quote:
Ben er mee bezig... valt niet meequote:p.s. heeft iemand mijn jubileumvraag al opgelost?
ja klopt, had ik ook moeten zien, maar zit hier een beetje zo:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een bossie rooie rozen is overigens niet van Jop maar van Alex, maar ook ik vind 't prima zo![]()
op zich was dat wel de bedoeling, maar ik vreesde nog wel dat ie te makkelijk zou zijnquote:
Bekend Canadees folk- annex singer/songwriterduo. Hun grootste hit 'Complainte Pour Ste. Catherine' ken je ook niet? Anna schreef ook voor o.a. Linda Ronstadt en Kate is getrouwd met Loudon Wainwright III en de moeder van Rufus Wainwright...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Euh, Kate & Anna McGarrigle?
Nooit van ze gehoord, overigens.
Ja, maar dit is een echte Data-O-Tone model 173!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Zo'n keyboardje had ik ook toen ik 6 was! Van Casio
Ja, een echte Data-O-Tone model 173!quote:
Ik ook, moet hier nog ergens rondslingeren....quote:Op maandag 23 mei 2005 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:Heren! Zo'n keyboardje had ik ook toen ik 6 was! Van Casio
Dat kan best zo wezen, maar moet je dan niet in het Keldertje zijn of het Sexualiteit forum?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hannie - Ik krijg een heel apart gevoel van binnen?
Nu begrijp je ook eindelijk wat er met die tekst gebeurd is die je ooit bij je signature hebt ingevoerdquote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Wow, ik kan ineens de tracks in mijn Winamp normaal lezen
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:22 schreef peaceman het volgende:
Is t Kleine Jongen van Hazes?
hierna echt naar bed
mooi zo... geweldig gespeeld trouwens, leuke vraag, maar ik ben nu echt weg.... tot morgen!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:24 schreef belsen het volgende:
Peaceman +1
Ehquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu begrijp je ook eindelijk wat er met die tekst gebeurd is die je ooit bij je signature hebt ingevoerd![]()
Belsen z'n Turkse dokter baalt nu als een stekker......quote:Op maandag 23 mei 2005 23:21 schreef GLO het volgende:
Wow, ik kan ineens ook de tracks in mijn Winamp normaal lezen
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Belsen z'n Turkse dokter baalt nu als een stekker......
Geen idee. maar ik krijg weer allemaal Atari flashbacksquote:
Is dus ook nog de voorloper van de Tamagotchiquote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef belsen het volgende:
Mijn Data-O-Tone model 173 heeft wel de onhebbelijke gewoonte om als je er een minuut niet op gespeeld hebt, maar hem wel aan laat staan te gaan zeuren om aandacht met een heel irritant piepje.
Hoe zo voorloper, de Data-O-Tone model 173 is een heel hi-tech instrument, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dus ook nog de voorloper van de Tamagotchi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |