Hebben ze daar ook scherminstellingen?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef belsen het volgende:
In mijn paralelle universum zie ik ook verdomd weinig anders...
Ik begin me idd af te vragen wat ik allemaal niet heb laten liggen omdat ik het niet kon zienquote:Op maandag 23 mei 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat GLO eens een goede monitor zou hebben. Dan raadt hij nog meer
Ik heb geen idee. 't Is gewoon een oud beestje (in 1996 tweedehands gekocht...).quote:Op maandag 23 mei 2005 22:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Misschien zijn de brightness of contrast instellingen wat ongelukkig?
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:39 schreef Grobbel het volgende:
Older, Louder & Snottier?
Ai. Zelfs bij de Universiteit hier in Nijmegen lagen er een tijdje terug nog nieuwere schermen in de vuilstortcontainer.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. 't Is gewoon een oud beestje (in 1996 tweedehands gekocht...).
Yaaayyy!!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:41 schreef peaceman het volgende:
Younger, Louder & Snottier?
Ik heb knopjes ja... ga ze gelijk uitproberen!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ai. Zelfs bij de Universiteit hier in Nijmegen lagen er een tijdje terug nog nieuwere schermen in de vuilstortcontainer.
Maarre, als er van die knopjes zitten onder aan je beeldscherm, moet je eens kijken wat voor effect het heeft als je er aan draait/erop drukt (en dan bedoel ik niet de aan/uitknop). Als die er niet op zitten of als het weinig oplevert, dan is het wellicht tijd voor een nieuwere. Al denk ik wel dat een tweedehandsscherm uit pakweg 2000 al makkelijk te verkrijgen is voor bijna geen geld.
Belsen, betekent het feit dat je niet meegeraden hebt dat jij de Dead Boys ook niet kent? Of zit je F5-knop weer vast?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef belsen het volgende:
In mijn paralelle universum zie ik ook verdomd weinig anders...
Mijn god, het werkt! Ook al heb ik nu wel pijn in m'n ogenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef GLO het volgende:
[..]
Ik heb knopjes ja... ga ze gelijk uitproberen!
nu nog minder punten voor onsquote:Op maandag 23 mei 2005 22:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Mijn god, het werkt! Ook al heb ik nu wel pijn in m'n ogen![]()
Het lag aan de helderheid. Contrast was al 90%, maar brightness stond op 39...
Er verschijnen ineens contouren van letters in de McGarrigles-hoes. En Young, Loud & Snotty kan ik nu ook lezen!
Grobbel, hoe kan ik je danken
Stel maar een keer een mooie vraag over Pavement of zo. Als ik online ben, uiteraard.quote:
Zet ze maar wat hoger op je lijstje dan. Ik ben ze meteen maar weer aan het draaien. Wat een band.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef belsen het volgende:
Nee, ik ben met Jubileumvragen bezing, maar goed ken ik ze ook niet. Ze staan nog steeds op het wensenlijstje (JT & The Heartbreakers heb ik dan wel weer veel van)...
OK Grobbel, deal. For now: trustenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stel maar een keer een mooie vraag over Pavement of zo. Als ik online ben, uiteraard.
Maarre, ik ga naar bed. Morgen vroeg weer op. Succes nog met peacemans vraag.![]()
ik vind t prima zo... wil naar bed namelijk...quote:Op maandag 23 mei 2005 23:02 schreef belsen het volgende:Conny van den Bosch - Ik geef je een roosje, mijn roosje Ernie - Ik zing een zacht liedje Acda & de Munnik - Mooi liedje Bram Vermeulen - Klein liedje Jop - Een bosje rooie rozen Lou Bandy - Breng een een zonnetje onder de mensen Wim Sonneveld - Het hondje van Dirkie De Heideroosjes - Liefje lief De Zangeres Zonder Naam - Het broekje van Jantje Dorus - Poesje mauw
En zelfs twee dubbele!
quote:
Ben er mee bezig... valt niet meequote:p.s. heeft iemand mijn jubileumvraag al opgelost?
ja klopt, had ik ook moeten zien, maar zit hier een beetje zo:quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Een bossie rooie rozen is overigens niet van Jop maar van Alex, maar ook ik vind 't prima zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |