don?t suppose we?ll meet
Ask your good friend
If he?d gaze a while down the old street
Tell him we?ve lost his poems
So they?re writing on the walls
Give us back our unity
Give us back our family
You?re every nation?s refugee
Don?t leave us with their sanity
Ah, here she comes
Here she comes
Here she comes again
But a couple of songs
From your old scrapbook
Come on
A couple of songs
From your old scrapbook
Oh, here she comes, (oh) here she comes
Oh, here she comes (oh)
Bowie is goed (transformer idd)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:48 schreef belsen het volgende:
Ah, meegewerkt; Bowie (op Transformer, natuurlijk)?
En dan John Lennon?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
song for bob dylan
Klopt, alleen dan met Jakob Dylan dacht ikquote:
Nu welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef belsen het volgende:
Ik heb weer een nieuw virtueus instrument; een echte Data-O-Tone model 173.
[afbeelding]
Ik heb een bekend liedje ingespeeld op dit fantastische instrument, vertel mij:
Welk liedje?
da's de begin tune van A Question of Sportquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:26 schreef belsen het volgende:
Ik heb weer een nieuw virtueus instrument; een echte Data-O-Tone model 173.
[afbeelding]
Ik heb een bekend liedje ingespeeld op dit fantastische instrument, vertel mij:
Welk liedje?
Eh, nee, ten minste, dat was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef bartrid het volgende:
[..]
da's de begin tune van A Question of Sport
Kijk aanstaande vrijdag maar, lijkt er sprekend opquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:41 schreef belsen het volgende:
[..]
Eh, nee, ten minste, dat was niet de bedoeling.
Heb hier ook geen audio, maar the Rembrandts - I'll be there for you ??? lijkt me wel een gok waardquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:39 schreef belsen het volgende:
Nou, kom op vrienden...
Zeg anders iets om te lachen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:46 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Heb hier ook geen audio, maar the Rembrandts - I'll be there for you ??? lijkt me wel een gok waard
Verdomdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat jullie dat niet horen, dat geweldige gitaarintro.
Punt en vraag voor Captain Redbeard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |