loserquote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat je valt en dat ieder deeltje van je huid wegschroeit
Waarom? als hij dat lekker vind om zo te cruisen..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Vertel dat maar 'ns aan de mensen die 'm van de weg af moeten schrapenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:40 schreef Imperium het volgende:
Mensen moeten niet zo zeiken.
tis toch zijn risico die hij neemt?
Nou sorry hoor dan moet je maar geen agent of ziekebroeder worden als je niet tegen bloed kunt.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Vertel dat maar 'ns aan de mensen die 'm van de weg af moeten schrapen.
Ja, zelfde principe, scheelt vaak een aantal km/u.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef dvdk het volgende:
kzie ook heel weinig mensen rondfietsen met fietshelmen op anders hoor....
of wandelaars met knie en elleboog beschermers...stel dat je valt....
zelfde principe toch
Ben je nou echt zo'n enorme bosmongool of doe je alleen maar alsof?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:43 schreef dvdk het volgende:
kzie ook heel weinig mensen rondfietsen met fietshelmen op anders hoor....
of wandelaars met knie en elleboog beschermers...stel dat je valt....
zelfde principe toch
Wat een geheugen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
Heb jij vorig jaar niet precies zo'n zelfde topic geopend?
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
vent?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd
Wat een nerd is deze vent.\
En ik laat het bij dit commentaar:
[afbeelding]
Check vooral even de url.![]()
Welke bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef Toeps het volgende:
Kansloos reltopic dusquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
wat een gekanker als je in t-shirt en korte broek motor rijd
Wat een nerd is deze vent.\
En ik laat het bij dit commentaar:
[afbeelding]![]()
Eens, ik hoop dat je hard op je bek gaat.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
en dat je geen nieuw transplantatiehuid krijgt!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
Hahahahahahahaaquote:Op maandag 23 mei 2005 17:42 schreef doemaardrie het volgende:
Totdat die zwangere muts je van je fiets afrijdt en je met flinke schaafwonden in een ziekenhuisbedje ligt.
Bron? Alleen een helm is verplicht toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:22 schreef Jordy-B het volgende:
Hou er maar rekening mee dat er wettelijke eisen gesteld gaan worden aan motorkleding.
Er kan geen motor topic voorbij komen, of er moet wel iemand, ontzettend ad rem, "moraalridder" blaten.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef Ronno het volgende:
ik weet niet wat ik erger vind...
het stoer doen over motorrijden zonder pak, of de betweterige moraalridders hier![]()
Ik moest me ook al inhouden...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:31 schreef Toxic_nl het volgende:
Farao topic, die vast komt met wat interessante ambulance-mensen-van-het-wegdek-afschraap-foto's komt.![]()
![]()
Nu nog wel, ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:27 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Bron? Alleen een helm is verplicht toch?
Haast even belachelijk als dat er nog steeds vangrails op paaltjes geplaatst wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nu nog wel, ja.
Maar het is belachelijk dat motorkleding niet verplicht is, en dat vinden ze van de staat ook. Het werd in de motorspecial van Blik op de Weg al aangekondigd dat ze aan het kijken zijn hoe ze motorkleding kunnen verplichten.
En dat moet ook. Het is niet voor niets dat de politie, de personen bij uitstek die 't met eigen ogen zien wat er gebeurt als je zonder bescherming op het asfalt smakt, zo vaak waarschuwingen geven als er iemand zonder motorpak rondtuft.
Automobilisten moeten een gordel dragen, maar motorrijders mogen wel in hun shirtje rondrijden. Terwijl auto's lang niet zo vaak op hun kant klepperen, waarbij de bestuurder wordt weggeslingerd en over het asfalt schraapt.
vond ik ook van jouquote:Op maandag 23 mei 2005 18:03 schreef Conflict het volgende:
[..]
Twee posts van je gelezen en ik vind je nu al een eikel
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:36 schreef keijz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |