quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat je valt en dat ieder deeltje van je huid wegschroeit
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef super_honda het volgende:
Vandaag op m-f gelezen dat er weer 2 motorrijders overleden zijn, net zoals er vorig jaar een aantal trieste topics waren over overleden mensen.
Mensen die WEL in beschermende kleding reden, maar jammer genoeg overleden.
En jij opent expres een topic over rijden zonder beschermende kleding.... ik hoop echt dat jij keihard op je bek gaat, niet omdat je zonder beschermende kleding rijd want dat moet je gewoon lekker zelf weten, maar omdat ik het gewoon zielig vind als je op deze manier een reltopic wilt openen. misselijke ********
Dan zou ik ook zonder helm gaan rijden als ik jou was...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
Als ik crash dan liever meteen dood dan een half uur langer in agony leven.
dan krijg ik een boete van de blauwen. Als het legaal was zonder helm te rijden dan deed ik het zo.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
Dan zou ik ook zonder helm gaan rijden als ik jou was...
Eigenlijk zouden ze een intelligentie test moeten invoeren alvorens je allerlei rijbewijzen mag gaan halenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.
Kan je net zo goed jezelf het geld besparen en relaxed in t-shirtje rondrijden als het weer er zich voor leent.
Ja, hee... wil je nou snel dood of wil je nou niet snel dood?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:47 schreef dvdk het volgende:
[..]
dan krijg ik een boete van de blauwen. Als het legaal was zonder helm te rijden dan deed ik het zo.
in sommige staten van de states mag het
Ja moet je wel wat voor over hebben hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 20:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hee... wil je nou snel dood of wil je nou niet snel dood?
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:19 schreef super_honda het volgende:
Vandaag op m-f gelezen dat er weer 2 motorrijders overleden zijn, net zoals er vorig jaar een aantal trieste topics waren over overleden mensen.
Mensen die WEL in beschermende kleding reden, maar jammer genoeg overleden.
En jij opent expres een topic over rijden zonder beschermende kleding.... ik hoop echt dat jij keihard op je bek gaat, niet omdat je zonder beschermende kleding rijd want dat moet je gewoon lekker zelf weten, maar omdat ik het gewoon zielig vind als je op deze manier een reltopic wilt openen. misselijke ********
Een pak beschermd je niet van een dodelijk ongeval, echt niet. Waar het wel tegen helpt is tegen de gigantisch pijnlijke schaafwonden die je oploopt als je een schuiver maakt. Of denk je dat die coureurs van de motogp ook in hun tshirt en spijkerbroek na zo'n schuiver weer vrolijk opstaan zonder schade opgelopen te hebbenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:44 schreef dvdk het volgende:
[..]
hier zie je zelfs met beschermende kleding rijden mensen zich hardstikke kappot dus het helpt totaal niet.
Kan je net zo goed jezelf het geld besparen en relaxed in t-shirtje rondrijden als het weer er zich voor leent.
Hard hoor 170 over de snelwegquote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.
Patsertjes in pak die denken dat ze dan onschendbaar zijn op hun opgefokte buikschuivers, knallen ze met 170 over de snelweg en 90 in de bebouwde kom...
ja dan kan het beste pak je nog niet beschermen al had je het graag.
Chopperrijders die relaxed cruisen zoals ik, hebben een hogere levensverwachting dan dat soort volk
Een motorpak helpt niet als er een vrachtwagen over je heenrijdtquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
En ik laat het bij dit commentaar:
[afbeelding]![]()
Als je met 170 over de weg schuurt met een goed pak houd je er niets aan over, misschien een blauwe blek van de val op het wegdek zelf. Heb je je rijbewijs wel?quote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef dvdk het volgende:
[..]
trouwens ik weet percies wat voor soort lui dat dat zijn.
Patsertjes in pak die denken dat ze dan onschendbaar zijn op hun opgefokte buikschuivers, knallen ze met 170 over de snelweg en 90 in de bebouwde kom...
ja dan kan het beste pak je nog niet beschermen al had je het graag.
Chopperrijders die relaxed cruisen zoals ik, hebben een hogere levensverwachting dan dat soort volk
Als er dan nog wat te doneren is.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:36 schreef idiotforaliving het volgende:
Gewoon crashen zonder beschermende kleding, goed voor het donorfonds
aan het slagers gehakt fondsquote:
Geweldige fotoquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd
Wat een nerd is deze vent.\
En ik laat het bij dit commentaar:
[afbeelding]![]()
Hehehe, ik heb ook in dat topic gereageerd..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd
Wat een nerd is deze vent.\
Yup, warm in de winter, koel in de zomer (gore-tex)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:36 schreef Catch22- het volgende:
"goede" motorkleding is toch ook wel warmtedoorlatend ?
Zeker, een mooi pak van Dianese ziet er zeker mooi uit icm een buikschuiver.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:13 schreef Catch22- het volgende:
en een vet bijpassend motorpak ziet er ook nog es vet uit, vooral op een Ninja
Sorry, maar ik heb echt wel DIEP ontzag voor brandweerlui. Dat zijn heus geen LBO'ers die niets anders kunnen (Farao, help me met je semi-collega's)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:15 schreef piet_pelle het volgende:
En toch is het zijn eigen keus. Wat hebben anderen daar nou over te zeggen, als je valt heb jij er toch alleen last van. En die gast die beter z'n best op school had moeten doen die het wegdek schoon mag spuiten![]()
quote:
De daaropvolgende ziektekosten moeten we echter met zijn allen betalen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:02 schreef bonke het volgende:
[..]
vond ik ook van jou
( let op verleden tijd he )
maar als je als motorrijder beslist om geen beschermend pak aan te trekken moet ie dat zelf weten
hij doet er niemand kwaad mee, er komen geen ongelukken door, het was mooi weer, enz
als ie van ze brommert valt dan weet ie dat ie der meer aan overhoud zonder pak dan met een pak
dusss, laat em lekker gaan
ps: hij heeft gelijk dat de mensen zeuren die vinden dat ie wat anders aan moet trekken
yeah so? Ik moet ook voor al die zwangere mutsen betalen die hun kindje d'r uit moeten persen of mensen die teveel hebben zitten roken en nu onder de chemo moetenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:31 schreef gargamel het volgende:
[..]
De daaropvolgende ziektekosten moeten we echter met zijn allen betalen.
kleine kinderen horen sowieso NIET op de weg te spelen...wat hebben ze daar te zoeken...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 02:21 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb echt wel DIEP ontzag voor brandweerlui. Dat zijn heus geen LBO'ers die niets anders kunnen (Farao, help me met je semi-collega's)
en daarbij is het gewoon onethisch. Als je verongelukt kunnen tientallen mensen getraumtiseerd raken omdat ze jou verschroeide lichaam zien.. Wil je het riskeren om bijv. kleine kinderen voor hun leven een trauma aan te brengen omdat je te laks bent voor een pak ?
Ik mag toch hopen dat een groot deel van de accijnsen op tabak naar de gezondheidszorg gaan. Dat de rokers op die manier hun eigen gezondheidszorg betalen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:04 schreef dvdk het volgende:
[..]
...
mensen die teveel hebben zitten roken en nu onder de chemo moeten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |