Therapy?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef bartrid het volgende:
[..]
Bjork![]()
PJ Harvey![]()
Radiohead: ook goed te doen
In het vorige topic kwam Motorpsycho voorbij waar ik meer dan 20 cd's van heb. Van welke andere band heb ik ook meer dan 20 cd's (side projects meegerekend)?
dat heb ik eerder bij Bjork dan RH...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal ook wel wat goede nummers hebben maar bij Radiohead & Bjork is bij enkele nummers het glazuur echt van m'n trommelvliezen gesprongen. Dan hou ik het wel even voor gezien.
een beetje het piepend-krijtje-op-schoolbord-gevoel, zeg maar...
Nee, maar denk wel in de industrial richting.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:43 schreef Berkery het volgende:
Ministry?
Nou ja, Pavement heeft ook maar 5 officiėle albums, maar met alle singles, EPs, zijprojectjes en speciale re-issues met bonus-cds kom je makkelijk boven de 20.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef bartrid het volgende:
Als die in dit tempo doorgaan hebben ze over een jaar of 30 wel meer dan 20 releases
Die gasten hebben idd bizar veel uitgebracht; leek me wel een relevante gokquote:Op maandag 23 mei 2005 22:06 schreef bartrid het volgende:
GLO +1
19 FLA releases plus alle side projects waaronder Delerium maakt een stuk of 30 en dan heb ik nog lang niet alles
Dit jaar weer 2 nieuwe albums als het allemaal mee zit.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:12 schreef GLO het volgende:
[..]
Die gasten hebben idd bizar veel uitgebracht; leek me wel een relevante gok
Volgens mij staat het antwoord op de fotoquote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef GLO het volgende:
And now for something completely different:
Wie? of Welk album? - komt op hetzelfde neer
[afbeelding]
Euh, Kate & Anna McGarrigle?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:14 schreef GLO het volgende:
And now for something completely different:
Wie? of Welk album? - komt op hetzelfde neer
[afbeelding]
is goed, maar wel de bekende mosterdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef belsen het volgende:
Gling-glo
Debut
Selma songs
Medulla
Volgens mij...
Oei, belsen zit nog vast in een parallel universum!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:21 schreef belsen het volgende:
Gling-glo
Debut
Selma songs
Medulla
Volgens mij...
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij staat het antwoord op de foto
i don't believe itquote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien... [afbeelding]
Ik verzin ff wat anders...
Misschien zijn de brightness of contrast instellingen wat ongelukkig?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:26 schreef GLO het volgende:
[..]
Het is niet te geloven - op mijn scherm is werkelijk geen spoor van een letter te zien... [afbeelding]
Ik verzin ff wat anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |