ok thx SJ ookquote:Op maandag 23 mei 2005 16:00 schreef JaWi het volgende:
Nee, ik meen van niet Dos.
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef JaWi het volgende:
Morgen ochtendienst op het zwembad, kwart over 5 eruit.
Is 20 minuutjes fietsen. Gaat om kwart voor 7 open, en er zijn altijd de nodige voorbereidingenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat zal je leren...
Maar eeuh waarom zo vroeg? gaat die al om 6 uur open dan ?
De kraan open draaien?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef JaWi het volgende:
[..]
Is 20 minuutjes fietsen. Gaat om kwart voor 7 open, en er zijn altijd de nodige voorbereidingen.
Als ik maar elke dag een broodje kan kopenquote:Op maandag 23 mei 2005 15:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker en weet je al wat je dan gaat doen?? rijk worden?
ik wacht ook nog steeds op een positief bericht!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef Bjoro het volgende:
heb ook nog niets gehoord of die van mij is goedgekeurt
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!quote:Op maandag 23 mei 2005 16:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Als ik maar elke dag een broodje kan kopen
koffie drinkenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
Moet je het bad nog vol laten lopen ofzo? Wat een tijd om te werken...
En de keuze: 10 jaar lang zo hard werken en dan binnen zijn voor de rest van je leven? Zou je dat doen?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!
Las laatste een stukje over een paar americanen die gemiddeld 60 a 80 uur per week werken en dan amper vakantie hebben...en alleen maar om geld te verdienen...
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef Suijk het volgende:
Moet je het bad nog vol laten lopen ofzo? Wat een tijd om te werken...
Hij blijft bezigquote:nvesteringsmaatschappij Talpa Radio Internationaal van John de Mol neemt vanaf 31 mei Radio 538 over. De huidige Amerikaanse eigenaar Advent International en De Mol hebben daar vandaag overeenstemming over bereikt. Talpa is al eigenaar van Radio 10 Gold en Noordzee FM. Deze laatste zender moet van de hand worden gedaan vanwege de in Nederland geldende regels. De Persgroep uit België neemt de zender vanaf 1 juni over.
Er gingen al een tijdje geruchten dat Radio 538 zou worden overgenomen door Talpa, maar die werden steeds ontkend. Wel was al bekend dat de zender te koop stond. "Wij willen zowel op TV- als op radiogebied een grote speler worden", zo zegt John de Mol. "Dat is nodig om onze multimediaplannen te kunnen verwezenlijken. Het format van Radio 538 is een juweel en de zender heeft niet voor niks het grootste luisterpubliek van Nederland. Ik heb de afgelopen jaren gemerkt hoe moeilijk het is zoiets op te bouwen en vast te houden. Daarom ben ik erg blij met de deal."
Ook directeur Erik de Zwart van Talpa Radio is blij om terug te zijn bij zijn oude zender. "Ik vind het fantastisch om mijn oude liefde te mogen verwelkomen binnen Talpa's radiogroep. Dankzij 538 kunnen wij nu nog verder gaan met het uitbouwen van ons radiobedrijf. De zender doet het heel erg goed, is marktleider in vele voor adverteerders interessante doelgroepen. Met daarnaast Radio 10 Gold bereiken we nu een substantieel deel van Nederland."
Talpa neemt ook het bijbehorende webstation Juize.fm mee over.
Lijkt me heerlijk, even 10 jaar afzien. En dan ben ik 28 en binnen voor de rest van mijn leven. Ik teken ervoorquote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
En de keuze: 10 jaar lang zo hard werken en dan binnen zijn voor de rest van je leven? Zou je dat doen?
Ah ja, weet ik veel wat er bij komt kijken om een zwembad te runnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:25 schreef JaWi het volgende:
[..].
Zeilen eraf, meterstanden controleren, ronde over het terrein enz..
Ach, het opstaan is kut. Maar daarna gaat het wel.
hoelaat ben je klaar danquote:Op maandag 23 mei 2005 16:25 schreef JaWi het volgende:
[..].
Zeilen eraf, meterstanden controleren, ronde over het terrein enz..
Ach, het opstaan is kut. Maar daarna gaat het wel.
Dat is ook mijn instelling jaquote:Op maandag 23 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat vind ik nu een goede instelling... je werkt om te leven... je leeft niet om te werken!
Las laatste een stukje over een paar americanen die gemiddeld 60 a 80 uur per week werken en dan amper vakantie hebben...en alleen maar om geld te verdienen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |