Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Family Reunion?
Leek me wel een goede bandnaamquote:Op maandag 23 mei 2005 23:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nope. Aan familiereunies doe ik niet. Onzin.![]()
Ach gut, waren zij dat. Da's wel even geleden dat ik die gehoord heb.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
[..]
Bekend Canadees folk- annex singer/songwriterduo. Hun grootste hit 'Complainte Pour Ste. Catherine' ken je ook niet? Anna schreef ook voor o.a. Linda Ronstadt en Kate is getrouwd met Loudon Wainwright III en de moeder van Rufus Wainwright...
Scandinaviëquote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik geweest ben?
Nee, Amsterdamquote:
Geven ze tegenwoordig ook al concerten in AZC's?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam
Waren volgens de optredende band 30 nationaliteiten in het publiek aanwezig, waaronder Grieken, Argentijnen, Brazilianen, Zweden, Chilenen, Duitsers, Fransen en Belgen.
Ook geweest? RANJA + 1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:08 schreef ranja het volgende:
The Gathering!
Op het kaartje stond semi-acoustic, maar ze waren wel allemaal ingeplugged. Ik denk dat die term vooral op het ombuigen van oude nummers slaat...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:11 schreef ranja het volgende:
Niet geweest, maar ik weet dat die een dvd gaan opnemen en heb ooit gehoord of gelezen dat dat in 2 sessies ging. Is het weer unplugged?
nee nog niet
Op je brakke monitorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:16 schreef GLO het volgende:
Ik zat gewoon nog naar die foto te turen...
Ha, maar nu met verblindend wit lichtquote:
Het scheelde niet veel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:30 schreef ranja het volgende:
Snapte ik wel
Maar af en toe even kijken of er hints zijn werkt ook wel goed
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:39 schreef ranja het volgende:
Hm 4 kan ik niet goed rekenenSpanje, Vinnland, Vivre en Beautiful
At The Drive In - Napoleon Soloquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Punt-inpik-post?
Kraftwerk - Tour de France
Zé Monkees - French Song
K3 - Frans Liedje
Andre van Duin - Napoleon
Tja, was ergens anders mee bezig. Trustenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:08 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar jouw lijstje bleef...
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef GLO het volgende:
Doe Maar – Nachtzuster
Siouxsie & The Banshees – Night Shift
Guus Meeuwis – Het Is Een Nacht
J.J. Cale – After Midnight
True Mathematics – After Dark
Bobby Vee – The Night Has A Thousand Eyes
Reinhard Mey - Gute Nacht Freunde
Jo Lemaire – La Nuit De Silence
Japan – Night Porter
The Marcels – Blue Moon
Niet al te moeilijk...quote:ah knows thet i've been mad as a weasel in a blender in love befo'e
An' how it c'd be wif yo'
Really hurt me baby, pow'ful lop me baby
How kin yo' haf a day wifout a night
Yer th' book thet ah have opened
An' now i've gotta knows much mo'e
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
massive attack - unfinished sympathy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |