Ik ook... dat valt dan weer tegenquote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef rubbereend het volgende:
k zie alleen een werkeloze man
Dan zat Eijkelkamp vast niet op de bank.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
rondje alcoholvrij bier, Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup gewonnen
rondje overslaatquote:Op maandag 23 mei 2005 22:47 schreef rubbereend het volgende:
rondje alcoholvrij bier, Jong PSV heeft de Amstel Malt Cup gewonnen
quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zat Eijkelkamp vast niet op de bank.
Het klinkt helemaal niet alsof jij aan de Amstel Malt zit.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:50 schreef rubbereend het volgende:zit k nova te kijken, dutch design is daar helemaal in, begint zo'n hippe Amerikaan tegen die jonge Nederlander of hij t al aan Jan des Bouvrie heeft laten zien
![]()
en dat hij hem snel zal mailen over die veel belovende jonge Nederlander
daar sta je dan voor in New York
Ja maar ze begonnen zonder waarschuwingquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef rubbereend het volgende:Dinand
en kane zijn er ook, dat wordt zappen tijdens de uitzending dus
je weet dat als er muziek is ze in t begin een stukje doen, k was al preventief gezapt toen k t hoofd van Dinand zagquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ze begonnen zonder waarschuwing
je komt uit de kast? toch hetro?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Ik heb een mededeling
kaartenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
IEven kijken of ik alles heb. Fluitje, stopwatch, check. Broekje/shirt, check. Reservebroekje in geval van rottige hond, check.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |