Kijk eens naar de gemiddelde Engelse tiener...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:20 schreef rubbereend het volgende:
die rechtse lijkt me op de foto erg lelijk, k kan me niet voorstellen dat daar een man overheen wil
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
maarja lelijk en Engelse vrouwen zijn vaak redelijk synoniem
denk dat de jongste 12 was toen ze beviel en dat dat al ruim een jaar terug is !quote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef appelsientje het volgende:
Oef en ze zijn nog lelijk ook.. Maar 12 jaar ?? Ik weet niet hoor.... maar op de foto zien ze er allemaal uit als ouder dan 12...
Zeg dat. Bizar bericht in ieder geval.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
maarja lelijk en Engelse vrouwen zijn vaak redelijk synoniem
Oke 13 jaar dan.... ach eng blijft het toch wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
denk dat de jongste 12 was toen ze beviel en dat dat al ruim een jaar terug is !
als die kleine op dr moederlijkt dan is ze op dr 25ste omaquote:Op maandag 23 mei 2005 15:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oke 13 jaar dan.... ach eng blijft het toch wel...
quote:
Eng... heel eng...quote:Op maandag 23 mei 2005 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als die kleine op dr moederlijkt dan is ze op dr 25ste oma
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Berekenen jullie je eigen salarissen ook?
lekker en weet je al wat je dan gaat doen?? rijk worden?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Noca het volgende:
Mn hoofd tolt een beetje...nog maar 2.5 week en dan is het klaar. hoop ik
Hij heet ook nog T-Jayquote:Two of the girls are no longer in contact with their children's fathers.
Jemma is quoted in the Sun as saying: "I only told my boyfriend David, who was 14 at the time, but I didn't want to have an abortion.
"He was my first love but now I'm gutted because he doesn't want to have anything to do with me or T-Jay."
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn belastingaangifte invullen.
Begin - Eind mei zou alles uitbetaalt wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:41 schreef superjoden het volgende:
[..]nu pas
, goed dat je het zegt trouwens, heb hem rond 10 april opgestuurd en nog niets vernomen
![]()
Het is zelfs mij gelukt die nog voor 1 april in te sturen!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef JaWi het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn belastingaangifte invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |