Het is idd vrij rustig op mijn werk/stagequote:
En mijn titel was nog wel zo tofquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is idd vrij rustig op mijn werk/stage
Werkenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef VoreG het volgende:
Stelletje lapzwansen! En wie moeten hier nou weer werken hé!
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
k had wel een wat originelere titel verwacht AS
maar gaat Gullit nu bij 538 werken of zie k teveel verbanden?
nee....schijnt dat Evers weggaat en dat Ruud de ochtendshow gaat doen !quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
maar gaat Gullit nu bij 538 werken of zie k teveel verbanden?
Wordt volgend jaar weer een tussen jaarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef Againzender het volgende:
Toch nog een leuk einde van het seizoen in Rotterdam
Wie zou dat nou wel hebben in Rotterdam bij die clubquote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Doeg Gullit! Heb geen moment het idee gehad dat ie het er echt naar zn zin had..
Coquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
oke en wie denken jullie wie de volgende trainer wordt??
Revelation Time is uiterst verheugd !quote:
quote:
Wimquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
Lijkt mij een logische keusquote:
Koevermansquote:
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens gaat de nieuwe trainer worden
Daar maar verder over speculeren in het ontslagtopic van Gullit.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Zeg Sien, als ik je afstudeerbegeleider was, zou ik toch mijn twijfels hebben over je opdracht...
quote:Britse tienerzusjes krijgen alledrie kind
LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.
De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.
Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
Nee doos daar hoor je zelf voor te zorgenquote:Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
Links anders ook hoor... zie die benenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
die rechtse lijkt me op de foto erg lelijk, k kan me niet voorstellen dat daar een man overheen wil
Kijk eens naar de gemiddelde Engelse tiener...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
die rechtse lijkt me op de foto erg lelijk, k kan me niet voorstellen dat daar een man overheen wil
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
maarja lelijk en Engelse vrouwen zijn vaak redelijk synoniem
denk dat de jongste 12 was toen ze beviel en dat dat al ruim een jaar terug is !quote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
Oef en ze zijn nog lelijk ook.. Maar 12 jaar ?? Ik weet niet hoor.... maar op de foto zien ze er allemaal uit als ouder dan 12...
Zeg dat. Bizar bericht in ieder geval.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
maarja lelijk en Engelse vrouwen zijn vaak redelijk synoniem
Oke 13 jaar dan.... ach eng blijft het toch wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat de jongste 12 was toen ze beviel en dat dat al ruim een jaar terug is !
als die kleine op dr moederlijkt dan is ze op dr 25ste omaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke 13 jaar dan.... ach eng blijft het toch wel...
quote:
Eng... heel eng...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die kleine op dr moederlijkt dan is ze op dr 25ste oma
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Berekenen jullie je eigen salarissen ook?
lekker en weet je al wat je dan gaat doen?? rijk worden?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Noca het volgende:
Mn hoofd tolt een beetje...nog maar 2.5 week en dan is het klaar. hoop ik
Hij heet ook nog T-Jayquote:Two of the girls are no longer in contact with their children's fathers.
Jemma is quoted in the Sun as saying: "I only told my boyfriend David, who was 14 at the time, but I didn't want to have an abortion.
"He was my first love but now I'm gutted because he doesn't want to have anything to do with me or T-Jay."
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn belastingaangifte invullen.
Begin - Eind mei zou alles uitbetaalt wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef superjoden het volgende:
[..]nu pas
, goed dat je het zegt trouwens, heb hem rond 10 april opgestuurd en nog niets vernomen
![]()
Het is zelfs mij gelukt die nog voor 1 april in te sturen!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn belastingaangifte invullen.
ok thx SJ ookquote:Op maandag 23 mei 2005 16:00 schreef JaWi het volgende:
Nee, ik meen van niet Dos.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef JaWi het volgende:
Morgen ochtendienst op het zwembad, kwart over 5 eruit.
Is 20 minuutjes fietsen. Gaat om kwart voor 7 open, en er zijn altijd de nodige voorbereidingenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat zal je leren...
Maar eeuh waarom zo vroeg? gaat die al om 6 uur open dan ?
De kraan open draaien?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is 20 minuutjes fietsen. Gaat om kwart voor 7 open, en er zijn altijd de nodige voorbereidingen.
Als ik maar elke dag een broodje kan kopenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker en weet je al wat je dan gaat doen?? rijk worden?
ik wacht ook nog steeds op een positief bericht!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
heb ook nog niets gehoord of die van mij is goedgekeurt
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik maar elke dag een broodje kan kopen
koffie drinkenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
Moet je het bad nog vol laten lopen ofzo? Wat een tijd om te werken...
En de keuze: 10 jaar lang zo hard werken en dan binnen zijn voor de rest van je leven? Zou je dat doen?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!
Las laatste een stukje over een paar americanen die gemiddeld 60 a 80 uur per week werken en dan amper vakantie hebben...en alleen maar om geld te verdienen...
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
Moet je het bad nog vol laten lopen ofzo? Wat een tijd om te werken...
Hij blijft bezigquote:nvesteringsmaatschappij Talpa Radio Internationaal van John de Mol neemt vanaf 31 mei Radio 538 over. De huidige Amerikaanse eigenaar Advent International en De Mol hebben daar vandaag overeenstemming over bereikt. Talpa is al eigenaar van Radio 10 Gold en Noordzee FM. Deze laatste zender moet van de hand worden gedaan vanwege de in Nederland geldende regels. De Persgroep uit België neemt de zender vanaf 1 juni over.
Er gingen al een tijdje geruchten dat Radio 538 zou worden overgenomen door Talpa, maar die werden steeds ontkend. Wel was al bekend dat de zender te koop stond. "Wij willen zowel op TV- als op radiogebied een grote speler worden", zo zegt John de Mol. "Dat is nodig om onze multimediaplannen te kunnen verwezenlijken. Het format van Radio 538 is een juweel en de zender heeft niet voor niks het grootste luisterpubliek van Nederland. Ik heb de afgelopen jaren gemerkt hoe moeilijk het is zoiets op te bouwen en vast te houden. Daarom ben ik erg blij met de deal."
Ook directeur Erik de Zwart van Talpa Radio is blij om terug te zijn bij zijn oude zender. "Ik vind het fantastisch om mijn oude liefde te mogen verwelkomen binnen Talpa's radiogroep. Dankzij 538 kunnen wij nu nog verder gaan met het uitbouwen van ons radiobedrijf. De zender doet het heel erg goed, is marktleider in vele voor adverteerders interessante doelgroepen. Met daarnaast Radio 10 Gold bereiken we nu een substantieel deel van Nederland."
Talpa neemt ook het bijbehorende webstation Juize.fm mee over.
Lijkt me heerlijk, even 10 jaar afzien. En dan ben ik 28 en binnen voor de rest van mijn leven. Ik teken ervoorquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de keuze: 10 jaar lang zo hard werken en dan binnen zijn voor de rest van je leven? Zou je dat doen?
Ah ja, weet ik veel wat er bij komt kijken om een zwembad te runnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:25 schreef JaWi het volgende:
[..].
Zeilen eraf, meterstanden controleren, ronde over het terrein enz..
Ach, het opstaan is kut. Maar daarna gaat het wel.
hoelaat ben je klaar danquote:Op maandag 23 mei 2005 16:25 schreef JaWi het volgende:
[..].
Zeilen eraf, meterstanden controleren, ronde over het terrein enz..
Ach, het opstaan is kut. Maar daarna gaat het wel.
Dat is ook mijn instelling jaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!
Las laatste een stukje over een paar americanen die gemiddeld 60 a 80 uur per week werken en dan amper vakantie hebben...en alleen maar om geld te verdienen...
Dat ligt opzich aan de situatie (of je een vrouw en kinderen hebt) maar nee in principe niet.. het is dat ik absoluut niet te lui ben om te werken (werk nu ook 6 dagen).quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de keuze: 10 jaar lang zo hard werken en dan binnen zijn voor de rest van je leven? Zou je dat doen?
En dan, dan ga je niks meer doen. Dan ben je 40 en je hebt alleen nog maar vrij... Gaat vervelen denk ik hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al druk bezig, dus heb het even gemistquote:Op maandag 23 mei 2005 16:31 schreef rubbereend het volgende:
VoreG dat is oud nieuws alweer, lees maar ff terug
Dat gaat natuurlijk alleen maar om het idee en dan gewoon je eigen onderneming starten.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:28 schreef Noca het volgende:
Ik geloof ook niet dat je in 10 jaar zoveel bij elkaar kunt schrapen dat je er de rest van je leven mee kan doen. Of je moet goed beleggen en wat geluk hebben.
met je examensquote:Op maandag 23 mei 2005 16:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al druk bezig, dus heb het even gemist
Maar stel ( ja ja het is gevaarlijk wat ik ga zeggen) Maar stel... je krijgt dan een ongeluk... dan heb je al die tijd voor niets zo hard gewerkt.. Geld is leuk en werken ook (als het meer zitquote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk alleen maar om het idee en dan gewoon je eigen onderneming starten.In loondienst zal het je niet lukken.
Het heeft ook niet mijn voorkeur hoor, maar als ik nu een geweldig idee zou hebben waar ik miljoenen mee kan verdienen, geef ik alles op en ga daar helemaal voor.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar stel ( ja ja het is gevaarlijk wat ik ga zeggen) Maar stel... je krijgt dan een ongeluk... dan heb je al die tijd voor niets zo hard gewerkt.. Geld is leuk en werken ook (als het meer zit)
Maar voor alleen maar meer en meer geld te werken...
Voor een eigen onderneming zou ik me wel de pleuris willen werkenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk alleen maar om het idee en dan gewoon je eigen onderneming starten.In loondienst zal het je niet lukken.
Dat kan ik wel begrijpen... nogmaals het ligt ook totaal aan de situatie... over het hoe en wat... beetje lastig om te zeggenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het heeft ook niet mijn voorkeur hoor, maar als ik nu een geweldig idee zou hebben waar ik miljoenen mee kan verdienen, geef ik alles op en ga daar helemaal voor.
Ik had laatst een gesprek met de eigenaar van Marktplaats.nl (die zijn toko voor 700 miljoen aan Ebay heeft verkocht ofzo). Die gast is nog geen 30, is binnen voor de rest van zijn leven en is nu bezig met een nieuw idee om van brandnetels, katoen te maken ofzo...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Voor een eigen onderneming zou ik me wel de pleuris willen werken
Maar dan moet je wel een goed concept hebben tegenwoordig.
Kijk dat is een leuke situatie....quote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek met de eigenaar van Marktplaats.nl (die zijn toko voor 700 miljoen aan Ebay heeft verkocht ofzo). Die gast is nog geen 30, is binnen voor de rest van zijn leven en is nu bezig met een nieuw idee om van brandnetels, katoen te maken ofzo...
Heerlijk lijkt me dat...maar net wat ik zeg, bedenk maar eens een concept waarbij je dat nog voor elkaar kunt krijgen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had laatst een gesprek met de eigenaar van Marktplaats.nl (die zijn toko voor 700 miljoen aan Ebay heeft verkocht ofzo). Die gast is nog geen 30, is binnen voor de rest van zijn leven en is nu bezig met een nieuw idee om van brandnetels, katoen te maken ofzo...
Dat zou wel relaxed zijn. Genoeg geld hebben en ondertussen proberen weer met een nieuw idee te komen. Maar op een niet stressvolle, rustige manier.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
In 't Gooi?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef VoreG het volgende:
700 miljoen op je rekening, voor je 30e...
Ik zou een gigantisch mooi huis kopen in 't Gooi in de bossen natuurlijk. Een groot yacht zodat ik in de sloot heen en weer kan ennuh... Even een vakantie.
Ik wil in Nederland blijven, en 't Gooi omdat het bij alles in de buurt is en je zit lekker in de bossenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 't Gooi?
* BliksemSchigt zou heel waarschijnlijk direct uit NL vertrekken of in Amsterdam gaan wonen in een mooi pand aan de grachten
Ik had 8 jaar geleden met mijn studie klaar moeten zijn, toen lag de internetwereld nog bijna helemaal open.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat...maar net wat ik zeg, bedenk maar eens een concept waarbij je dat nog voor elkaar kunt krijgen.
Simpel scoortquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
En het erge is nog
Die marktplaats.nl ziet er gewoon niet uit, dat kan je met word nog maken
Met een redelijk idee zou je inderdaad flink gescoord hebben.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had 8 jaar geleden met mijn studie klaar moeten zijn, toen lag de internetwereld nog bijna helemaal open.
Vertel mij wat.... Ik begon met mijn opleiding... werd toen echt goude bergen belooft, the sky was the limit.. ondertussen is die hele wereld in elkaar gestort... maar goed... als je alles van te voren wistquote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had 8 jaar geleden met mijn studie klaar moeten zijn, toen lag de internetwereld nog bijna helemaal open.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wil in Nederland blijven, en 't Gooi omdat het bij alles in de buurt is en je zit lekker in de bossen.
Dat is hun kracht. Zo ontzettend simpel dat zelfs mijn moeder laatst iets te koop heeft gezet en verkocht.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:52 schreef VoreG het volgende:
En het erge is nog
Die marktplaats.nl ziet er gewoon niet uit, dat kan je met word nog maken
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:54 schreef Thetallguy het volgende:
Marktplaats was maar 200 miljoen ofzo joh
quote:eBay koopt Marktplaats.nl
Gepubliceerd op donderdag 11 november 2004
[Aangevuld met audio-interviews om 10.00 uur]
(P7) Internetveilinghuis eBay koopt Marktplaats.nl, de groootste online advertentiesite in Nederland.
Dat heeft eBay na beurs in de Verenigde Staten bekendgemaakt. Het Goed Beheer BV, eigenaar van Marktplaats naast haar tweedehandswinkels, bevestigt de verkoop. Marktplaats blijft apart met haar 130 werknemers in Emmeloord.
eBay betaalt aan de aandeelhouder een bedrag van 225 miljoen euro in geld. Dat vergaat van eBay omgerekend 290 miljoen dollar, plus overnamekosten. De overname beïnvloedt de resultaten niet, aldus eBay.
De verkoop van Marktplaats is geen grote verrassing. De snelle opkomst van concurrentie die zich gesteund weet door andere media met gratis reclame, zoals vooral Speurders.nl van De Telegraaf, maakt het voor Marktplaats moeilijker om zelfstandig te groeien. De site had relatief gezien in de Nederlandse markt zijn hoogtepunt bereikt.
U kunt luisteren naar een vraaggesprek met Oscar Diele (Windows Media, 3 minuten), die vanuit eBAy Nederland in Emmeloord Marktplaats.nl gaat leiden, en naar een vraaggesprekje met Frank Crebas (Windows Media, 4 minuten), die terugtreedt als directeur van Marktplaats.nl, maar wel werkzaam blijft voor het bedrijf.
Marktplaats.nl boekte over 2002 een omzet van 2,4 miljoen euro met een winst voor belasting van 800.000 euro. Voor 2003 verwachtte Marktplaats in dat jaar een brutowinst van ruim 3 miljoen euro op een omzet van 6 miljoen euro. Cijfers zijn darna niet meer bekendgemaakt.
Marktplaats is goed voor 2 miljoen bezoekers per maand en heeft 1 miljoen advertenties, en ontvangt 6 euro per geadverteerd product van meer dan 200 euro. De dienst is in 1999 opgericht door onder meer ondernemer René van Mullem, nu werkzaam met internetbedrijf Ykoon. Zijn databanksoftware vormde de kracht van de snelle groei in aanvang.
"Marktplaats.nl heeft een enorm succes bereikt in Nederland. Al lerend van elkaar kunnen eBay en Marktplaats elkaars platformen versterken", aldus Bill Cobb, senior vice president van eBay International, in het persbericht.
eBay zegt in de expansie van Marktplaats te zullen investeren, zijn positie in Nederland aanzienlijk te versterken in de online handel, maar ook te kunnen leren van de online rubrieksadvertenties zoals Marktplaats die exploiteert.
eBay laat nog weten dat volgens IDC Research de online handel in Nederland zal groeien van 5 miljard dollar in 2004 tot 15 miljard dollar in 2015.
Mwah, ik zou er niet in gaan zitten schijten als ik hem had...quote:
Mijn vader zat achterin de ambulance en toen kreeg hij in Spijkenisse de baan aangeboden om hoofd te worden van die afdeling. Dus toen naar H'sluis verhuisd. Nu werkt hij bij Ambulancezorg Rijmond en is daar directeur geworden en dat voor iemand die de mavo niet eens heeft afgemaakt, mazzelaar. Als hij verdomme nou wel gewerkt had had ik tenminste een beter leven, de egoistquote:
Same here.quote:
Blaricum, Huizen, Hilversum...quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nieuwegein noem ik nou niet echt 't Gooi.
Bussum, Naarden. Daar doel ik op.
volgens mij was t 225 miljoen maargoed, heerlijk toch kun je daarna op je gemak van geld geld makenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
wat ik hoorde wel.. maar ja, je kent het, verhalenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:44 schreef rubbereend het volgende:is dat alvast t voorschot op de beursgang?
Ik dacht dat ie bedoelde 'nog steeds bij m'n roots', en dan klopt het wel.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nieuwegein noem ik nou niet echt 't Gooi.
Bussum, Naarden. Daar doel ik op.
Mijn vrouw kent ook één van de oprichters, ze hebben destijds (toen ze nog niet zo groot waren) nog een lustrum gesponsord.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:39 schreef just me het volgende:
Over geld gesproken... oprichter van TomTom is de zoon van mijn (ex) zwagerHij heeft ff circa 75 miljoen euro binnengekregen!
zou hij zijn oude (ex) tante nog herinneren
hahahah, nou ja als hij medeeigenaar is van TomTom dan zit hij sowieso goed want t loopt als een tierelierquote:Op maandag 23 mei 2005 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
wat ik hoorde wel.. maar ja, je kent het, verhalen
Het staat zo raar als ik opeens contact opneem hèquote:Op maandag 23 mei 2005 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw kent ook één van de oprichters, ze hebben destijds (toen ze nog niet zo groot waren) nog een lustrum gesponsord.
Zou hij haar nog kennen?
Die waren hier al verstuurd volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het staat zo raar als ik opeens contact opneem hè
ik ga hem toch maar even een felicitatie-mailtje sturen!
Album is wel erg ok ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij zitten hier nog wat Oasis-fans. De nieuwe plaat is de beluisteren via de luisterpaal.
slim, heel erg slimquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die waren hier al verstuurd volgens mij
Luisterpaalquote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij zitten hier nog wat Oasis-fans. De nieuwe plaat is de beluisteren via de luisterpaal.
Sorry zo goed ben ik niet op de hoogte van wat er op internet te doen is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tssskk.
En vanaf nu elke dag de nieuwe albums beluisteren
Grapje.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry zo goed ben ik niet op de hoogte van wat er op internet te doen is.
Maar bedankt voor de link
Ik ga vanavond golfen.. alhoewel, misschien is het verstandiger om niet te gaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef Vom het volgende:
Volgens mij had je vandaag beter even een baaldag kunnen nemen JM!
*burp
Mijn eten was weer heerlijk
vergeet niet je bankrekeningnummer er bij te vermeldenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het staat zo raar als ik opeens contact opneem hè
ik ga hem toch maar even een felicitatie-mailtje sturen!
shit.. net te laatquote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef rubbereend het volgende:
vergeet niet je bankrekeningnummer er bij te vermelden
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
Co dus toch naar Porto.
quote:Opsporing verzocht Nederland 1, 19:30 uur
Opsporingsprogramma
i.s.m. met politie en justitie voor een veiliger samenleving.
# Rotterdam: Beelden relschoppers. Zondag 17 april speelden in de Kuip Feyenoord en Ajax tegen elkaar. Nog voordat de bij voorbaat al beruchte voetbalklassieker werd gespeeld, braken er rellen uit tussen de supporters van beide clubs.
wat een goalquote:
hoeveel termijnen moet Juventus nog betalenquote:
300 van 1 euro ofzoiets, jaarlijks natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel termijnen moet Juventus nog betalen?
dat was voor- of nadat je wist dat Bluezz haar bruidskleedje gekocht had ?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef golfer het volgende:
Zo, ik had weer lekker gekookt voor mijn a.s. bruidje.
Erna.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef just me het volgende:
dat was voor- of nadat je wist dat Bluezz haar bruidskleedje gekocht had ?
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Erna.
En ik vind het ook wel 'grappig' wat ze gekocht heeft.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] verdrietig is..[/me]
Ik zit alweer bij mijn ouders. Werd op het werk even helemaal niet goed en dat heb ik de laatste tijd al vaker gehad. Dus ik ben opgehaald door m'n ouders en ga morgen naar de dokter. Bah..
[me=clauwheee Nocaatje mist![]()
Weet niet...suiker, bloedarmoede, schildklier, pfeiffer (heb ook opgezette klieren), stress..het kan van alles zijn..quote:Op maandag 23 mei 2005 20:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]das minder prettig... suiker te kort ??
Och meis toch.. balen voor je! Laat je ouders je maar lekker vertroetelen en sterkte morgen bij de dokter!quote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee verdrietig is..
Ik zit alweer bij mijn ouders. Werd op het werk even helemaal niet goed en dat heb ik de laatste tijd al vaker gehad. Dus ik ben opgehaald door m'n ouders en ga morgen naar de dokter. Bah..
stress kan best hoor.... ik had een tijd geleden enorm last van mijn schouders/rug... was toen echt chaos met van alles... en toen het rustiger werd.. ging het ook beter...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet niet...suiker, bloedarmoede, schildklier, pfeiffer (heb ook opgezette klieren), stress..het kan van alles zijn..
Mep ze!quote:
Nou ja, we zien het wel..ik ben nu in elk geval heel onrustig, maar dat komt ook doordat alles samen komt, denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
stress kan best hoor.... ik had een tijd geleden enorm last van mijn schouders/rug... was toen echt chaos met van alles... en toen het rustiger werd.. ging het ook beter...
Sterkte in ieder geval
we duimen voor je !! vervelend is het allemaal wel....quote:Op maandag 23 mei 2005 20:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou ja, we zien het wel..ik ben nu in elk geval heel onrustig, maar dat komt ook doordat alles samen komt, denk ik.
Bedankt iig, jullie horen het morgen.
ik zal er over nadenkenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we duimen voor je !! vervelend is het allemaal wel....
trouwens je moet in je sign ook ff PSV zetten
Of ben je nu definitief voor FC ?
Misschien een domme vraag.... maar hoe komt het zo dat je voor PSV bent ?? (misschien heb je het al eens verteld)quote:Op maandag 23 mei 2005 21:00 schreef clauwheee het volgende:
Dank, mensen!
Nocaatje is via MSN en telefoon gelukkig ook erg lief![]()
Komt vast goed!
[..]
ik zal er over nadenken![]()
Nee hoor grapje, misschien moeilijk te verantwoorden, maar ook PSV is mijn club
![]()
Is geen domme vraag, ik snap al die psv'ers ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag.... maar hoe komt het zo dat je voor PSV bent ?? (misschien heb je het al eens verteld)
Snap er ook niks van hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag.... maar hoe komt het zo dat je voor PSV bent ?? (misschien heb je het al eens verteld)
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is geen domme vraag, ik snap al die psv'ers ook niet.
't Zijn ook gewoon mediahoeren ook.quote:
quote:Deelnemers
User Punten
BliksemSchigt 3006
Radegast 2902
appelsientje 2730
Da_Sandman 2725
PyTh 2701
The_BoezelaaR 2646
Legolas_Greenleaf 2489
rubbereend 2469
Lionheaad 2335
-Vaduz- 2244
Vom 2214
VoreG 2194
Suijk 2071
Bos81 2066
Dos37 2046
AirRaid 1948
pascalheister 1766
Dylan Dog 1034
Lag wel voor de handquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Suijk het volgende:
Godver, nog slechter dan VoreG.
Maar zooooo veel slechter dan ikquote:
Ik doe het beter in de andere 2 subleagues waar ik in zit.quote:
Yup ik moet morgen beginnenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:54 schreef Suijk het volgende:
Nog examens, deze week VoreG?
Economie en M&O, mooi om mee af te sluiten. GS en NED lekker schrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Yup ik moet morgen beginnen
Om 09.00 met geschiedenis en daarna Nederlands
Woensdag wiskunde
Donderdag engels
vrijdag aardrijkskunde
maandag economie
woensdag M&O
Klaar
Behoorlijke lamme hand wordt datquote:Op maandag 23 mei 2005 21:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Economie en M&O, mooi om mee af te sluiten. GS en NED lekker schrijven
Daar doe ik niet aan mee je gelukquote:Op maandag 23 mei 2005 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
User Punten
-Vaduz- 1142
zjroentje 1064
RedGuy 1053
VoreG 1015
Tony_Montana67 1002
AirRaid 993
Scrummie 980
Legolas_Greenleaf 963
JhonnyEnglish 812
du_ke 693
Da_Sandman 669
Bjoro 641
scheffermartijn 203
De Fok! voetbalmanager heeft volgens mij niemand echt bijgehouden, word ik zelfs eerste.
Hehe. Kan ik me wel voorstellen ja.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2005 22:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe. Kan ik me wel voorstellen ja.
Tip voor wiskunde of je moet er erg goed in zijn. Alles opschrijven waarvan je denkt dat het er iets mee te maken kan hebben. Levert altijd wel een paar puntjes op.
Foute uitkomsten boeien ook niet wanneer je de goede stappen maar volgt.
Whehehehe en ik was nog wel vergeten m'n team aan te passenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:34 schreef VoreG het volgende:
godver nog slechter dan Vom
Ik ookquote:Op maandag 23 mei 2005 22:10 schreef Vom het volgende:
[..]
Whehehehe en ik was nog wel vergeten m'n team aan te passen
En Lethal Weapon!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
verrek Basic instinct is voor keer 175 op tv
Ik dacht Sliver.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef rubbereend het volgende:
verrek Basic instinct is voor keer 175 op tv
het programma aanbod is inderdaad drie keer ruk vanavond.quote:
Het is gewoon leuk om te volgenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:22 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet wat er zo leuk is aan CSImaarja smaken verschillen
Ik ook... dat valt dan weer tegenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen een werkeloze man
Dan zat Eijkelkamp vast niet op de bank.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
rondje alcoholvrij bier, Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup gewonnen
rondje overslaatquote:Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
rondje alcoholvrij bier, Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup gewonnen
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zat Eijkelkamp vast niet op de bank.
Het klinkt helemaal niet alsof jij aan de Amstel Malt zit.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:zit k nova te kijken, dutch design is daar helemaal in, begint zo'n hippe Amerikaan tegen die jonge Nederlander of hij t al aan Jan des Bouvrie heeft laten zien
![]()
en dat hij hem snel zal mailen over die veel belovende jonge Nederlander
daar sta je dan voor in New York
Ja maar ze begonnen zonder waarschuwingquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:Dinand
en kane zijn er ook, dat wordt zappen tijdens de uitzending dus
je weet dat als er muziek is ze in t begin een stukje doen, k was al preventief gezapt toen k t hoofd van Dinand zagquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ze begonnen zonder waarschuwing
je komt uit de kast? toch hetro?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb een mededeling
kaartenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
IEven kijken of ik alles heb. Fluitje, stopwatch, check. Broekje/shirt, check. Reservebroekje in geval van rottige hond, check.
Niet nodig, zijn bruggies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |