Als je dat er niet voor over hebt moet je niet gaan motor rijden. En 25 jaar motor rijden zonder te vallen wil niets zeggen, het kan je maar zo gebeuren. Hoeft niet eens jouwn schuld te zijn. Maargoed als jij het allemaal zo goed weet have fun! En als je dan een keer op je bek gaat, ook rijd je maar 50 km zul je nog eens denken aan de wijze woorden van je mede fokkers.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef dvdk het volgende:
m'n vader rijdt 25 jaar motor...nog nooit gevallen.
en voor een half fatsoenlijk pak + laarzen + handschoenen kom je er met 400 euro niet.....geef ik liever aan andere dingen uit.....en ik zit toch bij VGZ dus die betalen wel als ik flikker
Mwah bij deze TS zal dat toch wel een beperkte factor zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:53 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Als je dat er niet voor over hebt moet je niet gaan motor rijden. En 25 jaar motor rijden zonder te vallen wil niets zeggen, het kan je maar zo gebeuren. Hoeft niet eens jouwn schuld te zijn. Maargoed als jij het allemaal zo goed weet have fun! En als je dan een keer op je bek gaat, ook rijd je maar 50 km zul je nog eens denken aan de wijze woorden van je mede fokkers.![]()
dat klinkt meer als een scootergastjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef Yamyam het volgende:
[..]
ergens denk ik ook dat hoe dat ventje denkt, zonder enig realisme en verantwoordelijkheidsgevoel hij mogelijk ook niet al te verantwoordelijk motorrijdt. (lees: VROEM VROEMMMMMMMMMM lekker veel toeren maken, voorwiel even in de lucht 100 km per uur over een fietspas yeeeh ik ben zo cool)
en wat moet ik onder foo verstaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:58 schreef dvdk het volgende:
[..]
ik rij nighthawk foo
Hij probeert te praten als een neger, maar zelfs Mr T sprak nog een beetje van de l uitquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
en wat moet ik onder foo verstaan?
en type en bouwjaar?
wat gaat jou dat aan manquote:Op woensdag 23 juni 2004 19:04 schreef PatrickM het volgende:
[..]
en type en bouwjaar?
haha... nou begin ik te begrijpen waarom je geen pak kan en wil betalen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:01 schreef dvdk het volgende:
[..]
wat gaat jou dat aan man
er zitten inderdaad hele mooie modellen tussen (afgezien van de Nighthawk/CB250 en dergelijke lichte uitvoeringenquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:58 schreef B_BOY het volgende:
ehm een nighthawk kan leuk zijn. me schoonmoeder rijdt er ook 1tje de 900cc versie geloof ik.
TS geef ik weinig kansquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:22 schreef krakkemieke het volgende:
Het topic iig wel.......
man...ga jij nou maar op je tractor a.k.a bmw rijden...quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:59 schreef PatrickM het volgende:
[..]
er zitten inderdaad hele mooie modellen tussen (afgezien van de Nighthawk/CB250 en dergelijke lichte uitvoeringen)
Says who... loserquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
man...ga jij nou maar op je tractor a.k.a bmw rijden...
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat je niet kennen Pat
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waarom reageren mensen nog?
quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, waarom
Haha... ik zit hier alleen maar een beetje lol te makenquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat je niet kennen Pat
Heel raar, maar die Honda's zie je toevallig ook het meest om een boom gevouwen.... of rijden met mensen erop zonder enige vorm van bescherming en met een blik "mij overkomt niets"....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:18 schreef dvdk het volgende:
iedereen weet gewoon dat honda kwa prijs/kwaliteit verhouding de beste motor is
Gelukkig, je leeft nog! Ik maakte me al verschrikkelijke zorgen! Stel dat een onschuldige werknemer een paar uur in de file had moeten staan omdat ze jouw vel van de weg moesten schrapen :'(quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
misschien is het vergelijkbaar met de auto's van Honda, waar veelal door nog puberende 18-ers in wordt geredenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:24 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Heel raar, maar die Honda's zie je toevallig ook het meest om een boom gevouwen.... of rijden met mensen erop zonder enige vorm van bescherming en met een blik "mij overkomt niets"....
Zijn er toch overeenkomsten met prijs / kwaliteit / IQ !!
Damn!!!! Jij bent echt STOER!!!! Wat een bikkel ben jij!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:37 schreef dvdk het volgende:
Ging met de motor langs een paar vrienden....
was met die dagen dat het 30 graden was...dus ik lekker rijen in korte broek en t-shirtje...
En ja hoor,,, ik kom aan en daar begint het gepreek weer....
"levens gevaarlijk man!, stel dat je valt, je moet een pak aan man"
boohooohoo
allemaal klagen ze steen en been dat ze een gordel ommoeten dus kunnen ze het niet hebben dat ik all-around arco heb :p
Anders lees je gewoon voor de gein het hele topic!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 06:59 schreef Master-JiP het volgende:
[..]
Damn!!!! Jij bent echt STOER!!!! Wat een bikkel ben jij!!!
Durf te wedden dat jij ook geen helm draagt, want da's maar voor mietjes!!!
Ow ja? Wat wordt er dan gezegd dat zo relevant is met betrekking tot zijn post?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:27 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Anders lees je gewoon voor de gein het hele topic!
Of is 6 pagina's te veel moeite?
Hou dan gewoon je kop.
Dat TS wel een helm draagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow ja? Wat wordt er dan gezegd dat zo relevant is met betrekking tot zijn post?
Was alleen maar om aan te geven dat het weinig nut heeft om WEL een helm te dragen, maar GEEN pak. Pak kan ook levend-beschermdend werken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:37 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dat TS wel een helm draagt.
Whahaha, ging het je alleen daarom?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:37 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Dat TS wel een helm draagt.
haha... wat een bullshit... de beste prijs/kwaliteit motor is de Kawasaki ER-5...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:18 schreef dvdk het volgende:
iedereen weet gewoon dat honda kwa prijs/kwaliteit verhouding de beste motor is
quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Laat je niet kennen Pat
ja is een jet-helm van het merk "laser"...volgens mij maken ze die niet eens meerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:36 schreef PatrickM het volgende:
[..]
haha... wat een bullshit... de beste prijs/kwaliteit motor is de Kawasaki ER-5...
lage aanschafprijs
hoge onderhoudsintervallen
lage onderdeelprijzen
Door vele (internationale)motorbladen beschouwd als de beste en meest economische 'commuter'
@rest:
haha... TS draagt alleen een helm omdat ie anders constant langs de weg word gezet en 55 euro (oid) per keer moet dokken...
Dus zijn polycarbonaat-helm zal ook wel tweede hands zijn en een jaar of 20 oud zijn, want tja... het mag natuurlijk niets kosten...
* mee eensch is...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 17:12 schreef PDOA het volgende:
Zielig ventje. Ik mag lijen dat je op je bek gaat.
Goh... enneh... je zit zeker ook regelmatig met je pantalon en bordeelsluipertjes op je motorquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:36 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja is een jet-helm van het merk "laser"...volgens mij maken ze die niet eens meer
nee jij wel hequote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:05 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Goh... enneh... je zit zeker ook regelmatig met je pantalon en bordeelsluipertjes op je motor
valt me nog meequote:Op zondag 27 juni 2004 00:14 schreef dvdk het volgende:
[..]
nee
Ik draag op motor:quote:jij wel he
ik betaal ziekenfonds premie dude...dus it's all coveredquote:Op zondag 27 juni 2004 13:38 schreef _asterix_ het volgende:
Moet je zelf weten, maar betaal dan ook alle kosten zelf als je vol op je muil gaat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar eigenlijk zouden ze je gewoon moeten weigeren met je domme egoïstische gedrag. Maar dat kunnen we je toch niet in de kop rammen. Gelukkig is 't topic bijna volquote:Op maandag 28 juni 2004 10:56 schreef dvdk het volgende:
ik betaal ziekenfonds premie dude...dus it's all covered
Misschien dat een lang, hard stuk asfalt the trick doetquote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Maar eigenlijk zouden ze je gewoon moeten weigeren met je domme egoïstische gedrag. Maar dat kunnen we je toch niet in de kop rammen. Gelukkig is 't topic bijna vol![]()
Nieuwe K-serie van BMW is zeker geen tractor (7.57 op de Ring, tjek de bmw site).quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was maar eens gauw op mijn bek gaan! Misschien dat je dan weet waar zo'n motorpak voor gemaakt is, eigenwijze!!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:37 schreef dvdk het volgende:
Ging met de motor langs een paar vrienden....
was met die dagen dat het 30 graden was...dus ik lekker rijen in korte broek en t-shirtje...
En ja hoor,,, ik kom aan en daar begint het gepreek weer....
"levens gevaarlijk man!, stel dat je valt, je moet een pak aan man"
boohooohoo
allemaal klagen ze steen en been dat ze een gordel ommoeten dus kunnen ze het niet hebben dat ik all-around arco heb :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |