loserquote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat je valt en dat ieder deeltje van je huid wegschroeit
Waarom? als hij dat lekker vind om zo te cruisen..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Vertel dat maar 'ns aan de mensen die 'm van de weg af moeten schrapenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef Imperium het volgende:
Mensen moeten niet zo zeiken.
tis toch zijn risico die hij neemt?
Nou sorry hoor dan moet je maar geen agent of ziekebroeder worden als je niet tegen bloed kunt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Vertel dat maar 'ns aan de mensen die 'm van de weg af moeten schrapen.
Ja, zelfde principe, scheelt vaak een aantal km/u.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef dvdk het volgende:
kzie ook heel weinig mensen rondfietsen met fietshelmen op anders hoor....
of wandelaars met knie en elleboog beschermers...stel dat je valt....
zelfde principe toch
Ben je nou echt zo'n enorme bosmongool of doe je alleen maar alsof?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef dvdk het volgende:
kzie ook heel weinig mensen rondfietsen met fietshelmen op anders hoor....
of wandelaars met knie en elleboog beschermers...stel dat je valt....
zelfde principe toch
Wat een geheugen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
Heb jij vorig jaar niet precies zo'n zelfde topic geopend?
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
vent?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd
Wat een nerd is deze vent.\
En ik laat het bij dit commentaar:
[afbeelding]
Check vooral even de url.![]()
Welke bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
Kansloos reltopic dusquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Eens, ik hoop dat je hard op je bek gaat.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
en dat je geen nieuw transplantatiehuid krijgt!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Hahahahahahahaaquote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef doemaardrie het volgende:
Totdat die zwangere muts je van je fiets afrijdt en je met flinke schaafwonden in een ziekenhuisbedje ligt.
Bron? Alleen een helm is verplicht toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:22 schreef Jordy-B het volgende:
Hou er maar rekening mee dat er wettelijke eisen gesteld gaan worden aan motorkleding.
Er kan geen motor topic voorbij komen, of er moet wel iemand, ontzettend ad rem, "moraalridder" blaten.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef Ronno het volgende:
ik weet niet wat ik erger vind...
het stoer doen over motorrijden zonder pak, of de betweterige moraalridders hier![]()
Ik moest me ook al inhouden...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:31 schreef Toxic_nl het volgende:
Farao topic, die vast komt met wat interessante ambulance-mensen-van-het-wegdek-afschraap-foto's komt.![]()
![]()
Nu nog wel, ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:27 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Bron? Alleen een helm is verplicht toch?
Haast even belachelijk als dat er nog steeds vangrails op paaltjes geplaatst wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nu nog wel, ja.
Maar het is belachelijk dat motorkleding niet verplicht is, en dat vinden ze van de staat ook. Het werd in de motorspecial van Blik op de Weg al aangekondigd dat ze aan het kijken zijn hoe ze motorkleding kunnen verplichten.
En dat moet ook. Het is niet voor niets dat de politie, de personen bij uitstek die 't met eigen ogen zien wat er gebeurt als je zonder bescherming op het asfalt smakt, zo vaak waarschuwingen geven als er iemand zonder motorpak rondtuft.
Automobilisten moeten een gordel dragen, maar motorrijders mogen wel in hun shirtje rondrijden. Terwijl auto's lang niet zo vaak op hun kant klepperen, waarbij de bestuurder wordt weggeslingerd en over het asfalt schraapt.
vond ik ook van jouquote:Op maandag 23 mei 2005 18:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Twee posts van je gelezen en ik vind je nu al een eikel
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef super_honda het volgende:
Vandaag op m-f gelezen dat er weer 2 motorrijders overleden zijn, net zoals er vorig jaar een aantal trieste topics waren over overleden mensen.
Mensen die WEL in beschermende kleding reden, maar jammer genoeg overleden.
En jij opent expres een topic over rijden zonder beschermende kleding.... ik hoop echt dat jij keihard op je bek gaat, niet omdat je zonder beschermende kleding rijd want dat moet je gewoon lekker zelf weten, maar omdat ik het gewoon zielig vind als je op deze manier een reltopic wilt openen. misselijke ********
Dan zou ik ook zonder helm gaan rijden als ik jou was...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
Als ik crash dan liever meteen dood dan een half uur langer in agony leven.
dan krijg ik een boete van de blauwen. Als het legaal was zonder helm te rijden dan deed ik het zo.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
Dan zou ik ook zonder helm gaan rijden als ik jou was...
Eigenlijk zouden ze een intelligentie test moeten invoeren alvorens je allerlei rijbewijzen mag gaan halenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.
Kan je net zo goed jezelf het geld besparen en relaxed in t-shirtje rondrijden als het weer er zich voor leent.
Ja, hee... wil je nou snel dood of wil je nou niet snel dood?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan krijg ik een boete van de blauwen. Als het legaal was zonder helm te rijden dan deed ik het zo.
in sommige staten van de states mag het
Ja moet je wel wat voor over hebben hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hee... wil je nou snel dood of wil je nou niet snel dood?
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef super_honda het volgende:
Vandaag op m-f gelezen dat er weer 2 motorrijders overleden zijn, net zoals er vorig jaar een aantal trieste topics waren over overleden mensen.
Mensen die WEL in beschermende kleding reden, maar jammer genoeg overleden.
En jij opent expres een topic over rijden zonder beschermende kleding.... ik hoop echt dat jij keihard op je bek gaat, niet omdat je zonder beschermende kleding rijd want dat moet je gewoon lekker zelf weten, maar omdat ik het gewoon zielig vind als je op deze manier een reltopic wilt openen. misselijke ********
Een pak beschermd je niet van een dodelijk ongeval, echt niet. Waar het wel tegen helpt is tegen de gigantisch pijnlijke schaafwonden die je oploopt als je een schuiver maakt. Of denk je dat die coureurs van de motogp ook in hun tshirt en spijkerbroek na zo'n schuiver weer vrolijk opstaan zonder schade opgelopen te hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.
Kan je net zo goed jezelf het geld besparen en relaxed in t-shirtje rondrijden als het weer er zich voor leent.
Hard hoor 170 over de snelwegquote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.
Patsertjes in pak die denken dat ze dan onschendbaar zijn op hun opgefokte buikschuivers, knallen ze met 170 over de snelweg en 90 in de bebouwde kom...
ja dan kan het beste pak je nog niet beschermen al had je het graag.
Chopperrijders die relaxed cruisen zoals ik, hebben een hogere levensverwachting dan dat soort volk
Een motorpak helpt niet als er een vrachtwagen over je heenrijdtquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[afbeelding]![]()
Als je met 170 over de weg schuurt met een goed pak houd je er niets aan over, misschien een blauwe blek van de val op het wegdek zelf. Heb je je rijbewijs wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.
Patsertjes in pak die denken dat ze dan onschendbaar zijn op hun opgefokte buikschuivers, knallen ze met 170 over de snelweg en 90 in de bebouwde kom...
ja dan kan het beste pak je nog niet beschermen al had je het graag.
Chopperrijders die relaxed cruisen zoals ik, hebben een hogere levensverwachting dan dat soort volk
Als er dan nog wat te doneren is.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef idiotforaliving het volgende:
Gewoon crashen zonder beschermende kleding, goed voor het donorfonds
aan het slagers gehakt fondsquote:
Geweldige fotoquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Hehehe, ik heb ook in dat topic gereageerd..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yup, warm in de winter, koel in de zomer (gore-tex)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:36 schreef Catch22- het volgende:
"goede" motorkleding is toch ook wel warmtedoorlatend ?
Zeker, een mooi pak van Dianese ziet er zeker mooi uit icm een buikschuiver.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:13 schreef Catch22- het volgende:
en een vet bijpassend motorpak ziet er ook nog es vet uit, vooral op een Ninja
Sorry, maar ik heb echt wel DIEP ontzag voor brandweerlui. Dat zijn heus geen LBO'ers die niets anders kunnen (Farao, help me met je semi-collega's)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:15 schreef piet_pelle het volgende:
En toch is het zijn eigen keus. Wat hebben anderen daar nou over te zeggen, als je valt heb jij er toch alleen last van. En die gast die beter z'n best op school had moeten doen die het wegdek schoon mag spuiten![]()
quote:
De daaropvolgende ziektekosten moeten we echter met zijn allen betalen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef bonke het volgende:
[..]
vond ik ook van jou
( let op verleden tijd he )
maar als je als motorrijder beslist om geen beschermend pak aan te trekken moet ie dat zelf weten
hij doet er niemand kwaad mee, er komen geen ongelukken door, het was mooi weer, enz
als ie van ze brommert valt dan weet ie dat ie der meer aan overhoud zonder pak dan met een pak
dusss, laat em lekker gaan
ps: hij heeft gelijk dat de mensen zeuren die vinden dat ie wat anders aan moet trekken
yeah so? Ik moet ook voor al die zwangere mutsen betalen die hun kindje d'r uit moeten persen of mensen die teveel hebben zitten roken en nu onder de chemo moetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef gargamel het volgende:
[..]
De daaropvolgende ziektekosten moeten we echter met zijn allen betalen.
kleine kinderen horen sowieso NIET op de weg te spelen...wat hebben ze daar te zoeken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb echt wel DIEP ontzag voor brandweerlui. Dat zijn heus geen LBO'ers die niets anders kunnen (Farao, help me met je semi-collega's)
en daarbij is het gewoon onethisch. Als je verongelukt kunnen tientallen mensen getraumtiseerd raken omdat ze jou verschroeide lichaam zien.. Wil je het riskeren om bijv. kleine kinderen voor hun leven een trauma aan te brengen omdat je te laks bent voor een pak ?
Ik mag toch hopen dat een groot deel van de accijnsen op tabak naar de gezondheidszorg gaan. Dat de rokers op die manier hun eigen gezondheidszorg betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
...
mensen die teveel hebben zitten roken en nu onder de chemo moeten
Ik hoop dat ze jou dan ook laten liggen en hun prioriteit bij een belangrijker iemand leggen die er wel alles aan heeft gedaan om zichzelf te beschermenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
en nogmaals...ambulance personeel of politie die niet tegen bloed kunnen hadden die baan niet moeten nemen.
Logica is niet aan jou weggelegd merk ik, kinderen kunnen toch in een auto zitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:06 schreef dvdk het volgende:
[..]
kleine kinderen horen sowieso NIET op de weg te spelen...wat hebben ze daar te zoeken...
en nogmaals...ambulance personeel of politie die niet tegen bloed kunnen hadden die baan niet moeten nemen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:13 schreef Catch22- het volgende:
en een vet bijpassend motorpak ziet er ook nog es vet uit, vooral op een Ninja
Nee man, op haar buik en dan floeps! als ne raket dat kind eruit.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef doemaardrie het volgende:
Totdat die zwangere muts je van je fiets afrijdt en je met flinke schaafwonden in een ziekenhuisbedje ligt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:44 schreef ploderus het volgende:
Ik zie de TS straks nog wel een keer terwijl hij z'n konthaar van z'n benen en armen moet scheren, aangezien dat de enige plek was waar nog bruikbare huid zat om te transplanteren
Whehehe sissy.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef groningerstudent het volgende:
Ik ben ooit eens getuige geweest van een motorrijder die zonder beschermende kleding een schuiver maakte bij 80 km per uur. Wat je dan krijgt kan ik het best beschrijven als een bloederige streep over het asfalt met aan het einde iemand die voor de rest van zijn leven spijt heeft van het feit dat ie zo op de motor is gaan zitten. De kinderen die het samen met mij hebben gezien (vanaf het naastgelegen fietspad) hebben er waarschijnlijk alleen nog wel een dik trauma aan over gehouden.
Maar goed, als TS denkt dat het hem nooit zal overkomen, mooi laten gaan. Die man die ik onderuit heb zien gaan heeft dat ongetwijfeld ook gedacht. Helaas kon hij natuurlijk niet voorzien dat hij op dat moment plotseling moest uitwijken. Mij boeit het geen ruk of TS tot op het bot ontvelt wil worden, da's zijn probleem.
Wat ik alleen ronduit achterlijk vind is dat het dus blijkbaar geen probleem is als anderen er de dupe van worden. Want dat is het dus. TS denkt dat ie alleen zichzelf er mee heeft, maar op het moment dat er getuigen zijn maak je een bewuste keuze een ander een trauma op te doen lopen.
Moraalridder? Ach, misschien. Nogmaals, als TS zichzelf een jarenlange revalidatie in schuift, zijn probleem. Anderen bewust een trauma bezorgen vind ik absoluut onvoorstel.
En die jarenlange revalidatie betaal jij niet wil je zeggen?quote:[b]Op dinsdag 24 mei 2005 12:22 schreef groningerstudent het volgende:[/b
*knip*
Moraalridder? Ach, misschien. Nogmaals, als TS zichzelf een jarenlange revalidatie in schuift, zijn probleem. Anderen bewust een trauma bezorgen vind ik absoluut onvoorstel.
Kut, vergeet ik dat...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:14 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
En die jarenlange revalidatie betaal jij niet wil je zeggen?
quote:
Wow, jij moet echt 'n gezellige gesprekspartner zijn..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:34 schreef dvdk het volgende:
Damn it.
Van't weekend lekker 20+ graden dus ik relaxt cruisen naar het sport centrum om met de jonges te gaan voetballen....
kom ik daar aanrijden, komt 1 van die zwangere mutsvriendinnen van hun eraan en begint tegen me aan te zeuren van
"moet je geen beschermend pak aan? Stel dat je valt? Oh en rij je ook zonder handschoenen? levensgevaarlijk! Dat je vrienden je zo laten rijden!... elke motorrijder die ik zie rijdt met pak aan, waarom jij niet?"
Man al rij ik in m'n onderbroek....zeker +1000 euro uitgeven in totaal aan schoenen,handschoenen, broek, en jas, ja toedeloe....m'n motor koste nie eens zoveel!
En dan zeker met 20+ graden me de tering zweten, ik ben gekke henkie niet
Daarna blik op de weg zitten kijken...gaan die woute ook zitten kankeren tegen bikers die gewoon relaxed in t-shirt aan't cruisen zijn....man als een wout me zo zou aanspreken dan zou ik zeggen "man waar bemoei je je mee?!, shit's not illigal dus zeur niet"
Klassiek.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:34 schreef dvdk het volgende:
Blah-verhaal over de overbodigheid van een fatsoenlijk motorpak...
True,quote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef Boney het volgende:
Gelijk hebben ze! Als je op je bek gaat piep je wel anders
Je moet natuurlijk wel even rekening houden met de geplaatste leestekens, hè...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:58 schreef Topmaat het volgende:
Moet je GEEN beschermend pak aan ? NEE !!
Dat houdt dus in dat je wel een beschermend pak aan moet van jezelf.
Idd, in principe mee eens, maar met al die dingen is het zo dat mensen ze vaak uit lamlendigheid of gemakzucht laten. Ipv dat het een fatsoenlijke beslissing is. Net als met autogordels, je kunt best in problemen komen als je ze omhebt (bijvoorbeeld als je het water inrijdt) maar op een miljoen auto's blijken minder mensen om het leven te komen als iedereen met gordel rijdt dan wanneer iedereen zonder gordel rijdt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Aan de ene kant kan ik me wel iets voorstellen bij een motorpak, ik bedoel als je valt met 120 dan heb je overal brandwonden ed. Aan de andere kant vind ik de betutteling al veel te ver doorgeslagen in Nederland. Ik vind dat iedereen het recht moet hebben om zelf te kiezen welke risico's hij of zij neemt. Als iemand nog graag zonder gordel rijdt, laat em lekker, als iemand zonder motorpak rijdt, laat hem lekkerik zie het punt niet. Alleen dat de klus om de boel op te ruimen wat groter wordt als zoiemand een ongeluk krijgt
Ik heb overigens met motorrijden zelf geen ervaring maar als ik op de brommer wegging vroeger dan deed ik sowieso altijd een jas en lange broek aan, voelde me gewoon niet veilig zonder. En als het een klein beetje kouder was altijd handschoenen.
Met 60 op een gammel puchie, dan is de kans op een val best aan wezig namelijk(nog nooit gebeurd overigens)
Als de gemeenschap niet collectief de kosten van revalidatie en uitkeringen bij blijvend ernstig letsel hoefde op te hoesten had je een punt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Aan de ene kant kan ik me wel iets voorstellen bij een motorpak, ik bedoel als je valt met 120 dan heb je overal brandwonden ed. Aan de andere kant vind ik de betutteling al veel te ver doorgeslagen in Nederland. Ik vind dat iedereen het recht moet hebben om zelf te kiezen welke risico's hij of zij neemt. Als iemand nog graag zonder gordel rijdt, laat em lekker, als iemand zonder motorpak rijdt, laat hem lekkerik zie het punt niet. Alleen dat de klus om de boel op te ruimen wat groter wordt als zoiemand een ongeluk krijgt
Ik heb overigens met motorrijden zelf geen ervaring maar als ik op de brommer wegging vroeger dan deed ik sowieso altijd een jas en lange broek aan, voelde me gewoon niet veilig zonder. En als het een klein beetje kouder was altijd handschoenen.
Met 60 op een gammel puchie, dan is de kans op een val best aan wezig namelijk(nog nooit gebeurd overigens)
Mwa, die reed ook zonder helm denk ik.....quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:34 schreef immortalsean het volgende:
nog ff voor de liefhebber:
motor ongelukken op rotten.com
niet voor mensen met een zwakke maag.
Het is niet alleen op "opruimen" na het ongeluk zelf, ook de kosten van de behandeling op de eerste hulp, de opname op de intensive care, en daarna een gewone verpleegafdeling, en als ie 't ziekenhuis kan de revalidatiecentra en de fysio en weetikveel wat allemaal nog meer, en dat wordt alleen maar door de maatschappij en overheid betaald.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
Als iemand nog graag zonder gordel rijdt, laat em lekker, als iemand zonder motorpak rijdt, laat hem lekkerik zie het punt niet. Alleen dat de klus om de boel op te ruimen wat groter wordt als zoiemand een ongeluk krijgt
Maar als ie het niet overleefd scheelt het de maatschappij weer een bak centen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:34 schreef Farao het volgende:
[..]
Het is niet alleen op "opruimen" na het ongeluk zelf, ook de kosten van de behandeling op de eerste hulp, de opname op de intensive care, en daarna een gewone verpleegafdeling, en als ie 't ziekenhuis kan de revalidatiecentra en de fysio en weetikveel wat allemaal nog meer, en dat wordt alleen maar door de maatschappij en overheid betaald.
Dus ik vind 't prima dat die dingen wettelijk geregeld zijn.
Dat óf een saltootje.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:16 schreef CasB het volgende:
TS is wel verdacht stil he?
zal hij in een motorwinkel een pak aan het aanmeten zijn?
Laat de dommen dan ook gewoon dom zijn, als zij dat graag willen, en bemoei je er niet meequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:33 schreef Klonk het volgende:
Darwin heeft gelijk, de slimste blijven leven
als er zich zo'n josti in het asfalt boort, sta ik wel te wachten tot in ie vele delen van het asfalt is geschraapt, en ik denkt de ambulanciers en 1ste hulp medewerkers ook wel wat nuttigers te doen hebbenquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:45 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Laat de dommen dan ook gewoon dom zijn, als zij dat graag willen, en bemoei je er niet mee![]()
Nou, dan moet het verboden worden, maar zolang het dat nog niet is mag elke josti doen wat 'ie wil, wat dit betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
als er zich zo'n josti in het asfalt boort, sta ik wel te wachten tot in ie vele delen van het asfalt is geschraapt, en ik denkt de ambulanciers en 1ste hulp medewerkers ook wel wat nuttigers te doen hebben![]()
Dat is weer een andere kwestiequote:Op donderdag 26 mei 2005 20:59 schreef Klonk het volgende:
helaas wel, zal er vanmiddag ook weer een paar rijden, wel geld voor dikke harly maar er dan met een korte broek en een hemdje op, je zou ze het bijna gunnen om eens aan het asfalt te likken.....
Ik heb wel het idee dat die gasten op Harleys veel minder ongelukken krijgen/maken omdat ze veel rustiger rijden. Het zijn volgens mij vaker die gasten op racemotors die vaak op hun bek gaan enzoquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:59 schreef Klonk het volgende:
helaas wel, zal er vanmiddag ook weer een paar rijden, wel geld voor dikke harly maar er dan met een korte broek en een hemdje op, je zou ze het bijna gunnen om eens aan het asfalt te likken.....
Skoeterquote:Op donderdag 26 mei 2005 20:26 schreef 2cv het volgende:
En vandaag zat ilk lekker met m'n winterjas (dik, rubberachtig materiaal) op mijn skoeter. Warm, maar veilig (...er dan zonder jas).
koetjesquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:31 schreef PAA-053 het volgende:
Jezus hey, laat die jongen lekker zelf beslissen wat hij aantrekt op zijn motor? Wat hij zegt, het is niet illegaal, zeik dan ook niet. Eigen verantwoordelijkheid en risico heet dat, hij is volwassen dus ik denk dat hij het zelf wel kan bepalen....
Had jij niet vorig jaar al eenzelfde zeiktopic?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |