Het komt me bekend voor, en nu wil ik het het verd.. weten ook, terwijl ik eigenlijk zo naar bed wil...quote:
Nee, maar er staat me iets van bij dat Sepultura wel eens een nummer deze band heeft gecoverd. Het is namelijk van een legendarische punkband.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sepultura - Rattamahatta?
He, had je ook deze?:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sepultura - Rattamahatta?
Die van mij was kleiner, met blauw en gele knopjes geloof ik. En met zo'n voor geprogrammeerd liedje.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
He, had je ook deze?:
[afbeelding]
Ik heb 'm weer gevonden.....veel beter dan dat ding van Belsen
* Sack_Blabbath gaat op zoek naar 4 penlite-batterijen
Foto?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gadver, d'r komen beestjes uit de mijne![]()
Nog kleiner? Dat plaatje is ongeveer op ware grootte alquote:Op maandag 23 mei 2005 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die van mij was kleiner, met blauw en gele knopjes geloof ik. En met zo'n voor geprogrammeerd liedje.
Ik herinner me een adapter, klopt dat?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog kleiner? Dat plaatje is ongeveer op ware grootte al
En in deze zit ook een heel irritant voorgeprogrameerd deuntje![]()
Inderdaad, het intro van Holiday in Cambodia.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Holiday in Cambodia?
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herinner me een adapter, klopt dat?
Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Family Reunion?
Leek me wel een goede bandnaamquote:Op maandag 23 mei 2005 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.![]()
Ach gut, waren zij dat. Da's wel even geleden dat ik die gehoord heb.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Bekend Canadees folk- annex singer/songwriterduo. Hun grootste hit 'Complainte Pour Ste. Catherine' ken je ook niet? Anna schreef ook voor o.a. Linda Ronstadt en Kate is getrouwd met Loudon Wainwright III en de moeder van Rufus Wainwright...
Scandinaviëquote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik geweest ben?
Nee, Amsterdamquote:
Geven ze tegenwoordig ook al concerten in AZC's?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam
Waren volgens de optredende band 30 nationaliteiten in het publiek aanwezig, waaronder Grieken, Argentijnen, Brazilianen, Zweden, Chilenen, Duitsers, Fransen en Belgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |