dan hadden ze die baan maar NIET MOETEN NEMENquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef stardust het volgende:
Tja dat je zelf een sukkel bent die het risico niet inziet oke.
Maar denk dan even aan de mensen die jou van het asfalt moeten krabben.
Hebben die zo'n goede uitvaartverzekering dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Ja hoor er staan ook echt vacatures open voor asfaltschrapersquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan hadden ze die baan maar NIET MOETEN NEMEN
kortzichtige infantiele braakbalquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan hadden ze die baan maar NIET MOETEN NEMEN
Dat is echt dom praten..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
m'n vader rijdt 25 jaar motor...nog nooit gevallen.
Aha, dus omdat jouw vader nog nooit gevallen is, is het voor jou veilig om zonder pak te rijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
tzijn meestal de chickens die met pak aan rijdenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:46 schreef staaltje het volgende:
Paar jaar geleden op mijn plaat gegaan met alleen een spijkerjasje aan. Reed +- 25, maar kwam wat los zand + tegenligger tegen in bocht. Dan blijkt spijkerstof toch minder resistent tegen asfalt als je denkt. Rechterarm compleet ontveld.
Tja, dat soort dingen moet je zelf weten. Het is ook de manier om de mooiweerzondagsrijders te onderscheiden van de mannen die dagelijks met het apparaat rijden. Het zijn meestal de amateurtjes die korte broek - tshirt rijden.
So? Jij hebt die ervaring niet. Bovendien ben je ook afhankelijk van andere weggebruikers.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
Sja het is maar wat je prioriteit vind hebben.. Het maakt mij verder niet uit hoor.. Dom is het wel.quote:en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |