Conclusie: Woldo is een schrale gek.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha jonge.. je hoeft niet persee stoer te doen op een topic voor je wannabe vriendjes hoor.. je mag ook wel gewoon normaal doen. Als ik praat doe ik et tegen Blinker en Ovidee, RL vrienden, niet tegen topic lozers zoals jij.![]()
Jonge, ga een paard neuken ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Conclusie: Wolda is een schrale gek.
Dat ik 't nog eens zou worden met Bal!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, dat was Megter.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Oviedeee het volgende:
Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Leg eens uit dan jongen... ik ben benieuwd... of weet je het nu in eens niet meer.
Jitzeee zei dat ik iets niet doorhad... maar ik zou niet weten wat... dus leg uit dan!
En jij hebt een kut bril opquote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zullen we 't zeggen jitz?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef Oviedeee het volgende:
Op maandag 23 mei 2005 12:03 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Leg eens uit dan jongen... ik ben benieuwd... of weet je het nu in eens niet meer.
Jitzeee zei dat ik iets niet doorhad... maar ik zou niet weten wat... dus leg uit dan!
En wat maakt mij dat?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Maar daarom kan je het wel uitleggen, ei.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, dat was Megter.
Zorg eens dat je informatie correct is
Juist, jij beaamde het alleenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd, dat was Megter.
Zorg eens dat je informatie correct is
hoiquote:Whaha jonge.. je hoeft niet persee stoer te doen op een topic voor je wannabe vriendjes hoor.. je mag ook wel gewoon normaal doen. Als ik praat doe ik et tegen Blinker en Ovidee, RL vrienden, niet tegen topic lozers zoals jij.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat hem maar terug lezen, en als hij het denkt te weten mag hij weer terugkomen
Ik heb het! JIj ben gewoon schraalquote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat hem maar terug lezen, en als hij het denkt te weten mag hij weer terugkomen
Liever een bril, dan een ervaren paardenneukerquote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef Blinker het volgende:
Lezen is ook niet z'n sterkste kant.
Misschien toch tijd voor een wat sterkere bril!
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef Blinker het volgende:
Lezen is ook niet z'n sterkste kant.
Misschien toch tijd voor een wat sterkere groterebril!
BRILLO is gaafquote:Op maandag 23 mei 2005 12:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Liever een bril, dan een ervaren paardenneuker
Whaha, mja als je alles serieus neemt ga je der dus zo uit zien.. Brilloquote:Op maandag 23 mei 2005 12:09 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Liever een bril, dan een ervaren paardenneuker
jaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vannacht die banaan ook ergens anders in gestopt.
Ik ken jouw soort welquote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat. Hoe weten jullie dat allemaal toch?
Goede grap bassie, dan mag je nu adriaan weer bezig gaan houden.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:10 schreef Woldo het volgende:
[..]
Whaha, mja als je alles serieus neemt ga je der dus zo uit zien.. Brillo![]()
Smakelijk etenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
Maar lieve medestagiairs,
Ik ben eten. Tot zo
quote:
Haha stefan laat hange joh, die kindjes hebben pret om iets kinderachtigs.. laat ze maarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:11 schreef Oviedeee het volgende:
Wat is er mis met een HOUTGREEP
Anders leg je me zeker in de houtgreepquote:Op maandag 23 mei 2005 12:13 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die banaan in jitzeee terugstoppen.
Sluit zich erbij aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof heilig in het Ik-isme
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ffquote:Op maandag 23 mei 2005 12:12 schreef Ballicious het volgende:
Kansloze grappen van woldo, gelukkig lacht hij er zelf om.
Normaal is je niveau nog lager iddquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ff![]()
Ja indd.. heb dr nog wat moeite mee blijkt nuquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Je moet je aanpassen aan het niveau dus.. ben ik niet gewend dit lage niveau, dus moet nog ff wennen, laat me ff![]()
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Graag, open jullie eigen topic maarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Blinker het volgende:
Oh wat leuk! Super lachen. Jullie zijn gewoon te kansloos! Laat ze aub maar
En jij woont in Zeeland.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.
waarquote:Op maandag 23 mei 2005 12:14 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet iedereen doet gymnastium pikquote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Zo'n hoog niveau zul je niet doen aan je grammatica te zien.
quote:
Jij gaf nergens aan dat je of hoger of lager gaat maar aan je post te zien kom je van lager..quote:
Juist, jij snapt het welquote:Op maandag 23 mei 2005 12:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Jij gaf nergens aan dat je of hoger of lager gaat maar aan je post te zien kom je van lager..
Leer zelf begrijpend lezen.. basisschool materiaal![]()
![]()
laat hem maar, mbo in deventer, dan krijg je datquote:
2 jaar psychologie (voor woldo en consorten (lees: psieglogie))quote:
En ben jij met Pi in de houtgreep aan het leggenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:17 schreef Oviedeee het volgende:
Ik ga eten... en als ik terug kom zijn Jitzeee en Megter pleite(met hun bananen spelen)
Er is niks mis met Deventerquote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
laat hem maar, mbo in deventer, dan krijg je dat
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 jaar psychologie (voor woldo en consorten (lees: psieglogie))![]()
![]()
en jij wil er maar wat graag bijhorenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
Mja allemaal reuze grappig dit.. Beetje stoer doen op een Forum de heledag,, Mja je moet wat als je geen RL vrienden hebt he?
Vincent, Stefan.. kben off, spreek jullie fnaaf wel weer op msn
Is goed jongen, zie je dan welquote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
Mja allemaal reuze grappig dit.. Beetje stoer doen op een Forum de heledag,, Mja je moet wat als je geen RL vrienden hebt he?
Doeiiiquote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
Ik denk dat dit vrij weinig met rl vrienden te maken heeft....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
uitgeluld, RL vrienden die je spreekt op msn. Zwak!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef Woldo het volgende:
ik heb niks tegen deventer geformuleerd in die zinquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
uitgeluld, RL vrienden die je spreekt op msn. Zwak!
Mocht je willen, kwam hier alleen omdat msn et hiero niet doet, dus ik denk kan ik hier ff ouwehoeren.. Maar et stikt hier van de lozers die alleen maar met taalfouten aankomen, ik ga niet meedoen aan dit niveauquote:Op maandag 23 mei 2005 12:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en jij wil er maar wat graag bijhoren
b'tje vreemd jaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
als het aan mij ligt welquote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ megter
krijg ik pluspunt voor me psiegologie grap??
lozersquote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mocht je willen, kwam hier alleen omdat msn et hiero niet doet, dus ik denk kan ik hier ff ouwehoeren.. Maar et stikt hier van de lozers die alleen maar met taalfouten aankomen, ik ga niet meedoen aan dit niveau![]()
Brillo is fucking goed bezig....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heel goed,quote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mocht je willen, kwam hier alleen omdat msn et hiero niet doet, dus ik denk kan ik hier ff ouwehoeren.. Maar et stikt hier van de lozers die alleen maar met taalfouten aankomen, ik ga niet meedoen aan dit niveau![]()
Mja RL vrienden die in Engeland zitten.. ga jij maar ff elke dag op en neer reizen om elkaar te sprekenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:20 schreef Ballicious het volgende:
[..]
+.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ megter
krijg ik pluspunt voor me psiegologie grap??
Ik ga je tiepvauten niet eens aanwijzen...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
en jij bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef achterdeur het volgende:
Ik niet begrijp dit over gaan is...
Ik niet slim zijn genoeg om begrijp...
Ik wil weten jullie doen ruzie maken waarom?
Al vind ik het natuurlijk wel lache en typt iedereen zo snel dat ze elkaar niet meer bij kunnen houden!!
zei Mister rl friendquote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef Woldo het volgende:
[..]
jij weet maatquote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef achterdeur het volgende:
Al vind ik het natuurlijk wel lache en typt iedereen zo snel dat ze elkaar niet meer bij kunnen houden!!
da's idd geen doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ik ga je tiepvauten niet eens aanwijzen...![]()
JELLE!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef achterdeur het volgende:
Zijn ze verhuisd?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mja RL vrienden die in Engeland zitten.. ga jij maar ff elke dag op en neer reizen om elkaar te sprekenDaarvoor gebruik je dus msn
Je weet waar RL voor staat? Of heb je ergens een klok horen luiden, waarvan je niet weet waar de klepel hangt.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:22 schreef Woldo het volgende:
[..]
Mja RL vrienden die in Engeland zitten.. ga jij maar ff elke dag op en neer reizen om elkaar te sprekenDaarvoor gebruik je dus msn
Ik zie ze er wel voor aan. Met een sneeuwwitje in de handquote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Zie je.. beetje zitten zeuren om taalfouten.. ik bedoel.. sta jij ook 's avonds in een bar iedereen te corrigeren als ze iets niet goed uitspreken? Lekker boeiend allemaal
Wij lachen om die taalfouten, dat jij dat als zeuren opvat omdat je die fout zelf niet opgemerkt zou hebben zonder ons commentaar is niet mijn probleem.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Zie je.. beetje zitten zeuren om taalfouten.. ik bedoel.. sta jij ook 's avonds in een bar iedereen te corrigeren als ze iets niet goed uitspreken? Lekker boeiend allemaal
Sander das me hobbie jij weet toch ik dat doen graag!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveauquote:Op maandag 23 mei 2005 12:23 schreef Woldo het volgende:
verhuisdquote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Nee ze zijn niet verhuist, ze lopen daar stage.. nog meer loze opmerkingen megter?
En met RL bedoel ik in dit geval Real Life..![]()
En je kan nog engels ook!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef Woldo het volgende:
Nee ze zijn niet verhuist, ze lopen daar stage.. nog meer loze opmerkingen megter?
En met RL bedoel ik in dit geval Real Life..![]()
Bla bla bla.. een ander niveau.. ga ff je brilleglazen poetsen ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveau
Fucking freakies met hun taalfouten!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Jij bent volgens eigen zeggen de man van het hoge niveau
brillenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
Bla bla bla.. een ander niveau.. ga ff je brilleglazen poetsen ofzo![]()
Daar hebben we mensen zoals jij voorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
het is toch brilleNglazen?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
ga maar weer wegquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
------- freakies met hun taalfouten!!!
Pikkies met hun hoge niv. Beetje jammer dat de mindere op school taalfouten maken en de betere op scholen een lelijk hoofd!! Zo hebben ze beide hun voordeel!
Kansloze discussie!
Voor jullie beginnen tegen mij: Ik ben een middenklasser, geen lelijk en geen knappe kop en taalfouten daar hou ik van!
Een middenklasserquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Fucking freakies met hun taalfouten!!!
Pikkies met hun hoge niv. Beetje jammer dat de mindere op school taalfouten maken en de betere op scholen een lelijk hoofd!! Zo hebben ze beide hun voordeel!
Kansloze discussie!
Voor jullie beginnen tegen mij: Ik ben een middenklasser, geen lelijk en geen knappe kop en taalfouten daar hou ik van!
En ander niveau, het was niet lager, dus het kan alleen maar hoger zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
Haha en maar blijven zeuren over spelfouten.. echt heel erg kansloos, jongens succes verder in het leven, want verder dan dit topic zullen jullie vast niet komen![]()
Amenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
Haha en maar blijven zeuren over spelfouten.. echt heel erg kansloos, jongens succes verder in het leven, want verder dan dit topic zullen jullie vast niet komen![]()
Volgens mij heb jij wat in je ogen zitten?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar drie woorden en nog een taalfout
deze topic.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Woldo het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wat in je ogen zitten?
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..quote:
Shit, was mezelf al aan het vergelijken met een Seat!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef Megter het volgende:
[..]
Een middenklasser![]()
Het gaat hier niet over auto's hoor!
Leg jij helemaal je vingers maar gewoon naast je naar. Die typen toch niks zinnigs.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Fucking freakies met hun taalfouten!!!
Kansloze discussie!
Damn, jij kan echt geen Nederlands hequote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nooit van het woord neuken gehoord?
Begrijppelijk...
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..![]()
Nee, onze Megter gaat het helemaal maken in de Dirkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:30 schreef Megter het volgende:
[..]
deze topic.
En tot ziens Woldo in de goot!![]()
Die zijn lelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Shit, was mezelf al aan het vergelijken met een Seat!
Megter wordt gewoon zoals Gerjonquote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Woldo het volgende:
[..]
Hmm ik ga ff over op jouwn niveau.. Weet je niet dat je zinnen met een Hoofdletter moet beginnen? Dus eigenlijk maak jij ook elke zin een fout, maar lekker boeiend..![]()
Jongen, ik heb in ieder geval een HBO diploma over 4 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:32 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, onze Megter gaat het helemaal maken in de Dirk![]()
Brillo heeft geen bril maar een laskap dus buzzzzzz offfffquote:Op maandag 23 mei 2005 12:28 schreef Woldo het volgende:
[..]
ff mopjequote:Op maandag 23 mei 2005 12:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nooit van het woord neuken gehoord?
Begrijppelijk...
goed bezigquote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef Megter het volgende:
[..]
Jongen, ik heb in ieder geval een HBO diploma over 4 weken![]()
En een cursus: sociale omgang voor beginners, krijg je misschien ook vrienden die dichterbij zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
had ik het tegen jou land verraderquote:
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, bij Nti kun je een cursus Nederlands volgen. Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag.
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
TRIETS TRIEST TRIEST!![]()
![]()
Het is inderdaad ergt treistquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
JEZUS!!!!! wat een zwaar kansloze opmerking!! dit is echt te treist voor woorden!
Hoe oud ben je??? Op de basisschool roepen ze dingen over "Vraag maar aan je oma, voor je verjaardag"
![]()
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef achterdeur het volgende:
[..]
![]()
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef Woldo het volgende:
Hehe ik moet nog steeds lachen om die foto van die bal flikker.. wel lef opzich dat ie zichzelf durft te laten zienMaja als je nooit buiten komt weet je ook niet dat je lelijk bent aangezien je je met niemand kan vergelijken
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt jaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:34 schreef Ballicious het volgende:
balli de gekstequote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgen
respect voor balli
hoppa
Weet jij het verschil tussen lego en neuken?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
Wat is je punt?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Blinker het volgende:
Er bestaan ook mensen die wat willen doen met hun leven.
Niet de eeuwige average Joe met z'n kantoorbaan.
Dus niet je hele leven bij je moeder op schoot zitten, maar je horizon verbreden!
NOG STEEDS NET ZO TRIEST!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.
Gaat tegen jezelf praten niet vervelen?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt ja![]()
Heb je ook moeite met praten? Stotter je?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Niet nodig jongeman.. Meestal praat ik gewoon ipv tikken, maarja als je zoals jou heledagen in topics zit zoals deze kan ik het me voorstellen dat je het nodig hebt ja![]()
praten is makkelijker dan schrijvenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Misschien moet jij langer nadenken voordat je iets typt, dan zitten er minder fouten in. Succes bij je volgende poging.
zoals jouquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Woldo het volgende:
[..]
Haha ik zeg niks,, Ajax pfft whahahahaquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij bent lekker, met een meid als avatar die je niet eens kent, laat staan krijgen
respect voor balli
hoppa
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je ook moeite met praten? Stotter je?
Begin jij nou mensen af te zeiken?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Gaat tegen jezelf praten niet vervelen?![]()
voor deze keer mag hijquote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Begin jij nou mensen af te zeiken?
dude...![]()
Ik ga hier niet eens op reageren, echt je moet wat meer uitgaan en wat minder achter je beeldscherm zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Heb je ook moeite met praten? Stotter je?
Je bent vergeten vrienden te quotenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou, dat Woldo vrienden heeft die misschien wat verder weg zijn.
En de moraal van dit verhaal?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nou, dat Woldo vrienden heeft die misschien wat verder weg zijn.
Gek he dat ie ver weg is he? Als hij een half jaar stage heeft in Engelandquote:
Indeed, waarom moet ik dat nou weer half missenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef Megter het volgende:
[..]
En een cursus: sociale omgang voor beginners, krijg je misschien ook vrienden die dichterbij zijn.
Ben je bang dat je nog meer typfouten gaat maken?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef Woldo het volgende:
[..]
Ik ga hier niet eens op reageren, echt je moet wat meer uitgaan en wat minder achter je beeldscherm zitten![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef Woldo het volgende:
[..]
Haha ik zeg niks,, Ajax pfft whahahaha
En die avatar is gewoon lekker om naar te kijkenKan ik er wat aan doen dat jij homo bent en geen smaakt hebt
![]()
Nee, want wij geven niet om typfouten!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Ben je bang dat je nog meer typfouten gaat maken?
Dat woldo vrienden heeft in een fantasiewereldquote:
kan nietquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Had jij het net niet over vrienden?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Woldo het volgende:
[..]
Gek he dat ie ver weg is he? Als hij een half jaar stage heeft in Engeland![]()
Nee ik ben bang dat ik net zo ga worden zoals jij..quote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Geeft niks, dat komt waarschijnlijk door je lagere niveauquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, want wij geven niet om typfouten!
si graciasquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Muy bien Houniet. Y como estas con tigo
Bang om beter te worden.... KETTERquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Woldo het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat ik net zo ga worden zoals jij..![]()
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemistquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Had jij het net niet over vrienden?
nu praat je weer in enkelvoud....
MAKE UP YOUR MIND!!!!
lekkahquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb net heerlijke bammetjes op en ben wel in the mood voor een beetje vechten
Verlos de man uit z'n lijdenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemist
hhehequote:
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:43 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Geeft niks, dat komt waarschijnlijk door je lagere niveau
helaaz sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
heeft er iemand boterbabbelaars? ik heb wel zin in een snoepje
jup.... ik ga wel ok maar echt hulde en vermelding voor brillo op OP hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
stupido ook bezig??? wat heb ik in godsnaam gemist
* Houniet pistool geeftquote:
Daar rij ik altijd in op stagequote:Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een leon. Ik heb nog wel een beetje klasse!
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebt
voor sommige mensen is het beter om niet al te sugger te worden, you should know that...quote:
Hehe wou ik net zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
En? Waarom moeten jullie je altijd zo vasthouden op het feit dat jullie misschien een iets hoger niveau doen. Waarschijnlijk omdat dat het enigste is wat je hebt
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, ben je een heel verhaal aan het typen. Of ben je gewoon 2 zinnen aan het controleren op typfouten?
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Ballicious het volgende:
@ Woldo, ben je een heel verhaal aan het typen. Of ben je gewoon 2 zinnen aan het controleren op typfouten?
groeten aan je moederquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Woldo het volgende:
Maar ik ga ff werken.. Me stage begeleider vond het wel mooi geweest, morgen kom ik misschien weer spelen kinders..
Hoper niveau = betere opleidingquote:Op maandag 23 mei 2005 12:45 schreef Blinker het volgende:
[..]
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.quote:
forget itquote:Op maandag 23 mei 2005 12:46 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Hoper niveau = betere opleiding
betere opleiding = Geen trailor trash worden zoals... nevermind![]()
Je bent te liefquote:Op maandag 23 mei 2005 12:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.
Blijven proberen ben je vergeten balliquote:Op maandag 23 mei 2005 12:47 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Stil maar jongen, het is al goed. Het geeft niet dat je fouten maakt. Probeer in ieder geval beter te worden. En laat merken dat je je best doet.
toedelsquote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
maar goed mensen, ik ga weeeer een poging doen wat te doen vandaag![]()
Jelle!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:48 schreef snellejelle het volgende:
maar goed mensen, ik ga weeeer een poging doen wat te doen vandaag![]()
oehoehoehoequote:Op maandag 23 mei 2005 12:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
♪
And it makes no difference who is right or wrong
I deserve much more than this
'Cause there's only one thing I want
♪
![]()
Ik had lunchpauze Sjaak.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Daar heb je wel lang naar zitten staren.
nee was rustig hoorquote:
Hij eet ervoor hooorquote:Op maandag 23 mei 2005 12:52 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik eet niet achter een computer zoals jij.
Dat hadden we niet verwachtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]je hebt het ook echt geprobeerd
hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |