Die waren hier al verstuurd volgens mijquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het staat zo raar als ik opeens contact opneem hè
ik ga hem toch maar even een felicitatie-mailtje sturen!
Album is wel erg ok ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij zitten hier nog wat Oasis-fans. De nieuwe plaat is de beluisteren via de luisterpaal.
slim, heel erg slimquote:Op maandag 23 mei 2005 17:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die waren hier al verstuurd volgens mij
Luisterpaalquote:Op maandag 23 mei 2005 17:51 schreef pfaf het volgende:
Volgens mij zitten hier nog wat Oasis-fans. De nieuwe plaat is de beluisteren via de luisterpaal.
Sorry zo goed ben ik niet op de hoogte van wat er op internet te doen is.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tssskk.
En vanaf nu elke dag de nieuwe albums beluisteren
Grapje.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry zo goed ben ik niet op de hoogte van wat er op internet te doen is.
Maar bedankt voor de link
Ik ga vanavond golfen.. alhoewel, misschien is het verstandiger om niet te gaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef Vom het volgende:
Volgens mij had je vandaag beter even een baaldag kunnen nemen JM!
*burp
Mijn eten was weer heerlijk
vergeet niet je bankrekeningnummer er bij te vermeldenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het staat zo raar als ik opeens contact opneem hè
ik ga hem toch maar even een felicitatie-mailtje sturen!
shit.. net te laatquote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef rubbereend het volgende:
vergeet niet je bankrekeningnummer er bij te vermelden
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:29 schreef JaWi het volgende:
Co dus toch naar Porto.
quote:Opsporing verzocht Nederland 1, 19:30 uur
Opsporingsprogramma
i.s.m. met politie en justitie voor een veiliger samenleving.
# Rotterdam: Beelden relschoppers. Zondag 17 april speelden in de Kuip Feyenoord en Ajax tegen elkaar. Nog voordat de bij voorbaat al beruchte voetbalklassieker werd gespeeld, braken er rellen uit tussen de supporters van beide clubs.
wat een goalquote:
hoeveel termijnen moet Juventus nog betalenquote:
300 van 1 euro ofzoiets, jaarlijks natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel termijnen moet Juventus nog betalen?
dat was voor- of nadat je wist dat Bluezz haar bruidskleedje gekocht had ?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef golfer het volgende:
Zo, ik had weer lekker gekookt voor mijn a.s. bruidje.
Erna.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:43 schreef just me het volgende:
dat was voor- of nadat je wist dat Bluezz haar bruidskleedje gekocht had ?
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Erna.
En ik vind het ook wel 'grappig' wat ze gekocht heeft.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:13 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee] verdrietig is..[/me]
Ik zit alweer bij mijn ouders. Werd op het werk even helemaal niet goed en dat heb ik de laatste tijd al vaker gehad. Dus ik ben opgehaald door m'n ouders en ga morgen naar de dokter. Bah..
[me=clauwheee Nocaatje mist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |