Het is idd vrij rustig op mijn werk/stagequote:
En mijn titel was nog wel zo tofquote:Op maandag 23 mei 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is idd vrij rustig op mijn werk/stage
Werkenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef VoreG het volgende:
Stelletje lapzwansen! En wie moeten hier nou weer werken hé!
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
k had wel een wat originelere titel verwacht AS
maar gaat Gullit nu bij 538 werken of zie k teveel verbanden?
nee....schijnt dat Evers weggaat en dat Ruud de ochtendshow gaat doen !quote:Op maandag 23 mei 2005 14:13 schreef rubbereend het volgende:
maar gaat Gullit nu bij 538 werken of zie k teveel verbanden?
Wordt volgend jaar weer een tussen jaarquote:Op maandag 23 mei 2005 14:23 schreef Againzender het volgende:
Toch nog een leuk einde van het seizoen in Rotterdam
Wie zou dat nou wel hebben in Rotterdam bij die clubquote:Op maandag 23 mei 2005 14:20 schreef clauwheee het volgende:
Doeg Gullit! Heb geen moment het idee gehad dat ie het er echt naar zn zin had..
Coquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
oke en wie denken jullie wie de volgende trainer wordt??
Revelation Time is uiterst verheugd !quote:
quote:
Wimquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
Lijkt mij een logische keusquote:
Koevermansquote:
Zou goed kunnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:57 schreef rubbereend het volgende:
Neeskens gaat de nieuwe trainer worden
Daar maar verder over speculeren in het ontslagtopic van Gullit.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:09 schreef Suijk het volgende:
Zeg Sien, als ik je afstudeerbegeleider was, zou ik toch mijn twijfels hebben over je opdracht...
quote:Britse tienerzusjes krijgen alledrie kind
LONDEN - Drie Britse zusjes van 12, 14 en 16 jaar oud zijn onderwerp van een BBC-documentaire over zwangerschap en geboorte. Zij kregen vorig jaar alledrie een kind. Hun moeder wijt dat aan gebrekkige seksuele voorlichting op school, berichtte de BBC maandag.
De jongste van het drietal, de 12-jarige Jemma Williams, beviel in februari vorig jaar van een zoon. Slechts enkele weken na de bevalling ontdekten ook haar oudere zusjes Natasha (16) en Jade (14) dat zij in verwachting waren. Zij bevielen respectievelijk in november en december.
Twee van de zusjes hebben geen contact meer met de vader van hun kind. Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
Nee doos daar hoor je zelf voor te zorgenquote:Moeder Julie Atkins (38) geeft de school die haar dochters bezochten de schuld. Ze vindt dat seksuele voorlichting voor jonge meisjes veel beter moet.
Links anders ook hoor... zie die benenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
die rechtse lijkt me op de foto erg lelijk, k kan me niet voorstellen dat daar een man overheen wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |